Проблем с палене
Проблем с палене
Колеги имам проблем с рав 4 2006 136 коня
Дизел
Сутрин пали мн трудно чак от въория път не записва грешка всичко по двигателя е наред дюзите са в перфектно състояние акумулатора е нов филтъра за гориво е сменен свещите са замерини няма изгоряли някой да е имал такъв случай моля за помощ след като запали колата си работи нормални няма проблем с паленето
Дизел
Сутрин пали мн трудно чак от въория път не записва грешка всичко по двигателя е наред дюзите са в перфектно състояние акумулатора е нов филтъра за гориво е сменен свещите са замерини няма изгоряли някой да е имал такъв случай моля за помощ след като запали колата си работи нормални няма проблем с паленето
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 17 Май 2017 21:29
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: Toyota Rav 4 Hybrid 2016
Проблем с палене
Колега имам Рав 4 2007г. 136 к.с. и същият проблем.При мен се оказаха че три от свещите бяха изгорели.След смяна се оправи проблема.Щом всичко друго ти е наред,провери клапана на горивната помпа дали не е заминал или поне зацапан.Може да се разглоби и изчисти.
Toyota Rav 4 D4D 2007
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
Проблем с палене
Щом пали от втория път, първия път подгряваш ли по-дълго? Примерно да чуеш като изключи релето?
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
Проблем с палене
Колега стартера върти ли достатъчно енергично,поне с 250 оборота.Ако не да се провери стартера.
Проблем с палене
Стартера върти като откачен акумулатора е чисто нов а свещите съм ги замервал с пробна лампа една по една и работеха което не е критерии че са правилно работещи
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Проблем с палене
И моя стартер въртеше като откачен но като му направих профилактика започна да пали от раз. Има достатъчно теми във форума които потвърждават ,че стартера визуално и слухово е наред но след като се пипне паленето се оправя.
Проблем с палене
Колега ,направи още една проба .Сутрин преди да палене ,отвори капака и натисни няколко пъти бутона на горивния филтър.
Бутона трябва да е твърд ,ако не значи имаш въздух в горивопровода.Дори да е така след напомпване с бутона трябва да запали.
Бутона трябва да е твърд ,ако не значи имаш въздух в горивопровода.Дори да е така след напомпване с бутона трябва да запали.
Проблем с палене
Колега,още нещо.Тъй като колите ни са стари трябва
натиска на бутона да е плавен не рязък. за да не се скъса бутона внимателно ,че после става сложно.Успех
натиска на бутона да е плавен не рязък. за да не се скъса бутона внимателно ,че после става сложно.Успех
Проблем с палене
Като се помпа с бутона въздуха от къде ще излезе колега?Май трябва и маркуч да отхлаби .Ше стане беля . Тоз бутон не е ли да вадиш водата през пробката отдолу?
Проблем с палене
Колега май грам не си наясно как действа помпичката за подкачване на гориво ( колегата с последния коментар )
Проблем с палене
Ти не беше ли с проблема при паленето?Да не си смени сам филтъра?Айде сега иди на майстор дето разбира как се обезвъздушава ако въобще това е причината.Който не разбира чете ръководствато за употреба .Там пише как се точи водата от филтъра при необходимост (ако излисе сигнал) и дотук за неквалифицирани люде.За останалото при майстор.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта