Да, но ти май не разбираш, че при някои марки и модели се проявяват примерно при 90% а при други при 10% от колите!
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Стефо, вероятно бъркаш проблем, с износване на консуматив..
Да, и мен ме дразни, че на някои съвременни автомобили например водната помпа се сменя заедно с ангренажа
- на други марки и модели водната помпа се сменя само по изключение и на много километри...
Обаче дадения производител е сметнал, че помпата трябва да е консуматив, и затова - сдава багажа бързо бързо.....
Та например в такъв случай водната помпа консуматив ли е, или типичен проблем на марката/модели, който се проявява на 100% от автомобилите при навъртане например на 150х.км...
Да, и мен ме дразни, че на някои съвременни автомобили например водната помпа се сменя заедно с ангренажа

Обаче дадения производител е сметнал, че помпата трябва да е консуматив, и затова - сдава багажа бързо бързо.....
Та например в такъв случай водната помпа консуматив ли е, или типичен проблем на марката/модели, който се проявява на 100% от автомобилите при навъртане например на 150х.км...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- krasengn
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla e12
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Не, аз сериозно питам. Не знам тази конфигурация да има проблеми. Бих искал да знам, за да съм подготвен. Видяхме вече какво големи проблеми имат няколко марки по-горе в темата.
Ако някой от знае, нека сподели тук. Не е тук мястото за това, но вече се изписа за няколко други модела. После може да се премести.
Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Да, на Рендака ми е консуматив и се сменя с ангренажният ремък на 50 000 км, а на Селиката е вечна...slowtraveler написа: Стефо, вероятно бъркаш проблем, с износване на консуматив..
Да, и мен ме дразни, че на някои съвременни автомобили например водната помпа се сменя заедно с ангренажа - на други марки и модели водната помпа се сменя само по изключение и на много километри...
Обаче дадения производител е сметнал, че помпата трябва да е консуматив, и затова - сдава багажа бързо бързо.....
Та например в такъв случай водната помпа консуматив ли е, или типичен проблем на марката/модели, който се проявява на 100% от автомобилите при навъртане например на 150х.км...


ама по тая логика ти ме убеждаваш, че тези 1000 части дето съм сменил по Реното всички консуматив ли са и трябва да се сменят на 30, 40, 50 хил км.?
То ще излезе, че половината скапана кола е консуматив и за това накрая след 50 000 км. половината кола ти е нова ама си с мнооого назад... ама аз се замислих, че карам нова кола


Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
batececo, това Сценик ли е? 
Или искаш да кажеш, че никоя марка няма недостатъчно добри модели? За Тойота от скорошните модели се сещам за Тойота IQ, въпреки, че бе станала и кола на годината...
Красене, за какво точно очакваш да се подготвиш?! 1.4 e добро, макар и слабо двигателче...
Относно ММТ - има си тема с ревящи колеги... Дали е отстраним евентуален проблем (или дефект както някои тук настояват да се нарича) - разбира се... Да, понякога е дразнещо, но при всяка техника е така...
Стефо, ама наистина ли си сигурен, че водната помпа на Селиката е вечна ?
Не за друго, ама и тук във форума можещ да видиш хора сменили водна помпа на 1.8, или търсещи цена за такава...
Дали всичките сменени части по реното ти са били консуматив, или вследствие на пълна амортизация на автомобила - това няма как да знам... Факт е, че при всеки механизъм настъпва момента, в който бракуването е по-евтино от поддръжката му... Тъкмо снощи се разправяхме с приятел, който има Венто 1.8, което го кара на газ от около 20 години... Отдавна подмина 500х.км, ама си го върти.. Вентото си пали и в студа, и не ще да го оставя....
Приятеля също не иска да оставя Вентото - казва, че е свикнал с него и му върши работа... Колата продължава да не се спира, и всеки ден навърта сигурно около 50км, като голяма част са къси разстояния - зареждане от магазини..
Бил я ремонтирал периодично - ами да, подменя износените детайли, но е факт, че колата наистина му върши работа и той разчита на нея... Дали може да си купи Тойота - може... Че и нова от магазина... Ама не иска - има си други приоритети...

Или искаш да кажеш, че никоя марка няма недостатъчно добри модели? За Тойота от скорошните модели се сещам за Тойота IQ, въпреки, че бе станала и кола на годината...
Красене, за какво точно очакваш да се подготвиш?! 1.4 e добро, макар и слабо двигателче...
Относно ММТ - има си тема с ревящи колеги... Дали е отстраним евентуален проблем (или дефект както някои тук настояват да се нарича) - разбира се... Да, понякога е дразнещо, но при всяка техника е така...
Стефо, ама наистина ли си сигурен, че водната помпа на Селиката е вечна ?

Дали всичките сменени части по реното ти са били консуматив, или вследствие на пълна амортизация на автомобила - това няма как да знам... Факт е, че при всеки механизъм настъпва момента, в който бракуването е по-евтино от поддръжката му... Тъкмо снощи се разправяхме с приятел, който има Венто 1.8, което го кара на газ от около 20 години... Отдавна подмина 500х.км, ама си го върти.. Вентото си пали и в студа, и не ще да го оставя....
Приятеля също не иска да оставя Вентото - казва, че е свикнал с него и му върши работа... Колата продължава да не се спира, и всеки ден навърта сигурно около 50км, като голяма част са къси разстояния - зареждане от магазини..
Бил я ремонтирал периодично - ами да, подменя износените детайли, но е факт, че колата наистина му върши работа и той разчита на нея... Дали може да си купи Тойота - може... Че и нова от магазина... Ама не иска - има си други приоритети...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Жоро, само да те светна, че водните помпи са различни на 1ZZ-FE и 2ZZ-GE
a даже и да се счупи няма да е скоро нали за това спорим тук... ясно е, че всичко се чупи все някога, но въпросът е кога?
По твоята логина Рената трябва да ги бракуват още на по 100 000 км, защото тогава вече ще бъде скапана половината кола... ама това е много разумно като се замисля, но като ти го продават в магазина трябва да има табела - бракува се след 100 000 км...

По твоята логина Рената трябва да ги бракуват още на по 100 000 км, защото тогава вече ще бъде скапана половината кола... ама това е много разумно като се замисля, но като ти го продават в магазина трябва да има табела - бракува се след 100 000 км...

Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
По тази логика и на Тойота трябва да го пишат това нещо
Добре, че се оттървах на около 96х.км 
Казваш дал си за Реното около 2000лв... При мен с Авенсиса сумата бе по-голяма, и то изключвайки гаранционния основен ремонт - там сигурно бих дал още 1500-2000лв, ама след повдигане на въпроса на по-горно ниво ми се размина, въпреки, че гаранцията официално бе изтекла... Та мит или факт е надеждността?


Казваш дал си за Реното около 2000лв... При мен с Авенсиса сумата бе по-голяма, и то изключвайки гаранционния основен ремонт - там сигурно бих дал още 1500-2000лв, ама след повдигане на въпроса на по-горно ниво ми се размина, въпреки, че гаранцията официално бе изтекла... Та мит или факт е надеждността?

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
100% факт!!!slowtraveler написа: По тази логика и на Тойота трябва да го пишат това нещоДобре, че се оттървах на около 96х.км
Казваш дал си за Реното около 2000лв... При мен с Авенсиса сумата бе по-голяма, и то изключвайки гаранционния основен ремонт - там сигурно бих дал още 1500-2000лв, ама след повдигане на въпроса на по-горно ниво ми се размина, въпреки, че гаранцията официално бе изтекла... Та мит или факт е надеждността?
Авенсиса е струвал сигурно поне 7-8 пъти повече от Реното, което самото струва около 2000 лева...

Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
?! Това пък откъде го измисли... Да, Реното базово бе по-евтино доколкото си спомням, но да е било с не повече от 10% надолу...
Също както е факт, че приятел не иска да смени марката Пежо/Ситроен... Върти много километри.. Сменя колите през 4г на около 200х.км... Безпроблемно, а е доста екстремен шофьор - газта на заварка...
След като смени 'служебната кола' от лизинга си я купува лично за жената... Която върти още километри... След като реши да я подмени предходната, с мое съдействие я купи друг приятел (реални километри - макар и доста, напълно позната история, обслужван съвестно автомобил)... В момента колата мисля е на около 280х.км (днес не я погледнах добре на колко е) и на 14г... И продължава да си гори около 5л/100км 90к.с. баничарка, не пипа масло 5W30 и да си върти що годе безпроблемно (биалетките не ги смятам, също както жилото на съединителя - знаеше се за тях и ги смени в момента на покупката преди около 50х.км)...
Та казваш - трябва да сме фиксирани в Тойота?!! За мен това е много глупаво решение...
Статистики? Според статистиката Авенсиса е супер автомобил. Джипа - много зле в класациите доколкото знам...
Реалният резултат - Авенсиса едва докрета 96х.км и нервите ми свършиха... Джипа засега е на около 77х.км, и да чукна на дърво - НИЩО не е пипано освен филтри, масло и навярно софтуер при ТО... НИЩО друго.. Дори накладките и гумите са оригиналните (да, скоро ще ги сменям).
Та на кое да вярвам? На статистиките - не мерси
Според статистиката има вероятност да умериш и тотото, ама едва ли чакаш на тотото за да си платиш месечните сметки 
Също както е факт, че приятел не иска да смени марката Пежо/Ситроен... Върти много километри.. Сменя колите през 4г на около 200х.км... Безпроблемно, а е доста екстремен шофьор - газта на заварка...
След като смени 'служебната кола' от лизинга си я купува лично за жената... Която върти още километри... След като реши да я подмени предходната, с мое съдействие я купи друг приятел (реални километри - макар и доста, напълно позната история, обслужван съвестно автомобил)... В момента колата мисля е на около 280х.км (днес не я погледнах добре на колко е) и на 14г... И продължава да си гори около 5л/100км 90к.с. баничарка, не пипа масло 5W30 и да си върти що годе безпроблемно (биалетките не ги смятам, също както жилото на съединителя - знаеше се за тях и ги смени в момента на покупката преди около 50х.км)...
Та казваш - трябва да сме фиксирани в Тойота?!! За мен това е много глупаво решение...
Статистики? Според статистиката Авенсиса е супер автомобил. Джипа - много зле в класациите доколкото знам...
Реалният резултат - Авенсиса едва докрета 96х.км и нервите ми свършиха... Джипа засега е на около 77х.км, и да чукна на дърво - НИЩО не е пипано освен филтри, масло и навярно софтуер при ТО... НИЩО друго.. Дори накладките и гумите са оригиналните (да, скоро ще ги сменям).
Та на кое да вярвам? На статистиките - не мерси


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Слоу, не омаловажавам марката Джиип, но не мислиш ли, че по-скоро си изключение, попаднал на точния екземпляр?
По принцип и аз не вярвам много на статистиките, но там като цяло челните места са само от японци - според мен обаче е много относително кка са изготвени тези статистики.
Джипа сложен до Джип на Тойота с подобен двигател и оборудване според мен е долу горе на еднаква цена или най-много Тойотата да е по-скъпа с около 25 %, което си е разлика на 100 бона например.
А по горния казус - Рено никак не са евтини автомобили, и спрямо Тойота са с около 10-на процента по-евтини. Но челото се води от ФВ тия хора искат за Голф колкото Хюндай Ай 30 и още 30 %, Шкода и те поскъпнаха доста.
МОже би ако се търси чисто нова кола за БГ условия, без да се взема толкова предвид качеството в салона и екстрите ( въпреки, че основните си ги има) директно бих взел една Дачия бензинова и я нашибвам с газ. Частите са буквално без пари, каското е евтино, данъка е пак без пари и е идеална от т.А до т.Б.
По принцип и аз не вярвам много на статистиките, но там като цяло челните места са само от японци - според мен обаче е много относително кка са изготвени тези статистики.
Джипа сложен до Джип на Тойота с подобен двигател и оборудване според мен е долу горе на еднаква цена или най-много Тойотата да е по-скъпа с около 25 %, което си е разлика на 100 бона например.
А по горния казус - Рено никак не са евтини автомобили, и спрямо Тойота са с около 10-на процента по-евтини. Но челото се води от ФВ тия хора искат за Голф колкото Хюндай Ай 30 и още 30 %, Шкода и те поскъпнаха доста.
МОже би ако се търси чисто нова кола за БГ условия, без да се взема толкова предвид качеството в салона и екстрите ( въпреки, че основните си ги има) директно бих взел една Дачия бензинова и я нашибвам с газ. Частите са буквално без пари, каското е евтино, данъка е пак без пари и е идеална от т.А до т.Б.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Разбира се винаги може да остане такова съмнение, но в случая имам следните основания да смятам, че по-скоро не е изключение:
1. Редовно комуникирам с 4 вече приятели, които екплоатират безпроблемно същият модел със същият двигател.
2. Информацията от познат в сервиза - до момента не са имали такъв с някакъв осезаем проблем във Варна
3. Участвам в руския джип форум, където експлоатират доста такива екземпляри... Да, там пазарът е голям, начинът на експлоатация - доста специфичен (има хора с дизели в северен Сибир

