Да. Точно го е казал колегата. И мен много ме озадачи, но наистина запазват поддържането на скорост когато превключваш. И до сега не съм карал друга марка автомобили, които да го правят това.
Мнения за Corolla E17 /2013-2018/ - Всички двигатели и ск.кутии
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Мнения за Corolla E17 /2013- /
Един друг въпрос ми се върти - може ли производителя да влага различни материали
за шумоизолация при различните нива на оборудване? Това се чудя след като сравних материалите
при задните калници на моята Корола, която е СОЛ и на друга само, че ЛУНА.
При мен има нещо като черен мокет, велтер или както там се казва, докато при другата имаше
само пластмасата която затваря калника. В багажника също има една греда под стъклото, която при мен
е напълнена с дунапрен, а на предишната ми Корола ( оборудване ЛУНА) беше празна. До колкото си спомням не съм
чел някъде, че има допълнителни мерки за шумоизолация.
за шумоизолация при различните нива на оборудване? Това се чудя след като сравних материалите
при задните калници на моята Корола, която е СОЛ и на друга само, че ЛУНА.
При мен има нещо като черен мокет, велтер или както там се казва, докато при другата имаше
само пластмасата която затваря калника. В багажника също има една греда под стъклото, която при мен
е напълнена с дунапрен, а на предишната ми Корола ( оборудване ЛУНА) беше празна. До колкото си спомням не съм
чел някъде, че има допълнителни мерки за шумоизолация.
Corolla 1,4 D-4D
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Ами цената е саааамо 6500лв разлика. Дано да са сложили повече материали




Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Здравейте, от два месеца карам нова Корола и вече два пъти ходя, до сервиза, да ми чистят накладките. Като натисна спирачката и се чува свирене, уж ги почистиха и пак свири. Е много ме дразни, все едно е някой кошник. На някой случвало ли се е?
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Имаше такъв "свирещ" проблем с първо поколение Auris. При мен се прояви за кратко - в по-студено време първите няколкостотин километра, но други (основно в английския Toyota Owners Club съм чел) се оплакваха от перманентно скърцане. Обяснението, което бях чел тогава е, че първите накладки са били без напречен срез, който да отвежда остърганото феродо, поради което стружките остават между накладките и диска и стърже. При мен имаше такъв напречен срез и свириха много за кратко.
Мнения за Corolla E17 /2013- /
При мен също скърцаха при спиране първите 800-1200 км. Толкова му свикнах, че един ден нещо се бях замислил за това, а то вече беше спряло 

Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Hybrid Touring Sports 2016
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Аз също чувам свирене, но като че ли ослед 2000 км се появи. Но е само при доста влажно време. Като е сухо не го чувам. Но и аз си карам в повечето случай на музика над ниво 40, та спирачките (свиренето от тях) ми е най-малкия проблем 
Между другото днес смених със зимни гуми и очаквах да е доста по-шумно, но звука си е същият.
Но и като цяло се оказва, че гумите си шумят и се чува, особено по павета.

Между другото днес смених със зимни гуми и очаквах да е доста по-шумно, но звука си е същият.
Но и като цяло се оказва, че гумите си шумят и се чува, особено по павета.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Е, дразни в началото, ама щом си спират всичко е ок. Имате добро аудио, ползвайте го
Един сигурно глупав въпрос - има ли начин да се провери колко броя Корола са продадени в България от различните нива - примерно бензин/дизел, Sol/Luna, ръчка/CVT?

Един сигурно глупав въпрос - има ли начин да се провери колко броя Корола са продадени в България от различните нива - примерно бензин/дизел, Sol/Luna, ръчка/CVT?
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Здравейте,имам една дилема.Ще пиша в тази тема,защото клоня малко повече към тази Корола.Според вас,кой автомобил е по-добър и кой бихте избрали вие?Става въпрос за Toyota Corolla 1.6Valvematic 132к.с. CVT ниво LUNA или Toyota Avensis 1.6Valvematic 132к.с. 6M/T. ниво Comfort Седан. По принцип клоня към Королата,защото ми се иска кола с автоматична скоросна кутия,но все пак съм длъжен да погледна и Авенсиса.Все пак цената е почти еднаква.Та вие какво ще ме посъветвате,коя да избера?Коя кола според вас е по-надеждна?И защо бихте избрали едната пред другата.Като оборудване Королата е средната опция,а Авенсиса най-ниската,но като гледам Авенсиса има почти всички екстри на Королата даже някой в повече,макар и по-ниско ниво на оборудване.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Мнения за Corolla E17 /2013- /
То е като при жените , пробваш едната пробваш другата и веднага ще ти стане ясно.
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 43 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
по-висок клас по-добре, шум,пространство и т.н. Но трябва ли ти?
Замисли се и за продажбата след време, базов атмосферен ще трябва да свалиш цената.
аз бих взел Авенсис, но и Королата е екстра
Замисли се и за продажбата след време, базов атмосферен ще трябва да свалиш цената.
аз бих взел Авенсис, но и Королата е екстра
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Стана ми интересно, аз като избирах и Авенсиса не го гледах въобще заради бюджета. Но при това сравнение, цената наистина е горе долу еднаква.
Има малки разлики в оборудването. За Авенсиса:
- има само климатик
- няма централен дисплей + камера отзад
- няма задни електрически стъкла
- няма следене на знаци и лента за движение
+ има автоматично заключване на вратите при потегляне
+ може би има и много други дребни детайли като +, но трябва да се сравни доста подробно.
За размера - Авенсис-а изглежда по-голям визуално. Багажника със сигурност е по-голям.
Но междуосието е еднакво, което мен много ме учуди.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Пространството в купето на Королата и Авенсиса са еднакви. Мога да кажа, че дори в Королата на шофьорската седалка е малко по-широко (може би заради по-ниската централна конзола). Подлакътникът на Королата е по-практичен и удобен, при Авенсиса самият подлакътник идва малко нисък и не е много удобно да си облегнеш ръката на него.
Като усещане за пространство и обзор през предното стъкло не намирам разлика.
Багажникът на Королата е достатъчно голям за нормално четиричленно семейство.
Лично аз предпочетох Королата, въпреки че не беше проблем да си купя Авенсис и не съжалявам за избора си.
П.С. Минус на Королата е, че пътният просвет е само 125 мм и е с 15 мм по-малък от този на Авенсиса. Като се движиш по улици с коловози и ледени гребени между тях, разбираш колко са важни тези 15 мм.
Като усещане за пространство и обзор през предното стъкло не намирам разлика.
Багажникът на Королата е достатъчно голям за нормално четиричленно семейство.
Лично аз предпочетох Королата, въпреки че не беше проблем да си купя Авенсис и не съжалявам за избора си.

П.С. Минус на Королата е, че пътният просвет е само 125 мм и е с 15 мм по-малък от този на Авенсиса. Като се движиш по улици с коловози и ледени гребени между тях, разбираш колко са важни тези 15 мм.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта