Имам приятел фен на модела - спомена,че е гледал точно Camry HSD и май планира да замени своето с него по някое време тази година - може много скоро да имаме наблюдения от първо лице.

Мнение от Akima » 24 Апр 2016 10:53
Имам приятел фен на модела - спомена,че е гледал точно Camry HSD и май планира да замени своето с него по някое време тази година - може много скоро да имаме наблюдения от първо лице.
Akima
Мнение от slowtraveler » 24 Апр 2016 11:47
slowtraveler
Мнение от BOz » 01 Ное 2016 12:35
BOz
Мнение от Hursa » 01 Ное 2016 21:53
Hursa
Мнение от BOz » 02 Ное 2016 09:26
BOz
Мнение от Hursa » 02 Ное 2016 22:07
Hursa
Мнение от smsdeliverer » 13 Ное 2016 00:40
Мен ме притеснява, по малката мощност на хибридната система и намаленият въртящ момент на ел. двигател, според мен ще е по-мудна от тройката.
smsdeliverer
Мнение от jim_beam » 13 Ное 2016 11:40
Благодаря за отзивите!BOz написа:...
Това за мен показва, че батерията при този модел е много повече натоварена и очаквания провал в годините напред става доста по-вероятен. Но според мен от Тойота за заложили на статистиката и са изстискали максималното от батерията, което може да даде, поне докато колата е в гаранция.
Грубо казано разхода в градски условия е по-нисък с над 1л/100км в сравнение с Приус-2. Като с моя Приус в момента лятото ми се върти около 4-4.5, то с този Приус лятото би ми бил около 3/100...
jim_beam
Мнение от BOz » 13 Ное 2016 13:04
BOz
Мнение от jim_beam » 13 Ное 2016 13:15
jim_beam
Мнение от smsdeliverer » 13 Ное 2016 15:14
Сравнено с 3 ката, мощността е паднала с 10%.(100kw на 90kw) разхода е паднал и той толкова по каталожни данни среден разход 3.6л. срещу 4.0л.jim_beam написа: Реално мощността е паднала,но разхода е паднал не пропорционално,а много повече.Само някой,който е карал и двата модела,като BO'z би могъл да отговори на въпроса дали се усеща разликата на тия няколко к.с.Но и това не би било лесно поради различната концепция на хибрида респ.подобренията в системите и батерията.
smsdeliverer
Мнение от BOz » 13 Ное 2016 15:28
BOz
jim_beam
Мнение от centil » 13 Ное 2016 22:42
centil
Мнение от Hursa » 15 Ное 2016 19:39
По малкия въртящ момент може да се компенсира с предавателното число на редуктора (както беше показал Боз за тройката). Но в случая може би не е компенсиран, а дори май е точно обратното.
Но най-значителния „недостатък” на 4ката, според мен, е значително понижената мощност на батерията. При тройката тя дава с над 50% по голяма мощност. Всъщност поради това е по ниска пълната мощност при 4ката. ДВГ при 4ката е даден само с 1 кс по малко. Разликата не е 1 кВт (за батерията), а 10 кВт. Това според мен прави 4ката „по-малко” хибрид по сравнение с тройката. Но пък може това да щади батерията. Може би обаче 4ката да е, чувствително по икономична при висока скорост в сравнение с 3ката. Тогава горното няма да има толкова голямо значение, а и максималната скорост е дадена малко по голяма – може би планетарната предавка, преразпределяща мощността да е с подходящо съотношение за икономичност при високите скорости (но за сметка на ниските).
Не знам дали при камри е старото поколение хибридна система. Не виждам значителните подобрения в новата, което не означава, че ги няма. Надявам се да се изкаже колега, който притежава приус 4. При ограниченията които поставя градското шофиране при "тестването" на автомобила, мисля, че може да се получи само повърхностна представа.
Не мога да преценя, как се отразява това, че ел. двигателя на 4ката е постояннотоков (дали само единия? вероятно и двата, че иначе при висока скорост, когато си разменят ролите "управлението" им трябва да се промени изцяло). Не толкова на "икономичността", а като цяло за хибридната система.
Hursa
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта