

Колега, професионалната изолация за автомобили тежи доста, а като се сложи по цялата кола( шаси, врати,таван) е доста повече от 60кг ;)e 10 написа: Наистина връзката между тегло и разход е неоспорима (освен ако не се движиш изцяло по инерция, където е обратно пропорционална). Общото тегло на използваната изолация обаче в процентно отношение е пренебрежимо малко спрямо масата на автомобила. Теглото на изолацията е съпоставимо с разликата между пълен и празен резервоар, както и наличието или отсъствието на един средноразмерен пасажер. Най-вероятно собственикът на Мицубиши-то преди изолирането му е засичал разхода винаги на полуизпразнен резервоар, пътувайки сам
.
При моята, а гледам, че на тази шумо- и виброизолацията е 1:1 с моята, шумът от калниците, когато минаваш по пясък, хвърлена луга, дребни камъчета, минал си през кал и всякакви такива, е отвратителен, все едно градушка бие по колата. Много е дразнещо и неприятно. Предполагам, че колегата затова изолира точно там, а и е най-лесно.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта