Lean burn на газ, въпрос
Lean burn на газ, въпрос
Мнение от Ivanov » 06 Мар 2017 16:57
Здравейте, колеги, някой от вас правил, ли е опит да отвори принудително 4 - те клапи на лийнбърна и тогава да си настрои газовата уредба? Питам, защото на бензин като се отворят тези клапи, влиза повече въздух и компа пуска повече бензин, което няма как да се случи с обикновена газова уредба...
Наблюдението ми е, че след 3000 оборота бяга мощността и двигателят започва да ръмжи като гладна симсон - ка... Както и да е настроена уредбата, двигателят "огладнява след 3000 оборота.
Наблюдението ми е, че след 3000 оборота бяга мощността и двигателят започва да ръмжи като гладна симсон - ка... Както и да е настроена уредбата, двигателят "огладнява след 3000 оборота.
Ivanov
mirott
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Lean burn на газ, въпрос
Мнение от spiridoncho » 06 Мар 2017 22:06
А защо на Lean Burn се слага обикновенна газова?
Не ги разбирам много газовите, но по спомен от старата ми кола на газ, този ефект като твоя се получава при прекалено завинтено кранче(от икономия). Другото което мога да кажа е, че плочката на газта не ти е подбрана много оптимално, и се получава прекалено богата смес на празен ход. От там газаджията като я нагласи на слух, и избегаха конете на високи обороти.
Надявам се съм се изразил достатъчно разбираемо. Горе долу това е принципа. Има достатъчно компетентни хора във форума специално с газови уредби. Изчакай още някое мнение. Има си и тема специално за газовите ЦЪК.
П.С. От прекалено бедни смеси изгарят клапани.
Не ги разбирам много газовите, но по спомен от старата ми кола на газ, този ефект като твоя се получава при прекалено завинтено кранче(от икономия). Другото което мога да кажа е, че плочката на газта не ти е подбрана много оптимално, и се получава прекалено богата смес на празен ход. От там газаджията като я нагласи на слух, и избегаха конете на високи обороти.
Същото се получава и при карбуратора, само че на принципа на "самосмук" заради породения вакум при засмукването на въздух т.е. аналогично на отворените клапи се засмуква повече гориво при преминаване на по голям обем въздух. А на принципа на карбуратора работят и смесителите за газта. При всички положения се получава така, че при засмукване на повече въздух, се засмуква и повече газ. Това става при определено съотношение въздух/газ на което може да се влияе с врътките на изпарителя и кранчето за количеството на газта. Всичко това би трябвало да работи ОК при правилно подбран смесител. Имам идея, че кранчето на тройника ти е позавъртяно повечко, и това няма много общо с Lean Burn-a.
Надявам се съм се изразил достатъчно разбираемо. Горе долу това е принципа. Има достатъчно компетентни хора във форума специално с газови уредби. Изчакай още някое мнение. Има си и тема специално за газовите ЦЪК.
П.С. От прекалено бедни смеси изгарят клапани.
spiridoncho
Lean burn на газ, въпрос
Мнение от Ivanov » 06 Мар 2017 23:53
Ами аз така я купих - с газовата уредба. За плочката - дърво е, та е направо тояга. Ще питам газаджия за подходяща плочка.
Въпросът ми обаче е как да отворя принудително клапите на лийнбърна, за да настроя така газта - на 8, а не на 4 всмукателни клапани?
Въпросът ми обаче е как да отворя принудително клапите на лийнбърна, за да настроя така газта - на 8, а не на 4 всмукателни клапани?
Ivanov
mirott
- max-2
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 113 пъти
Lean burn на газ, въпрос
Мнение от max-2 » 07 Мар 2017 21:49
Защо да маха клапите? Те се отварят когато е необходимо. Трябва да има достатъчно обороти и голямо натоварване. Тествал съм го около месец с тройник на маркуча за вакуум, който отваря клапите, на тройника вакуумна клапа с вързан прекъсвач и червен диод на таблото. Исках да си правя двойна плочка с вакуумно управление. Без да махам клапите колата си върви като луда. Всичко е въпрос на настройки и плочка. Единствено на ниски обороти поведението е по- добро със обикновени свещи с разстояние 0,7, отколкото с платина или иридий с 1,3 мм.
Carina E 4AFE LB 1992
max-2
Ivanov
skydiver
Ivanov
Ivanov
Lean burn на газ, въпрос
Мнение от Vokil » 11 Мар 2017 11:28
Колега топлата вода много отдавна е факт
https://www.google.bg/search?q=brc+blos ... 80&bih=643
И даже в продавалника има една обява за такова чудо.

И даже в продавалника има една обява за такова чудо.
Човек и добре да живее умира .......
Vokil
Lean burn на газ, въпрос
Мнение от Ivanov » 15 Мар 2017 01:26
Много са скъпи. Моята идея е да използвам дросела на моята кола, вместо дросел на карбуратора, а газта да я пусна със щуцер малко след стеснението на карбуратора - все едно е карбураторен двигател 1.6...
Притеснява ме обаче това, че при работа на бензин като се отворят всички клапи на лийнбърна, влиза повече въздух и компа пуска повече гориво, а при работа на газ влиза толкова смес, колкото пусне изпарителя и двигателят "огладнява" като се отворят вторите четири клапи, защото изпарителят е настроен да захранва само през първите четири. .. Настройка на осем отворени клапи ми се вижда невъзможна, защото на празен ход не могат да се отворят всичките докрай, колкото и да форсираш, понеже няма достатъчно товар за достатъчно силен вакуум. ..
Поправете ме, ако мисля грешно...?
Притеснява ме обаче това, че при работа на бензин като се отворят всички клапи на лийнбърна, влиза повече въздух и компа пуска повече гориво, а при работа на газ влиза толкова смес, колкото пусне изпарителя и двигателят "огладнява" като се отворят вторите четири клапи, защото изпарителят е настроен да захранва само през първите четири. .. Настройка на осем отворени клапи ми се вижда невъзможна, защото на празен ход не могат да се отворят всичките докрай, колкото и да форсираш, понеже няма достатъчно товар за достатъчно силен вакуум. ..
Поправете ме, ако мисля грешно...?
Ivanov
Lean burn на газ, въпрос
Мнение от Vokil » 18 Мар 2017 23:11
Според мен като се увеличи разхода на въздух в резултат на отворените клапи ще се увеличи и скоростта през плочката увличането също и изпарителя ще пусне повече газ.Но със сигурност няма да е пропорционално просто обикновените газови толкова си могат.Преди години си бях закачил един електромагнитен клапан който пускаше още газ над определено налягане в колектора и имаше ефект.При теб можеш да го командваш от захранването на клапана за клапите 

Човек и добре да живее умира .......
Vokil
Ivanov
Lean burn на газ, въпрос
Мнение от Ivanov » 17 Апр 2017 14:28
Здравейте, колеги, още не съм заделил парички за газов карбуратор, но има развитие по въпроса - откачих буксите на инжекторите и вече имам що годе мощно ускорение до 5500 об/мин, а не до 3000. Газовата е с емулатор и взема импулс за прехвърляне от бензин на газ чрез един бял кабел, който е навит около силовия, който идва от бобината към дистрибутора. Не видях никъде реле, което да спира бензина. А и отдавна ми прави впечатление, че много бързо ми пада стрелката на бензина. Какво трябва да предприема, за да съм сигурен, че ще спира напълно бензина при превключване на газ? Имате ли идеи?
Ivanov
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта