Проблем с турбина на Avensis T25 d4d - 150 кс
Проблем с турбина на Avensis T25 d4d - 150 кс
Здавейте, колеги,
по Коледа стават чудеса и ето, че дойде време да направя подарък на някой сериозен майстор или да оправя головата разлика на друг пишман такъв..
Така изказано ще заложа на първото...
Преди половин година карайки си по Тракия ми светна чека и влязох в авариен режим на каране. Спрях, откачих клемата, рестартирах и потеглих. След като се прибрах я закарах на сервиз и ми казаха, че ми се е скъсала скоба на въздуховода към турбото. Смених я. Известно време след това чух странен шум на виене като линейка. Закарах я в официален сервиз на марката в БС, видяха я и ми казаха, че скобата ми е различна от оригиналната. Това го знаех, нали я смених все пак. Шумът бил от липсващо уплътнение, вероятно изпаднало при смяна на скобата. Не го смених тъй като можело и така да се кара, а и тогава нямах възможност за цял маркуч понеже само уплътнение не се продавало, поне от официалките...Последно време като я паля и е студена вие на харабия. Като се постопли поутихва, но натискайки педала "тип форсиране" пак се оглеждам за линейки. След като днес я закарах на диагностика, ми казаха, че "шуми шуми Яворе" го пее турбината. Оттам се почнаха едни сметки и едни изчисления с едни логаритми, синуси, косинуси и тангенси и т.н. Няма да изпадам в подробности "Що така бе" по-рано уж беше едно, а сега вече излиза съвсем друго...И разбира се колкото повече човек се рови толкова повече възможности излизат да бъдат.
Давайте някой, който е способен да я чуе и да изолира проблема и съответно ако в действителност е турбо, да отида при правилния и компетентен човек, не при някоя еднодневка, щото най-лесно се купува кола...
по Коледа стават чудеса и ето, че дойде време да направя подарък на някой сериозен майстор или да оправя головата разлика на друг пишман такъв..
Така изказано ще заложа на първото...
Преди половин година карайки си по Тракия ми светна чека и влязох в авариен режим на каране. Спрях, откачих клемата, рестартирах и потеглих. След като се прибрах я закарах на сервиз и ми казаха, че ми се е скъсала скоба на въздуховода към турбото. Смених я. Известно време след това чух странен шум на виене като линейка. Закарах я в официален сервиз на марката в БС, видяха я и ми казаха, че скобата ми е различна от оригиналната. Това го знаех, нали я смених все пак. Шумът бил от липсващо уплътнение, вероятно изпаднало при смяна на скобата. Не го смених тъй като можело и така да се кара, а и тогава нямах възможност за цял маркуч понеже само уплътнение не се продавало, поне от официалките...Последно време като я паля и е студена вие на харабия. Като се постопли поутихва, но натискайки педала "тип форсиране" пак се оглеждам за линейки. След като днес я закарах на диагностика, ми казаха, че "шуми шуми Яворе" го пее турбината. Оттам се почнаха едни сметки и едни изчисления с едни логаритми, синуси, косинуси и тангенси и т.н. Няма да изпадам в подробности "Що така бе" по-рано уж беше едно, а сега вече излиза съвсем друго...И разбира се колкото повече човек се рови толкова повече възможности излизат да бъдат.
Давайте някой, който е способен да я чуе и да изолира проблема и съответно ако в действителност е турбо, да отида при правилния и компетентен човек, не при някоя еднодневка, щото най-лесно се купува кола...
"Желанието да се изкажем е почти винаги по-силно от желанието да научим нещо"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта