Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Чак да я избивам от гориво няма как да стане но поне да е надеждна смисъл да не стоя в сервиза.Имах Х3 д. хубав автомобил но ядове с DPF, гореше масло +12/100 градско,а читав е доста скъп.В БГ повечето са на 300000+км.
Auris Touring Sports HSD
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 27 Яну 2017 11:08
- Местоположение: Varna
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Boz е прав. Доскоро и аз използвах дизелов автомобил и наистина разликата е огромна в полза на хибрида. Взех Аурис комби хибрид като теб. В дните преди покупката доста се чудих за надежността на технологията, но се оказа че съм се притеснявал неоснователно. За 3 месеца имам навъртяни 8300км, разхода за тях е малко над 5л/100км това е на база литрите, които съм заредил. Последните 2 седмици, откакто се затопли времето, чувствително намаля. За мен градски разход от 4,1-4,4 за град като Варна е напълно постижим. Преди няколко дни Слънчев бряг-Варна , разстояние 99км компютъра на колата показваше 4,1л/100км. В книжката на колата са отбелязани сервизните интервали и кога какво се сменя и проверява. Доколкото видях смяната на консумативите въобще няма да е фактор в годишните разходи за експлоатация на автомобила 

2017 Toyota Auris TS HSD
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
То вече лято скоро на море може да се ходи.Та като съм чел по фороми че нестава за извън града и все различни мнения и краини даже.А аз 80%съм градско но все пак на човек му се налага да мръдне някъде.А колата ми хареса като комфорт само малко ми се струва че икономисвали от изолация.
Auris Touring Sports HSD
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Тези приказки, че не ставала за извънградско ги забрави.
Там единствено губиш от икономичността в сравнение с дизела, но това губене се изразява в това, че дали ще караш дизел или хибрида, то разхода ще бъде един и същ.
Там единствено губиш от икономичността в сравнение с дизела, но това губене се изразява в това, че дали ще караш дизел или хибрида, то разхода ще бъде един и същ.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Тъка, ако примерно на едно пътуване от порядъка на 400 км смесено национал и магистрала и скорост 80~120 км/ч в зависимост от терена без агресивно каране как ще варира разхода на финала.И да попитам колко събира резервуара на ауриса.
Auris Touring Sports HSD
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
За ставане - става, напълно нормална кола е. Дори може да се изпревари тир с нея без да пречиш (много) на трафика. По повод разхода извънградско - като на по-голям, по-нов дизел е, скоро минах 500км магистрала + 40 км междуградско и резултатът е 5.2 по колонка. Хората, които казват, че не става, вероятно са слезли от нещо по-силно, аз примерно идвам от 200 коня атм. бензин и два 200+ коня дизели и сравнено с тях - да, доста по-бавна е, но не и да не става за пътуване навън. А като се замисля, че разходът е 10 лв/100 бензин, даже не ми се вижда бавна 
За икономия на извънградско няма смисъл да се говори за бензинови двигатели... Просто не става. Примерно с Мондео 2.2 дизел съм пътувал София-Приморско със 110 на темпомат нощно време, даде 3.3/100 по борд и 3.5 по колонка. Последните Фокуси с новия 1.6 дизел (8те клапана 115кс на PSA) и 6 скорости - направо миришат нафтата на тази скорост.
Като го вземеш в книжката ще му пише всички такива данни. Сигурно е като на Приуса - 45л.


Като го вземеш в книжката ще му пише всички такива данни. Сигурно е като на Приуса - 45л.
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Вярно ли давате 45-50 000 лв за кола и после гледате разхода до стотинка???
Направо се чудя на кой какво му е приоритет!!!
Аз за първи път покарах със 170 королата и даде 7.0, ама сега да си разплета чорапите ли?
Толкова съм я настъпвал, толкова е харчила. Нали няма да върне бензин или пари...
Направо се чудя на кой какво му е приоритет!!!
Аз за първи път покарах със 170 королата и даде 7.0, ама сега да си разплета чорапите ли?
Толкова съм я настъпвал, толкова е харчила. Нали няма да върне бензин или пари...
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Какво очакваш да се пише в темата за хибридите , а и като цяло в автомобилен форум. На всеки му е интересно какъв разход дават различните двигатели и така е по-лесно човек да направи правилния избор. Аз разхода съм си го сметнал - 2500 лв на година на кола за нафта +/- 100-200лв .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ами сравнение на разход е толкова субективно, че няма на къде. Аз като написах по-нагоре (давам пример за мен), някой знае ли колко км съм карал с тази скорост? Или колко е била натоварена колата? Или колко са ми били напомпани гумите? Или по каква магистрала съм карал? Имало ли е задръстване по пътя? Имало ли е малко градско каране в тези цифри?
Въобще сравнение на разход зависи от толкова много фактори, че е огромна грешката при писането на тези цифри. Но това си е само мое мнение и не ангажирам никого с него
Поздрави на днешния празник и наздраве на всички именяци.
Въобще сравнение на разход зависи от толкова много фактори, че е огромна грешката при писането на тези цифри. Но това си е само мое мнение и не ангажирам никого с него

Поздрави на днешния празник и наздраве на всички именяци.

Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
За мен примерно ~2л на 100 не са стотинки като се кара между 20 и 30к км на година - това са 400-600+л гориво на година РАЗЛИКА. Няма да се фалира с 1500 лв отгоре годишно, но предпочитам да ми е точна сметката и да не пръскам излишно. Затова и смених последната (освен годинките й), която от нова е в семейството. Отново заради икономическа неизгодност разкарах много бързо Астра ОПЦ 2010, също нова. Това е разбира се когато се избира нова.
А вече като се избере, плати, вземе, кара колата дали ще е +/-0.5 на 100 разхода - е*ал съм го - пито - платено е вече



Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Е нали в тази тема трябва да коментираме нещо свързано с хибридите.А всичко така или иначе пак стига до разхода
.То ясно че дизелака тегли повече и на дълго е по икономичен.

Auris Touring Sports HSD
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Аз моя разход си го написах в Стара Загора какъв ми е и то на необслужена още кола... Гори ми като 1.6 дизел градско, дори с една идея надолу; върви като дизел 1.6, дори с една идея нагоре; вие над 100кмч като 1.4 бензин, дори с една идея нагоре 




- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Разход, та разход.
Силата на хибридите не е само в разхода градско - липсата на шум и вибрации, плавното ускорение, въртящият момент от нулата, простото и евтино обслужване са все неща, които удобно се пропускат. Всички фенове на дизела само говорят за разход извънградско и въртящ момент спрямо бензина, забравяйки хилядите теми за запушен DPF, смяна на демпфери, дюзи, турбота, замръзнала нафта и т.н. На мен ми стигат само вибрациите и смрадта на дизелите за да се откажа от тях.
Силата на хибридите не е само в разхода градско - липсата на шум и вибрации, плавното ускорение, въртящият момент от нулата, простото и евтино обслужване са все неща, които удобно се пропускат. Всички фенове на дизела само говорят за разход извънградско и въртящ момент спрямо бензина, забравяйки хилядите теми за запушен DPF, смяна на демпфери, дюзи, турбота, замръзнала нафта и т.н. На мен ми стигат само вибрациите и смрадта на дизелите за да се откажа от тях.
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Тук съм 100% съгласен.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Всичко изброено се счупва най-вече от градско шофиране , а замръзналата нафта е малко до късмет , зависи какъв микс са ти наляли на бензиностанцията. За мен също е нелогично да се купи чисто нова дизелова кола , която ще се кара по 5 км в посока само градско и 2 пъти до морето през лятото , но някои хора го правят.JulianoG написа:Всички фенове на дизела само говорят за разход извънградско и въртящ момент спрямо бензина, забравяйки хилядите теми за запушен DPF, смяна на демпфери, дюзи, турбота, замръзнала нафта и т.н. На мен ми стигат само вибрациите и смрадта на дизелите за да се откажа от тях.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта