Проблемно стартиране на Приус
- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Проблемно стартиране на Приус
Да сте мили двигателя скоро или да сте минали през дълбока вода с по-висока скорост?
- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Проблемно стартиране на Приус
Има голяма вероятност от пропуски в някой цилиндър. На скенера трябва да се гледа "misfire". Ще покаже точно в кой цилиндър е проблема. С Осцилоскоп също ще се види, но трабва някой да разчете осцилограмата.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблемно стартиране на Приус
Ако ЕКУ-то на ДВГ-то усети "misfire", той със сигурност ще "вдигне" проблем, съобщавайки чрез светеща лампа.
В случая ако лампата не свети, то няма да има никакъв записан "misfire". И точно за това казах, че този проблем трудно би се хванал с "диагностика".
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Проблемно стартиране на Приус
Според мен проблемът е за специализиран сервиз за хибриди. Ако проблемът продължава единственото, което мога да предложа е да отидете в сервиз. А ако и там не ви помогнат заповядайте в нашия. Сигурен съм, че ще намерим и отстраним проблема.
инж. Пламен Пеев
инж. Пламен Пеев
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблемно стартиране на Приус
В случая му трябва просто сервиз, който да си свърши работата, защото проблемът няма общо с хибридното задвижване, за да трябват някакви по-специални знания.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Проблемно стартиране на Приус
Благодаря, отново!BOz написа:Накратко казва (показва) как тропа двигателя, когато работи на 3 цилиндъра - демек симулира проблем да кажем със свещ или бобина.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Проблемно стартиране на Приус
Колега дано сподели какъв е бил проблемът,иначе темата остава с догатките.
Auris Touring Sports HSD
Проблемно стартиране на Приус
Точно. Колата е в тойота казаха че е гарнитура на главата. Все още не е направена.
Кара : Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease +
Проблемно стартиране на Приус
На километража пише 140к. но не вярвам.
Кара : Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease +
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблемно стартиране на Приус
Казаха ли ти конкретна причината защо мислят, че е гарнитура?
1. Компресия мерена ли е и ако да, то каква е?
2. Губиш ли антифриз?
3. Смесва ли масло с антифриз или обратното?
Ако от Тойота не са ти дали причина поради която силно се съмняват в гарнитурата, то аз бих те посъветвал да не си оставяш колата там, за да ѝ махат главата.
Подобен случай се разви с колата на сестра ми. Преди 2 месеца изведнъж започна да прекъсва и загаснала. Звъни ми и ми обяснява. Викам ѝ, че нямам възможност да я погледна и да я кара там в някой сервиз около нея. Стои 2 седмици в един сервиз - нищо. Отива във втори сервиз за 1 месец и пак нищо. Докато накрая ми звъни и ми съобщава, че двигателя не е наред, според втория сервиз и искат да го отварят. Тогава взех комуникацията в моите ръце и аз звъннах обратно да ми кажат точно защо искат да го отварят. Е, не можаха да ми кажат точната причина и освен да се скараме друго не направихме. Ядосах се, взех един ден свободен и с въже в гаража да я видя.
Е, в крайна сметка преди 3 месеца във втория сервиз ѝ бяха сменили ангренажния ремък и покрай него и водната помпа. Ама за да махнеш водната помпа трябва да свалиш зъбното колело на разпределителния вал. В крайна сметка не са използвали един инструмент за застопоряване и както често става са скъсали шпонката на колелото. Разчитали идиотите, че ще се държи само на винта да не превърта и така докато загасна колата. Колко ме е яд, че не си освободих пак един ден, за да го сменя аз, ама това е. И освен да се скараме пак със сервиза отново друго не направихме. А уж познати. Баси и познатите...
Та за това пак съвет - ако не ти кажат причина, която да води доста убедително към отваряне на двигателя, то не се съгласявай. Особено, че парите са си твои и ти имаш пълното право да знаеш всяка подробност, която трябва да платиш в последствие!
И защо още веднъж си мисля, че не е за гарнитура. Казваш, че при някакъв престой след това прекъсва. Което навежда към проблем с антифриз към цилиндрите. Ама:
1. Ако е такова количество, което да пречи на паленето, то определено трябва да си забелязал спад на антифриз (нищо не споменаваш тук).
2. При смяна на свещите, което сте направили, това би трябвало да бъде забелязано.
1. Компресия мерена ли е и ако да, то каква е?
2. Губиш ли антифриз?
3. Смесва ли масло с антифриз или обратното?
Ако от Тойота не са ти дали причина поради която силно се съмняват в гарнитурата, то аз бих те посъветвал да не си оставяш колата там, за да ѝ махат главата.

Подобен случай се разви с колата на сестра ми. Преди 2 месеца изведнъж започна да прекъсва и загаснала. Звъни ми и ми обяснява. Викам ѝ, че нямам възможност да я погледна и да я кара там в някой сервиз около нея. Стои 2 седмици в един сервиз - нищо. Отива във втори сервиз за 1 месец и пак нищо. Докато накрая ми звъни и ми съобщава, че двигателя не е наред, според втория сервиз и искат да го отварят. Тогава взех комуникацията в моите ръце и аз звъннах обратно да ми кажат точно защо искат да го отварят. Е, не можаха да ми кажат точната причина и освен да се скараме друго не направихме. Ядосах се, взех един ден свободен и с въже в гаража да я видя.
Е, в крайна сметка преди 3 месеца във втория сервиз ѝ бяха сменили ангренажния ремък и покрай него и водната помпа. Ама за да махнеш водната помпа трябва да свалиш зъбното колело на разпределителния вал. В крайна сметка не са използвали един инструмент за застопоряване и както често става са скъсали шпонката на колелото. Разчитали идиотите, че ще се държи само на винта да не превърта и така докато загасна колата. Колко ме е яд, че не си освободих пак един ден, за да го сменя аз, ама това е. И освен да се скараме пак със сервиза отново друго не направихме. А уж познати. Баси и познатите...
Та за това пак съвет - ако не ти кажат причина, която да води доста убедително към отваряне на двигателя, то не се съгласявай. Особено, че парите са си твои и ти имаш пълното право да знаеш всяка подробност, която трябва да платиш в последствие!
И защо още веднъж си мисля, че не е за гарнитура. Казваш, че при някакъв престой след това прекъсва. Което навежда към проблем с антифриз към цилиндрите. Ама:
1. Ако е такова количество, което да пречи на паленето, то определено трябва да си забелязал спад на антифриз (нищо не споменаваш тук).
2. При смяна на свещите, което сте направили, това би трябвало да бъде забелязано.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Проблемно стартиране на Приус
Преди 10к километра и сложих газово. След това загуби два по 1 литър. Антифриз. Закарах я при газадиите и казаха че една скоба просълзила. От тогава до сега съм долял около 1 литър. Преди това не е губила и го прреписахме на газовото.
Сега вече разбирам че е съвпадение просто и може да е гарнитура. Няма да я правя там те изкат 2000лв. Да сменят гарнитурата. За тези пари ще сложа керамика и ще окстанат 1000лв. За харчене
Сега вече разбирам че е съвпадение просто и може да е гарнитура. Няма да я правя там те изкат 2000лв. Да сменят гарнитурата. За тези пари ще сложа керамика и ще окстанат 1000лв. За харчене

Кара : Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease +
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Проблемно стартиране на Приус
Каква е тази керамика и къде се слага?Weimas написа: Преди 10к километра и сложих газово. След това загуби два по 1 литър. Антифриз. Закарах я при газадиите и казаха че една скоба просълзила. От тогава до сега съм долял около 1 литър. Преди това не е губила и го прреписахме на газовото.
Сега вече разбирам че е съвпадение просто и може да е гарнитура. Няма да я правя там те изкат 2000лв. Да сменят гарнитурата. За тези пари ще сложа керамика и ще окстанат 1000лв. За харчене
- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Проблемно стартиране на Приус
[quote="BOz"] Казаха ли ти конкретна причината защо мислят, че е гарнитура?
1. Компресия мерена ли е и ако да, то каква е?
2. Губиш ли антифриз?
3. Смесва ли масло с антифриз или обратното?
Ако от Тойота не са ти дали причина поради която силно се съмняват в гарнитурата, то аз бих те посъветвал да не си оставяш колата там, за да ѝ махат главата.
Само като допълнение бих добавил и посъветвал колегите в Смолян да направят съответните манипулации и измервания, които дават 100 % резултат дали проблемът е в гарнитурата. Ако " не са в час " какво правят в сервиза.
1. Компресия мерена ли е и ако да, то каква е?
2. Губиш ли антифриз?
3. Смесва ли масло с антифриз или обратното?
Ако от Тойота не са ти дали причина поради която силно се съмняват в гарнитурата, то аз бих те посъветвал да не си оставяш колата там, за да ѝ махат главата.
Само като допълнение бих добавил и посъветвал колегите в Смолян да направят съответните манипулации и измервания, които дават 100 % резултат дали проблемът е в гарнитурата. Ако " не са в час " какво правят в сервиза.
Проблемно стартиране на Приус
Керамични легла на клапаните.Двигателист написа:Каква е тази керамика и къде се слага?Weimas написа: Преди 10к километра и сложих газово. След това загуби два по 1 литър. Антифриз. Закарах я при газадиите и казаха че една скоба просълзила. От тогава до сега съм долял около 1 литър. Преди това не е губила и го прреписахме на газовото.
Сега вече разбирам че е съвпадение просто и може да е гарнитура. Няма да я правя там те изкат 2000лв. Да сменят гарнитурата. За тези пари ще сложа керамика и ще окстанат 1000лв. За харчене
Кара : Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease +
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта