RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от DeXa » 04 Юни 2017 07:38
На няколко пъти вече ми прави впечатление, че след като батерията мине 42 градуса, максималната мощност на разряд започва да пада значително, като при 44 градуса, става под 10кW (същото важи и за заряда). Проблема е, че това се случва след 20-30 минути магистрално каране и в последствие, колата става ужасна за каране. Някой друг наблюдавал ли го е този проблем, не само при RAV4?
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
DeXa
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от slowtraveler » 04 Юни 2017 14:23
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от DeXa » 05 Юни 2017 18:03
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
DeXa
pet77
WoLF
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от DeXa » 05 Юни 2017 23:39

2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
DeXa
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от slowtraveler » 06 Юни 2017 08:06

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- BOz
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 202 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от BOz » 06 Юни 2017 08:56
Примерно на Приуса при магистрално каране, но равномерно такова - да кажем с автопилота пуснат на 140км/ч, батерията почти не се използва, дори и на изкачванията.
Ток започва да се смуче от нея само при рязко натискане на педала на газта - да кажем карам на автопилот и настигам някой, но отзад виждам, че някой ме настига. И за да не преча на задния, то давам педала на 100%, за да изпреваря по-бързо колата. Но това са малко случаи и не съм наблюдавал повишаване на температурата ѝ в следствие на стабилно/плавно шофиране, какъвто е моя стил на шофиране.

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- WoLF
- Мнения: 3470
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 705 пъти
- Получена благодарност: 278 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от WoLF » 06 Юни 2017 10:38




WoLF
- biro
- Мнения: 2800
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от biro » 06 Юни 2017 10:56
Как следиш температурата на батерията и максималната мощност на разряд?DeXa написа: Здравейте,
На няколко пъти вече ми прави впечатление, че след като батерията мине 42 градуса, максималната мощност на разряд започва да пада значително, като при 44 градуса, става под 10кW (същото важи и за заряда). Проблема е, че това се случва след 20-30 минути магистрално каране и в последствие, колата става ужасна за каране. Някой друг наблюдавал ли го е този проблем, не само при RAV4?
biro
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от DeXa » 06 Юни 2017 16:26
Под магистрално визирам темпомат на 140-160, според зависи от трафика. Батерията при мен си се ползва интензивно в този режим, забелязал съм, че при промени в наклона (съответно товара) започва да я използва. По някога повече, по някога по-малко, но е факт, че след каране с 140 от София до Пловдив преди влизане в Пловдив, температурата на батерията беше 44C.BOz написа: А под магистрално каране какво се има предвид? Демек равномерно каране или каране на макс, колкото позволява колата - педал на 100% и всичко останало зависи от физиката?
Примерно на Приуса при магистрално каране, но равномерно такова - да кажем с автопилота пуснат на 140км/ч, батерията почти не се използва, дори и на изкачванията.
Ток започва да се смуче от нея само при рязко натискане на педала на газта - да кажем карам на автопилот и настигам някой, но отзад виждам, че някой ме настига. И за да не преча на задния, то давам педала на 100%, за да изпреваря по-бързо колата. Но това са малко случаи и не съм наблюдавал повишаване на температурата ѝ в следствие на стабилно/плавно шофиране, какъвто е моя стил на шофиране.
Другото, което ми прави впечатление и отново не знам нормално ли е (без SIL, няма как), е температурата на MG1, която при магистрално каране отива на над 90C. Може да е нормално, но ми прави впечатление, защото на MG2 никога не е превишавала 70.
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
DeXa
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от slowtraveler » 06 Юни 2017 16:52
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- BOz
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 202 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от BOz » 06 Юни 2017 16:59
Това означава, че маслото също не надвишава тази температура. Което е предпоставка за много дългия му живот, почти вечен.
Но при теб с тези 90 градуса това си се доближава до температура на класически автомат, която температура износва и маслото, което при такива температури определено си подлежи на смяна на някакъв регулярен интервал. Странно е, но явно наистина батерията се използва бая, за да загрее толкова ел. двигателя.

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от DeXa » 06 Юни 2017 17:15
Тук си в грешка ... абсолютно никакъв проблем не е, за хибридната система. При 160 съм на 3/4 от еко режима и ако настъпя си има пънч, дори при 175. Нещо друго е причината за греенето или просто и трябва ъптдейт на софтуера (прави ми впечатление, че при 44C вентилаторите на батерията са на 2-3 степен (от максимални 6). Като ходя в Тойота ще искам и това (ако има нова версия разбира се). Ограниченията нямат нищо общо с скоростта - в смисъл не са функция зависеща от скоростта.бslowtraveler написа: Макар и хибридна, РАВ-ката си има аеродинамика на тухла - т.е. е нужна доста енергия... 150к.с. ДВГ безпроблемно поддържат 160-180км/ч на такъв тип автомобил, но за хибридна система това вече е близко до терминалните параметри, така, че не ме учудва, че започват ограничения в използването на енергия... Все пак РАВ-ката си е ограничена до 180км/ч - т.е. там е ограничението по обороти на MG1/MG2...
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
DeXa
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от slowtraveler » 06 Юни 2017 17:16
Предполагам смъкването на скоростта на 140км/ч ще облекчи сериозно нещата...
Ограниченията може да са заради температурни режими, но това не значи, че температурните режими не зависят от скоростта

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост