

Извинявам се за отклонението от темата

Ако Пунтото е на около 15-на години, то няма дизелова Тойота, която да има такъв здрав двигател като на Фиата.
Моите наблюдения са други - карбуратора има доста сила в ниските сравнение с атмосферен дизел и моно, но както казваш това е една от тези теми, където всеки може да спори с всеки, докато не станат достатъчно познати да пият заедно ракия и да си гледат живота, теглейки една на спора...
Колега, това го писах,защото авторът на темата споменава за доста ремонти, които е правил по споменатите дизелови Пунто и Ксара. Иначе аз лично имам добри наблюдения от едно Пунто на брат ми - беше бензиново, но нямаше никакви проблеми. Явно е въпрос на конкретен автомобил ;)
Точно, доста съм карал 1.6 и 1.8 карбуратори и моно на vw (голф 2, голф 3, толедо 1, пасат 3 и тн)Моторите са 8v с въртящ момент на ~2500. Сравнявам ги с атмосферен дизел примерно 2.0д на тойота корола е10, 2.4 AAB na vw(transporter) ,1.9д ситроен берлинго. Последния мотор е 125 Nm/2500 rpm. точно като 1.6EZ на vw.С две думи върви в ниските на високите издиша.Няма турбо дупка поради липсата на турбо.WoLF написа:Моите наблюдения са други - карбуратора има доста сила в ниските сравнение с атмосферен дизел и моно, но както казваш това е една от тези теми, където всеки може да спори с всеки, докато не станат достатъчно познати да пият заедно ракия и да си гледат живота, теглейки една на спора...
Дизела си избива ремонтите ако се кара наистина много и то не градско, иначе нещата отиват на кантар и ако добавиш неприязън към горивото се губи смисъла от такава кола
Честно да си призная не съм запознат с нивата на оборудване тъй като сега се запознавам с модела и изобщо с автомобилите Тойота. Ако можете повече инфо да дадете , ще съм благодарен.
Напълно съм съгласен!krasengn написа:Но защо повечето твърдите, че семейна кола с дизелов двигател си струва да се купи само ако се изминават много километри?
А ако се изминават малко километри? ....
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта