Ами ще коментираме така.



.....И дано следващия път да случиш на сервиз.Щото ако не - ще сменяш колата.
Хм... Това сме го коментирали, но едва ли някой би сметнал за 'точен отговор' смяна на двигател единствено и само заради смяна на бутала, сегменти и щека за масло?emigranta33 написа: Мисля че това точен отговор на въпроса за VVTi и маслото: http://toyota-club.net/files/2007/eg6020-toy.pdf
Сагата много отдавна е свършила..
Колега, нали знаеш " колата и жената са на късмет"CecCoooooL написа: ↑29 Юли 2018 22:37 А в моят случай - като клиент искащ да си закупи семейна кола (с цел АГУ) , това май няма да е най-добрият избор.
Купето на Авенсис 2 ми допада доста и за това следва да прегледам темите за 2,0 D4D и ако и там е същотоо....![]()
Да те успокоя, че ВСЕКИ двигател след определен пробег пак стига до същото положение (за основен ремонт), и ремонтът винаги е скъп просто защото сменяш доста детайлиCecCoooooL написа: ↑29 Юли 2018 22:37 останах с впечатление че тези двигатели след определен пробег пак стигат до същото положение (за основен ремонт)
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта