Колата ,я оставих да във VLADOVSERVIC- Димитровград. Там откриха проблема и поръчали клапана от Пловдив ,но не е закупен от Тойота а от магазин на Bosch.
проблем при запалване
проблем при запалване
проблем при запалване
Малко помощ за инициализацията на SCV клапана с кламера?
Двигателя трябва ли да бъде загрял?
Слагам кламера, давам на контакт и изчаквам 3 мин. Изключвам от контакт ,махам кламера и запалвам двигателя.
Това ли е правилната последователност?
Двигателя трябва ли да бъде загрял?
Слагам кламера, давам на контакт и изчаквам 3 мин. Изключвам от контакт ,махам кламера и запалвам двигателя.
Това ли е правилната последователност?
проблем при запалване
Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
проблем при запалване
Не казват , че съм прост а ми казват , че трябвало да ми се обеснява повече. В тая връзка не ми става ясно как се прави при студен двигател като го оставиш да загрее над 60 градуса ?arti написа: Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
проблем при запалване
в указанието от тойота пише,че преди да започнеш да правиш процедурата по инициализацията двигателя трябва да е загрял,ето:
fully warm up the engine...
качил съм файла на предната страница,толкова ли е трудно да го отворите и прочетете!
fully warm up the engine...
качил съм файла на предната страница,толкова ли е трудно да го отворите и прочетете!
проблем при запалване
След като сложих кламера контакт 3 минути и тогава запалих колата и я оставих да загрее... кое е неясното ?Iliyа Damyanov написа:Не казват , че съм прост а ми казват , че трябвало да ми се обеснява повече. В тая връзка не ми става ясно как се прави при студен двигател като го оставиш да загрее над 60 градуса ?arti написа: Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
проблем при запалване
Здравейте,
И аз имах проблеми с паленето на Авенсиса(2.2 д4д). Поръчах подобрения клапан(04226-26020), но ми беше доставен (04226-0L010).
Номера го видях, че е друг след като ми беше сложен клапана.
И въпроса ми е дали тази част е за мойта кола.
Номера на помпата ми е:
22100-0R011
Hu29400-0870
И аз имах проблеми с паленето на Авенсиса(2.2 д4д). Поръчах подобрения клапан(04226-26020), но ми беше доставен (04226-0L010).
Номера го видях, че е друг след като ми беше сложен клапана.
И въпроса ми е дали тази част е за мойта кола.
Номера на помпата ми е:
22100-0R011
Hu29400-0870
Toyota Avensis 2.2 d4d 2009 Т25
Toyota Yaris 1.3 2008
Toyota Yaris 1.3 2008
проблем при запалване
А с (04226-0L010) който са ти доставили реши ли се проблема с паленетоnoemis написа: Здравейте,
И аз имах проблеми с паленето на Авенсиса(2.2 д4д). Поръчах подобрения клапан(04226-26020), но ми беше доставен (04226-0L010).
Номера го видях, че е друг след като ми беше сложен клапана.
И въпроса ми е дали тази част е за мойта кола.
Номера на помпата ми е:
22100-0R011
Hu29400-0870
Toyota Auris 2.0 126 к.с.
проблем при запалване
Ами не знам, ще чакам да застудее и ще видим. След като го смених и вече нямаше много отрицателни температури.
Toyota Avensis 2.2 d4d 2009 Т25
Toyota Yaris 1.3 2008
Toyota Yaris 1.3 2008
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 23 Окт 2015 16:27
- Местоположение: Бяла.Област Русе
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
проблем при запалване
Здравейте, проблемът с трудното палене в студеното време съпътства и мен. Стартера върти яко и дори и не приклявка, все едно няма гориво, да ама почва да мирише на сурова нафта, подам спрея за старт и пали на четвърт.., майстор ми казва, че нямам подгрев. Проверихме свещите като ги замерихме на място с лампа, излиза че са здрави, проверихме релето-и то здраво, по кабелите от релето до свещите има връзка... Остана датчика за температура на въздуха да лъже и да не задейства релето, а от там и подгрева да не включва... Закачих техстрийма и на "air intake" пише 14С, а навън реално беше 0С.. ето и скрийншот от техстрийма, ако може да ми дадете някаква насока:
Ще пробвам и инициализация, макар че нямам симптомите - палене и гаснене.Т25 Комби 2ADFTV non dpf
- biro
- Мнения: 2800
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
проблем при запалване
Двигателят ти е почти загрял, за това intake air е 14 градуса.
Все пак провери дали има напрежение на свещите при включване на контакт.
Все пак провери дали има напрежение на свещите при включване на контакт.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
проблем при запалване
biro, значи слагам уреда на акумулатора на минуса и на шината, подава се на контакт и не отчита напрежение... Температура е 0С, трябва да изчакам да стане по студено ли?!
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
проблем при запалване
Колегата има предвид, че според скрийншота двигателят вече е бил загрял (работил 16минути, антифризът +72С), и е възможно входящият въздух да е бил топъл...
Затова направете такъв скрийн-шот на студен двигател - когато не е пален, и когато е студено...
П.С. Техстрийма не показва ли командата към свещите?
Затова направете такъв скрийн-шот на студен двигател - когато не е пален, и когато е студено...
П.С. Техстрийма не показва ли командата към свещите?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2800
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
проблем при запалване
И това имам в предвид, но другото е, че може да липсва напрежене на подгревните свещи - изгорял предпазител, дефектни проводници или реле.
За да се елиминира проблем с температурен сензор направете диагностика на студен двигател. И ако показва нормална температура, тръгвате по пътя на захранването на свещите.
П.с. На 0 градуса също трябва да има напрежение на свещите.
За да се елиминира проблем с температурен сензор направете диагностика на студен двигател. И ако показва нормална температура, тръгвате по пътя на захранването на свещите.
П.с. На 0 градуса също трябва да има напрежение на свещите.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта