Ти си знаеш аз не ти казвам как да караш, щом така ти харесва карай си biggrin.gif , и нямах впредвит агресивно каране газ спирачка газ стълб biggrin.gif просто ми беше любопитно мисленето ти
поздрави
Колко харчи Yaris 1.0 vvt1 16v??
Да, докато някой не се запали от този начин на каране - сигурно му се струва безсмислено да кара скъпа кола и да икономисва стотинки със специално старание за това.dap написа:Ти си знаеш аз не ти казвам как да караш, щом така ти харесва карай си biggrin.gif , и нямах впредвит агресивно каране газ спирачка газ стълб biggrin.gif просто ми беше любопитно мисленето ти
поздрави
Поздрави и на Филибето от Златна Добруджа

Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
Я да се обдя и аз.
Аз съм със Старлет 1.3 16V турбо и мога да се похваля с разход градско при нисък буст 8 и нещо 9л/100км.
Макар че не гоня нисък разход.
Аз съм със Старлет 1.3 16V турбо и мога да се похваля с разход градско при нисък буст 8 и нещо 9л/100км.
Макар че не гоня нисък разход.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Правилно - дали ще се спускаш на скорост или по инерция - разходът е един и същ. Докато се спускаш е така...dap написа:И аз съм на мнението на ugabuga че няма смисъл от освобождаване от скорост!!! лично мое мнение
Но... работата не е в това. А в това, че на скорост си на моторна спирачка, която спира колата от добро самостоятелно ускоряване за последващото изкачване. Примерно на 5-та скорост без газ ще стигнеш в най-ниската точка със скорост 100 км/ч, но оставена по инерция колата ще се движи със 130 км/ч в същата тази точка. И точно тези примерни +30 км/ч в скорост ще дадат икономия при изкачването.

Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
Грешиш! не е един и същ разхода. Ако спускаш на скорост разхода ти е 0, но ако спукаш с изключена скорост имаш разход малко по-голям от този на празен ход. Ще питаш защо е по-голям? защото мотора ти работи на по-високи обороти отколкото на празен ход /за бензин говорим/, защото насрещния вятър ти набива въздух и обеднява сместта, а компютъра се старае да не угасне и пуска повече бенизн. И така разликата от икономията от инерцията и по-високия разход от спускането на празен, а не на принудителен, ход е толкова малка и неясна, че аз бих предпочел да имам сигурност в колата отколкото да спестя /а дори не е сигурно че ще спестя/ някой и друг милиграм гориво.roumen68 написа:Правилно - дали ще се спускаш на скорост или по инерция - разходът е един и същ. Докато се спускаш е така...dap написа:И аз съм на мнението на ugabuga че няма смисъл от освобождаване от скорост!!! лично мое мнение
Но... работата не е в това. А в това, че на скорост си на моторна спирачка, която спира колата от добро самостоятелно ускоряване за последващото изкачване. Примерно на 5-та скорост без газ ще стигнеш в най-ниската точка със скорост 100 км/ч, но оставена по инерция колата ще се движи със 130 км/ч в същата тази точка. И точно тези примерни +30 км/ч в скорост ще дадат икономия при изкачването.
Няма как да е 0 и в двата случая, тъй като двигателят все пак си работи. За да е 0 - трябва да е изгасен. При мен - дизел - на празен ход оборотите са към 920 rpm, при изключена от скорост в движение - някъде към 970 rpm. Може и да има някаква разлика в разхода, но тя е нищожна. Но за да преодолееш изкачването нагоре - оборотите отиват към 2000 rpm, а моментният разход е от порядъка от 10-15 на 100. Така че ако си имаш засилването надолу без намесата на педала за газта и без да те спира 5-тата предавка - ще изминеш по-дълго разстояние нагоре преди да се наложи да включиш на скорост и да натиснеш сериозно педала. Ето, от тук ще имаш икономията - от изминатият път нагоре без да си натиснал газта. Нали постоянно си гледам борд компютъра и виждам, че това има ефект.the_rider написа:
... Ако спускаш на скорост разхода ти е 0...
Защо така да нямаш сигурност в колата? Нали двигателят си работи, имаш си серво и за волана, и за спирачките...
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
При бензинови коли (за дизелите незнам) съществува понятието ППХ (принудителен празен ход - over-run) - това означава, че ако двигателят работи с над 1500-1800 оборота и дроселът е затворен - притокът на бензин спира и колата харчи 0 (нула) литра.
Последно промяна от b_d на 16 Мар 2007 10:28, променено общо 1 път.
Виж, това не го знаех, не знам как е и при дизела...bad_dog написа:При бензинови коли (за дизелите незнам) съществува понятието ППХ (принудителен празен ход - over-run) - това означава, че ако двигателят работи с над 1500-1800 оборота и дроселът е затворен - притока на бензин спира и колата харчи 0 (нула) литра.
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта