
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
- Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Ще подведете някого и то за скъпи компоненти - при новите модели след 2005-2007 година цифроманията е пълна - не е като при E11!
VIN -овете на ЛС 

Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Лично аз съм я преместил в правилния раздел - като част от задълженията ми като модератор.

Работата ми не е свързана с коли и нямам завършено инженерно образование.
Моля да намалите офтопика и да ползвате бутона за редакция.
Виждате, че сме ви приели с отворени обятия, но не носите на конструктивна критика...


Наздраве и весел петък - аз лично не смятам да споря по форумите, а да изляза и да разпусна.

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Колега Акима, моля да не приемате пропуска ми да предоставя ВИН като "правене на глупаци".
Колега МехаННиКа, подчертавам отново, че не проблемът не е в това, че не ми се дават пари, а че се опасявам да не ги дам без да има нужда. Има разлика.
Колега МехаННиКа, подчертавам отново, че не проблемът не е в това, че не ми се дават пари, а че се опасявам да не ги дам без да има нужда. Има разлика.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Нищо не си разбрал. Ако колата ти е на 120-140 х.км. с доста извънградско тогава проверявай и ако е в норми смени само съединител. Обаче ако е на 250-280 х.км. и смяташ да я ползваш още доста по добре смени и маховик. Защото дори да е в норма в момента, вероятно не му остава много и ще платиш същия труд, но маховик отделно е относително по скъп отколкото всичко в комплект. Сега схвана ли логиката? Това което си дал не е VIN.
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Добре, а можем ли да проверим цената на съединител + демпфер?
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Ако въпроса е към мен, в момента не мога. Има доста търговци тук- да се залавят.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Можем .
1700 лв. пълен комплект на ЛЮК по магазините, реалната цена я има още във второто съобщение на темата .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Получих оферта за съединител + маховик /комплект/ от 1100 лева, на марка ЛУК. Тя добра ли е и подходяща ли е за Тойотата?
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Идеална е и марката и цената.Ако не е тайна,откъде е офертата(може и на лични).
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
От колегата martod, който е писал в темата. 1150 е реалната цена, а не 1100, грешката е моя, но поне съм близо.
- kostadinnm
- Мнения: 239
- Регистриран на: 09 Яну 2013 21:20
- Местоположение: София/Петрич
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Колега novell_hp, докъде стигнахте със съединителя?! Питам, защото и аз минах по подобен път и се оказа че съм подранил със смяната (километража да е бил към 130000). Реално, основното ми оплакване с твърдия педал се върна две седмици след смяната(пълен комплект с маховика на "люк"). А, за първа и задна предавки съм писал в темата за отзиви от корола е12.
Към другите - каква е вероятността спирачната течност да е причина за тежкия педал при мен?!
Към другите - каква е вероятността спирачната течност да е причина за тежкия педал при мен?!
Corolla 2006 2.0 D-4D | sedan, SOL
Твърд съединител и малък ход
От скоро карам тойота корола е12 d4d 2003г. Въпроса е твърд съединител който отделя доста ниско с малък ход от което някои път от четвърта на трета скорост превключва трудно.Предполагам че е с демпфер дали е тръгнал или може да е нещо друго моля помагате .
Последно промяна от Akima на 29 Апр 2017 00:22, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
- krasengn
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla e12
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Здравейте, трябва да ми се смени съединителя. Колата от подписа: SB1KC20E20E011290 Можете ли да ми кажете цените на частите (прит. диск, фер. диск, болт, вилка, лагер, пластина) и ремонта? Втори ремонт който може да направим с първия е смяна предни дискоее и накладки. Пак искам цени за части и труд. Благодаря предварително!martod написа: Маховика ти е демпферен, но хубавата новина е, че след разглобяване и проверка за луфтове, и ъгъла на накланяне, може да се разминеш само със съединител.
В такъв случай хубава марка може да се каже, че е Айсин, защото с отстъпки, ала бала, цената му е около 300 лв.
Ако се окаже, че и маховика е заминал, най хубавата марка в тази сфера си е ЛЮК, даже повечето японки заводски си излизат с тази марка съединители и маховици, тогава обаче работата става сериозна,към 1100- 1200 лв.
Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
- Получена благодарност: 1 път
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Здравейте, някой знае ли дали скоростната кутия на Корола Версо с мотор 1CD-FTV (116к.с.) може да се смъкне без сваляне на магарето? Всякаква информация по темата ще ми е полезна, ако някой вече го е правил собственоръчно. Тъкмо рециклирах дюзи и преди да съм сглобил всички карантии обратно ми се ще да погледна как са съединителя и маховика. При гасене на двигателя на неутрална се чува едно триене, все едно феродов диск трие в метал. Отделно, понякога като включа на 2ра от ниски обороти и подам газ се чува същото пристръгване или приплъзване за кратко, докато не "зацепи" или не се вдигнат оборотите. На другите скорости не съм забелязал да приплъзва или оборотите да играят. Колата е на поне 260 хил. км, съединител уж бил сменяван скоро, ама маховика силно ме съмнява.
По сервизно процедурата е следната. Свалят се: стартера, после долната помпа на съединителя, кабелите за маса + задна скорост + монтажа на минаващ сноп кабели, жилата идващи от скоростния лост, двете полуоски, (междинен вал кормилна рейка, рейка, магаре), ляв + преден + заден тампони на двигателя.
По сервизно процедурата е следната. Свалят се: стартера, после долната помпа на съединителя, кабелите за маса + задна скорост + монтажа на минаващ сноп кабели, жилата идващи от скоростния лост, двете полуоски, (междинен вал кормилна рейка, рейка, магаре), ляв + преден + заден тампони на двигателя.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
- Получена благодарност: 1 път
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?
Отговарям си сам. Кутията не излезе без да смъкна магарето. Направих си самоделна стойка, която завинтих към кутията, а от другата страна я закачих за крик-крокодил. Сваляне-транспортиране-качване всичко става с крика.
Наложи се преди това да измайсторя и една скоба за вадене на лявата полуоска:
Съединителя вътре се оказа нов, но с плътен маховик. Свалих го и си сложих двумасов комплект на Люк (плътния кит е в секцията за продажби, ако някой се интересува). Открих едно нагризано от мишки маншонче, което вече заръчах от Косер.
Покрай свалянето на магарето се хванах та ударих една боя на всичко.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта