

Мнение от e 10 » 19 Мар 2017 12:26
e 10
Мнение от slowtraveler » 19 Мар 2017 14:28
slowtraveler
Мнение от e 10 » 19 Мар 2017 14:58
e 10
Мнение от chukich » 19 Мар 2017 15:59
Колега, професионалната изолация за автомобили тежи доста, а като се сложи по цялата кола( шаси, врати,таван) е доста повече от 60кг ;)e 10 написа: Наистина връзката между тегло и разход е неоспорима (освен ако не се движиш изцяло по инерция, където е обратно пропорционална). Общото тегло на използваната изолация обаче в процентно отношение е пренебрежимо малко спрямо масата на автомобила. Теглото на изолацията е съпоставимо с разликата между пълен и празен резервоар, както и наличието или отсъствието на един средноразмерен пасажер. Най-вероятно собственикът на Мицубиши-то преди изолирането му е засичал разхода винаги на полуизпразнен резервоар, пътувайки сам
.
chukich
Мнение от Corolla_E12_hs » 19 Мар 2017 21:39
Corolla_E12_hs
Мнение от Енев » 20 Мар 2017 04:31
При моята, а гледам, че на тази шумо- и виброизолацията е 1:1 с моята, шумът от калниците, когато минаваш по пясък, хвърлена луга, дребни камъчета, минал си през кал и всякакви такива, е отвратителен, все едно градушка бие по колата. Много е дразнещо и неприятно. Предполагам, че колегата затова изолира точно там, а и е най-лесно.
Енев
Мнение от JulianoG » 20 Мар 2017 05:38
JulianoG
GSY
Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 11:19
JulianoG
Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 11:22
JulianoG
BOz
Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 14:48
JulianoG
Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 19:07
JulianoG
Мнение от JulianoG » 01 Апр 2017 19:23
JulianoG
Мнение от chukich » 01 Апр 2017 21:22
chukich
Потребители разглеждащи този форум: dracunculus, Google [Bot] и 1 гост