Относно Джип/Тойота - да, Тойотата е по-скъпа, въпреки, че трудно може да се сравняват (но пък е 7-местна, което я прави по-евтина за служебно ползване от Джипа) - с изключение на V8 дизелака на Тойота е по-слаб от този на Джипа. Като максимално мощен двигател Тойота също доста отстъпва... Просто явно са тръгнали с различна насоченост/амбиция... Не бих се нагърбил с определение кое е по-правилното - и двете коли си имат своя чар и удобства..
Като кутия - също като че ли Тойотата е доста назад... Търговска политика - какво да се прави..
За Дачията - колега ползва Докер дизел за служебна от няколко години (откакто излезе) - МНОГО е доволен, а той си е капризен като потребител... Безпроблемно и върви добре (освен ако си натиснал ЕКО режима - там умира много геройски

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Возих се за кратко в Джип, като твоя модел ( между другото дизел ли е и ако - да , да не би да е асемблиран в Австрия от Мерцедес? ), но въпросния беше с SRT бензинов ве осмак. Това животно ускоряваше, като совалка, купувано чисто ново в Бг и до момента му бяха навъртяни към 80к. за година и половина две, като по магистралата се кара само на заварка и собственика сподели, че сменя само консумативи. До 200 ускорява, като моята кола до 70
, не погледнах обаче колко е моментния разход
. Материалите вътре и шумоизолацията, както и автоматика бяха на супер ниво - може би клоняха повече към Ауди и Мерц, като качество. Та в тоя ред на мисли имам голямо желание да се повозя в бензинова Тундра или Ленд Круизър за да видя как биха се държали и те. Това малко извън темата.
Факт е обаче, че джипа нямаше никакви проблеми за момента.


Факт е обаче, че джипа нямаше никакви проблеми за момента.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Дизелак, асемблиран в щатите (всички тукашни са така - вече се разведоха с Мерцедес и се ожениха за Фиат
)... Но доста неща не са щатски - двигателя е италиански, кутията - немска (същата кутия се ползва от Рейндж Ровър, БМВ, Ауди, Мазерати и т.н.) 
SRT-то е трепач - як многолитров атмосферен осмак... Ако е бил 2013+ с 8 скоростния автоматик е още по-добре...


SRT-то е трепач - як многолитров атмосферен осмак... Ако е бил 2013+ с 8 скоростния автоматик е още по-добре...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Джипа беше 2015 купуван чисто нов в БГ.
Стига бе човек с талянски дизел? Не че с алоши, но не те ли гложди леко? Въпреки, че нова кола какво да и е, но ....................явно глобализацията си казва думата. Явно пък Фиат са дръпнали яко с дизела, щом се наемат да го вложат в този сериозен сув.
Стига бе човек с талянски дизел? Не че с алоши, но не те ли гложди леко? Въпреки, че нова кола какво да и е, но ....................явно глобализацията си казва думата. Явно пък Фиат са дръпнали яко с дизела, щом се наемат да го вложат в този сериозен сув.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 4 госта