Проблем с палене
Проблем с палене
Мнение от Bronks » 28 Яну 2018 10:37
Колеги имам проблем с рав 4 2006 136 коня
Дизел
Сутрин пали мн трудно чак от въория път не записва грешка всичко по двигателя е наред дюзите са в перфектно състояние акумулатора е нов филтъра за гориво е сменен свещите са замерини няма изгоряли някой да е имал такъв случай моля за помощ след като запали колата си работи нормални няма проблем с паленето
Дизел
Сутрин пали мн трудно чак от въория път не записва грешка всичко по двигателя е наред дюзите са в перфектно състояние акумулатора е нов филтъра за гориво е сменен свещите са замерини няма изгоряли някой да е имал такъв случай моля за помощ след като запали колата си работи нормални няма проблем с паленето
Bronks
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 17 Май 2017 21:29
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: Toyota Rav 4 Hybrid 2016
Проблем с палене
Мнение от 3mba7a » 28 Яну 2018 15:37
Колега имам Рав 4 2007г. 136 к.с. и същият проблем.При мен се оказаха че три от свещите бяха изгорели.След смяна се оправи проблема.Щом всичко друго ти е наред,провери клапана на горивната помпа дали не е заминал или поне зацапан.Може да се разглоби и изчисти.
Toyota Rav 4 D4D 2007
3mba7a
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
Проблем с палене
Мнение от donibrasco » 28 Яну 2018 18:16
Щом пали от втория път, първия път подгряваш ли по-дълго? Примерно да чуеш като изключи релето?
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
donibrasco
фантан
Bronks
Проблем с палене
Мнение от memorex » 28 Яну 2018 22:39
Замери им съпротивлението една по една разкачени 0.6 Ом.Както и релето за тях.
memorex
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Проблем с палене
Мнение от Iliyа Damyanov » 28 Яну 2018 22:54
И моя стартер въртеше като откачен но като му направих профилактика започна да пали от раз. Има достатъчно теми във форума които потвърждават ,че стартера визуално и слухово е наред но след като се пипне паленето се оправя.
Iliyа Damyanov
Проблем с палене
Мнение от фантан » 29 Яну 2018 11:55
Колега ,направи още една проба .Сутрин преди да палене ,отвори капака и натисни няколко пъти бутона на горивния филтър.
Бутона трябва да е твърд ,ако не значи имаш въздух в горивопровода.Дори да е така след напомпване с бутона трябва да запали.
Бутона трябва да е твърд ,ако не значи имаш въздух в горивопровода.Дори да е така след напомпване с бутона трябва да запали.
фантан
Bronks
фантан
Проблем с палене
Мнение от memorex » 29 Яну 2018 22:34
Като се помпа с бутона въздуха от къде ще излезе колега?Май трябва и маркуч да отхлаби .Ше стане беля . Тоз бутон не е ли да вадиш водата през пробката отдолу?
memorex
Bronks
Проблем с палене
Мнение от memorex » 31 Яну 2018 07:28
Ти не беше ли с проблема при паленето?Да не си смени сам филтъра?Айде сега иди на майстор дето разбира как се обезвъздушава ако въобще това е причината.Който не разбира чете ръководствато за употреба .Там пише как се точи водата от филтъра при необходимост (ако излисе сигнал) и дотук за неквалифицирани люде.За останалото при майстор.
memorex
Bronks
фантан
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта