► Виж съдържание
Офтопик
Биро, коментирали сме го многократно.. 80-100х.км не е чак такъв проблем... Проблемът е времето - спирачната течност поема влага, която започва да корозира обикновено най-ниско разположените части - буталата на спирачните апарати и стоманени тръбички... И като страничен ефект - понижава се температурата на кипене на течността...
1. Сменял съм течност на 5г автомобил (на около 35-40х.км бе Кашкая)- не можеш да си представиш каква чернилка бе течността...
2. 'Кипвал' съм течност от активно използване на спирачки - не е приятно... Педалът на спирачките изведнъж става много мек и потъва до долу без да има спирачно усилие...
3. Сменял съм корозирало бутало... Още ми стои в офиса - утре ако искаш ще ти го заснема... То добре, че корозията бе изяла само буталото, и бе почнала апарата само в неработна част...
На всичкото отгоре спирачната течност е евтин консуматив.... Ако искаш - пести от него, но е добре да обмислиш информацията, която споделих...
1. Сменял съм течност на 5г автомобил (на около 35-40х.км бе Кашкая)- не можеш да си представиш каква чернилка бе течността...
2. 'Кипвал' съм течност от активно използване на спирачки - не е приятно... Педалът на спирачките изведнъж става много мек и потъва до долу без да има спирачно усилие...
3. Сменял съм корозирало бутало... Още ми стои в офиса - утре ако искаш ще ти го заснема... То добре, че корозията бе изяла само буталото, и бе почнала апарата само в неработна част...
На всичкото отгоре спирачната течност е евтин консуматив.... Ако искаш - пести от него, но е добре да обмислиш информацията, която споделих...
