Здравейте,
нов съм във форума, използвах търсачката и прочетох няколко теми, но не намирам инфо, как да реша проблемите по моята тойота.
Първо да кажа за модела. Става въпрос за Корола версо от 2002 година, 1.8 бензин с автоматична трансмисия.
Като цяло колата е супер и не създава сериозни проблеми.
Един малък, но дразнещ проблем бяха задните прозорци. Не се сваляха. Закарах я в сервиз, от там са свалили машинките на прозорците и са пратили моторчетата за рециклиране или нещо такова. Това което разбрах, е че са били блокирали. Върнали са оправните моторчета и сега автоматичната функция на ел.прозорците не работи ОК. При вдигане стигат до горе и след това слизат до средата. Какво ли не пробвах, задържах в горна в долна позиция с идеята да обуча ако има какво да се обучава, но не се получава. Ще се радвам ако някой може да ми даде някакви насоки за проблема.
Другото което дразни понякога, е че сега в студеното време след запалване не държи празния ход добре, но не винаги.
Това което се случва е следното: Паля, и колата държи около 1200-1300 оборота. След това падат под 700 - тресе и след някакво време гасне. Пробвах с подаване на газ. Ако държа оборотите около 1500 след известно време сама се оправя и започва да държи сама около 1600-1700 оборота и няма проблем. Ако пусна педала на газта, преди сама да е подхванала оборотите, пак сваля оборотите много и гасне понякога. Странното, е че това не винаги се случва. Тази сутрин запалих, директно закрепи 1600-1700 оборота, нито е сваляла нито е гаснала, изчистих я от снега и тръгнах без проблеми.
На диагностика няма никакви регистрирани грешки, а преди месец е чистено тротъл бодито, но нямаше особено подобрение след чистенето. Пак си ги прави тези неща с празния ход.
Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)
- Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)
Здравейте!
По първото дразнение:
Трябва да се препрограмират моторите след като са били разкачани и работили (има пулсови датчици, които дават информация за броя обороти и е необходимо да се напаснат към първоначалната позиция за отброяване). Следвайте процедурата точно както е описана иначе не става! Второто дразнение е по-пространно и с повече възможности, които трябва да се проверяват и отхвърлят...
Успех
По първото дразнение:
Трябва да се препрограмират моторите след като са били разкачани и работили (има пулсови датчици, които дават информация за броя обороти и е необходимо да се напаснат към първоначалната позиция за отброяване). Следвайте процедурата точно както е описана иначе не става! Второто дразнение е по-пространно и с повече възможности, които трябва да се проверяват и отхвърлят...
Успех
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)
Благодаря за процедурата. Ще че пробвам тези дни.
Относно празния ход има допълнителна информация. Забелязах, че като пусна фаровете и падат оборотите, като ги изгася се нормализират. То консумация-консумация от тия фарове ама чак пък толкова... :( След като поработи още малко, вече няма проблем с оборотите, държи ги при фарове, нагреватели и тн.
Относно празния ход има допълнителна информация. Забелязах, че като пусна фаровете и падат оборотите, като ги изгася се нормализират. То консумация-консумация от тия фарове ама чак пък толкова... :( След като поработи още малко, вече няма проблем с оборотите, държи ги при фарове, нагреватели и тн.
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Corolla E121 с 2 разнородни проблема :)
късите са 2х55=110 вата, габарити, светлинки по табло и копчалъци, надхвърля 10 ампера. Отделно в случая отива и някакъв ток във възбудителната намотка на самия генератор, нямам идея колко е. На празен ход на двигателя е така.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта