Отопление селика т23
Отопление селика т23
Здравейте колеги значи проблема с отоплението е следния. Когато карам парното на колата си топли здраво както казват ще те запали но когато колата седи на едно място запалена разбира се не духа топло. В какво може да се дължи проблема.
Не знаех темата за този раздел ли е. Съжалявам ако съм объркал.
Не знаех темата за този раздел ли е. Съжалявам ако съм объркал.
Japan power 

-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Отопление селика т23
Радиатора го сменях преди 1 месец защото се счупи перката и го спука а проблема го имаше и преди това водна помпа съм сменил преди 15 хиляди километра. Започвам да си мисля че заводско е така.
Japan power 

Отопление селика т23
Ако има газово изпарителя може да шунтира парното.
Човек и добре да живее умира .......
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Отопление селика т23
А колата с климатроник ли е? Защото и на мен спира да ми духа топло когато се достигне зададената температура в купето
. Все пак клапите са автоматични. За да продължи да ми духа топло трябва да увелича температурата от врътката.

Отопление селика т23
Добре де докато карам защо го няма проблема а и на бензин е същата работа.
Japan power 

Отопление селика т23
Колата е с климатроник да но дори да е студено в колата а аз врътката и докрай да я завъртя пак духа студено. Иначе климатроника работи супер . Карам ли духа топло и си регулира всичко както трябва . Някой колега с такава селика да каже при него как е.
Japan power 

- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Отопление селика т23
Ами аз съм със такава Селика. Принципно ми се случва понякога да почне да духа по студено, но го отдавам на факта, че е претоплила и почва да охлажда. При теб обаче има проблем щом почва да духа студено като спреш, а врътката на макс темп. Предполагам, че имаш някъде въздушна възглавница и системата не се е обезвъздушила. @mirott спомена за ниво на антифриза, но ти не съобщаваш за аномалия в нивото. Другия вариант е позапушено радиаторче. Разликата в работа на място и в движение е в налягането и дебита които създава помпата. Затова сигурно имаш топло в движение. Не знам при Toyot-ките как са точно кръговете на парното. Ако в кръга има кранче което спира топлото през радиаторчето може и от там да е проблема. Едно време при ладите правеше яко проблем. Мислех, че при съвременните коли го няма вече и всичко е решено само с клапи, обаче наскоро на едно Ауди доста съвременно (под 15 годишно) беше дефектирало та го сменяха.
Такива аномалии доста трудно се разгадават.
Такива аномалии доста трудно се разгадават.
Отопление селика т23
Ми със стария радиатор го имаше проблема сега с новия пак същата история трябва да видя маркучите но силно се съмнявам да са запушени защото не се сещам какво може да ги запуши странен проблем е и уж навсякъде всичко е в ред ...
Japan power 

Отопление селика т23
didache написа: Здравейте колеги значи проблема с отоплението е следния. Когато карам парното на колата си топли здраво както казват ще те запали но когато колата седи на едно място запалена разбира се не духа топло. В какво може да се дължи проблема.
Не знаех темата за този раздел ли е. Съжалявам ако съм объркал.
Колега, колко бързо ти загрява колата (на третата чертичка) при температура около 0 градуса и нормално карне? Аз имам Селика TS и моята загрява на 3-тата чертичка за около 10-12 мин при нормало каране и 0 градуса. Пробвал ли си дали ти работи термостата? Какво означава "духа студено" абсолутно студено ли? Сложи климатроника на режим Auto на 30 градуса и въздуха да се върти само в купето без пуснат климатик (A/C) и кажи как е?
Поздрави!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
-
- Мнения: 2147
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 19 пъти
Отопление селика т23
Защото при 800 и при 3000 оборота на мотора водната помпа върти по различен начин. Провери си нивото на антифриза на студена кола в радиатора. Ако е ок, пипни входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното. Разлика трябва да има минимална-изходящия да е леко по-студен, но малко. Но при всички положения трябва да са много топли и двата. Ако изходящия е студен доста значи е запушено радиаторчето. По-лесно не знам как да ти го обясня...
Отопление селика т23
stefo91 написа:didache написа: Здравейте колеги значи проблема с отоплението е следния. Когато карам парното на колата си топли здраво както казват ще те запали но когато колата седи на едно място запалена разбира се не духа топло. В какво може да се дължи проблема.
Не знаех темата за този раздел ли е. Съжалявам ако съм объркал.
Колега, колко бързо ти загрява колата (на третата чертичка) при температура около 0 градуса и нормално карне? Аз имам Селика TS и моята загрява на 3-тата чертичка за около 10-12 мин при нормало каране и 0 градуса. Пробвал ли си дали ти работи термостата? Какво означава "духа студено" абсолутно студено ли? Сложи климатроника на режим Auto на 30 градуса и въздуха да се върти само в купето без пуснат климатик (A/C) и кажи как е?
До колегата миррот. И аз мислих че е от антифриза или от радиатора антифриза е 6 радиатора е нов ще видя пак дали е запушен но колата загрява нормално поне според мен.
Поздрави!
Колега време за 3 та чертичка не съм мерил но врътката на макс и на ауто си духа студено пробвах преди 5 мин вън е 4 градуса.
Japan power 

Отопление селика т23
До колегата миррот маркуча ще го видя но със стария радиатор антифриза беше 6 сега пак е така радиатора го мебих заради счупване на перката и тя го спука ( макар че е един от честите проблеми при бмв) явно го има и тук сигурно съм единствения късметлия с този дефект на перката
. Антифриза е червен ако изобщо това има значение. Нивото е както трябва. Водна помпа сменях преди 15 к километра или ще е дефектна или....

Japan power 

Отопление селика т23
А за термостата дори да е здал багажа не трябва ли след като колата загрее да си задуха топло в каквото и състояние да е той?



Japan power 

Отопление селика т23
Да трябва, но е възможно и оттам да се появява някаква анумалия, защото проблема ти е много странен. Възможно е като колата е на место поради някаква причина термостата да отваря и за това да идва студеното. Бих те посъветвал, ако не ти е проблем все пак да го погледнеш за да си сигурен. Не казвам, че това е проблема, но при такива "мистериозни" проблеми понякога решението е там където не очакваш.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта