Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14 Окт 2016 17:05
- Местоположение: Варна
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Бихте ли ми помогнали коя кола да избера Тойота Ярис Версо 2002-2003 г., Мазда 2 2005-2006 г. или Пежо 206 комби пак до 2006 г. мисля принципно да е дизел, защото е по-икономичен. Незнам доколко Тойота Ярис Версо е надеждна като автомобил и дали са евтини частите? Благодаря предварително за всеко компетентно мнение!
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Разбира се, че трябва да избереш Тойота. Виждал ли си Тойота да закъса? Или май беше виждал ли си Тойота да не запали - не помня точно рекламата
Моето предложение е да си търсиш бензинов Ярис и след това да му сложиш газ (така ще ти е най-евтино). Като цяло бензиновите двигатели по-рядко създават проблеми от колкото дизелите. Цената на частите не се различава от тази на Reno, Peugeot или каквато и да е подобна кола.
Поздрави!


Поздрави!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Зададен в този форум, въпросът е с предизвестен отговор
.

Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Преди години направих грешката да купя Пежо 206 - 2003г.на жена ми. Харесваше и на външен вид и ме убеди да го купим.
След няколко месеца бях много щастлив когато го продадох(естествено доста по евтино). Жена ми също беше доволна, че се отърва.
След няколко месеца бях много щастлив когато го продадох(естествено доста по евтино). Жена ми също беше доволна, че се отърва.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27 Яну 2016 20:22
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
До преди 9 месеца карах Ситроен Ксара 2000г 1.4 I /всичко е като Пежо 206/, от тогава карам Тойота Ярис Версо 2001г 1.3 VVTI. С две ръце за ТОЙОТА. За Мазда не мога да ти дам съвет
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Тойота Ярис Версо или Мазда2.Бензинов мотор,ако искаш после газ.Аз лично от тези години които си посочил бих взел Мазда2 / старото Даймио/. Яриса е бомба , но имам леки съмнения в модел Версо на тези години.Карал съм в Австрия Мазда2 бензинова-чудесно върви и багажника е доста голям дори и ако седалките не са паднали отзад.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Мазда 2 и Форд Фиеста е един и същи автомобил. Водят се като едни от най-безпроблемните коли. В тоя клас и Хонда Жаз заслужава внимание.
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
10 годишна Мазда около калниците ако няма язви значи е кърпена и след 2 г. ще и се налага отново такава операция. Скъп и нетраен ремонт е да кърпиш и боядисваш. Ако е внесена от Италия може ламарините да са запазени, но вероятно е имала други проблеми, които кой-знае как са отстранени- ако изобщо са.
Малка френска кола е като малка курва. Външно- о.к., комфортна, просторна, хубава- а портфейла вечно одрусан. На задния мост на 206 се налага скъп ремонт, окачването е слабо, инсталацията понякога създава проблеми и на това всичко може да му се чупи. Мотора и ламарините са здрави, на 20-годишна кола няма да видиш ръжда, за гниене и дума да не става. Ангренажа е с ремък. Ако се спреш на него- задължително провери наклона на задните колела и ако има разкрач дори само на едното- свали от цената най-малко 500 лв. С нея се предполага, че ще имаш най-много посещения на сервиз.
Ярис версо не съм имал, но имам 2 други Тойоти, едната е "стоманен чук", другата на 7 г. показа 2 дребни проблема, които бяха отстранени лесно и евтино. Общо взето на Тойота частите, които ти трябват са консумативи- накладки и дискове, масло и филтри- не са особено по-скъпи от тези на Пежото. Рядко може да дотрябва нещо, което да е скъпо. Ако я стопанисваш адекватно- с нея няма да имаш проблеми.
Колегата Дамянов насочи към Хонда джаз, аз също бих огледал такава ако не Тойота.
Успех с избора !
Малка френска кола е като малка курва. Външно- о.к., комфортна, просторна, хубава- а портфейла вечно одрусан. На задния мост на 206 се налага скъп ремонт, окачването е слабо, инсталацията понякога създава проблеми и на това всичко може да му се чупи. Мотора и ламарините са здрави, на 20-годишна кола няма да видиш ръжда, за гниене и дума да не става. Ангренажа е с ремък. Ако се спреш на него- задължително провери наклона на задните колела и ако има разкрач дори само на едното- свали от цената най-малко 500 лв. С нея се предполага, че ще имаш най-много посещения на сервиз.
Ярис версо не съм имал, но имам 2 други Тойоти, едната е "стоманен чук", другата на 7 г. показа 2 дребни проблема, които бяха отстранени лесно и евтино. Общо взето на Тойота частите, които ти трябват са консумативи- накладки и дискове, масло и филтри- не са особено по-скъпи от тези на Пежото. Рядко може да дотрябва нещо, което да е скъпо. Ако я стопанисваш адекватно- с нея няма да имаш проблеми.
Колегата Дамянов насочи към Хонда джаз, аз също бих огледал такава ако не Тойота.
Успех с избора !

Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Само да добавя, въпреки че ме е малко срам и сигурно ще ми се смеете
. От април 2015г. карам(е) основно Рено Клио 1.2 2003г. 75 коня на газ
защото го подариха на приятелката ми за рождения и ден. С него ходим на работа (защото е по-икономично) по 45 км. на ден + събота и неделя още 200+ му се навъртат, общо около 2000 км/месец. За това и вече не карам много Селиката. Това което ще ви напиша е 1:1 с действителността, и грам не преовеличавам. Та това Клио за 1.5 год и около 30 000 км даде следните дефекти:
1. Проблем с дроселовата клапа - 2 пъти - смених я с втора ръка - 70 лв.
2. Сменен датчик на коляновия вал (не палеше) - 40 лв. - аз го смених
3. Копчето за стъклото на пасажера дефектира 2 пъти - около 20 лв. втора ръка
4. Проблем със стоповете (ставаше дискотека на таблото и отзад) - сам го оправих
5. Откачи се жилото на ръчната за едната гума - сам го оправих
6. Оригиналното радио дефектира
7. Сменени тампони на задния мост - около 60 лева с труда
8.Сменени вътрешни и външни кормилни накрайници (на двете гуми) + реглаж след това - около 120 лв.
9. Изпуснаха спирачните цилиндърчета на задните колела - сам ги оправих около 60 лв.
10. Сменен радиатор за климатика+дехидратор (стария изпусна) - 250 лв + 75 за пълнене и смяна на някакви игли (радиатора и дехидратора си ги смених сам)
11. Сменен датчик на ABS - 50 лв. - сам го оправих
12. Сменени 2 биалетки - 20 лв. сам ги оправих
13. Сменена реика - 60 лв. втора ръка - сам я оправих
14. Дефект със скоростната кутия (беше заяло на 5-та) - сам го оправих
15. Сняма на бобина - 110 лв (1 бобина е за 4-те цилиндъра и върви заедно с кабелите) - сам я смених
16. Дава от време на време проблем със стартера - не иска да завърти - не съм се занимавал
17. Има луфт в кормилния прът (някакви лагери трябва да се сменят) - не съм се занимавал
18. Тече антифриз от някъде
- не съм се занимавал
19. Тече масло от всякъде - не съм се занимавал
Забележете, че повечето неща сам съм ги правил, иначе колко пари трябваше да дам на майстори не ми се мисли
а и обичам сам да си правя нещата сам.
Освен всичко това са вложени следните консумативи:
1. 2 пъти смяна на масло и филтри - сам съм ги сменял
2. Сняма на предни и задни накладки (барабанни) - сам ги сменях
3. Смяна на ангренажен ремък+водна помпа (при тази кола бодната помпа е консуматив
)+ролка - 250 лв. с труда
4. 4 нови зимни гуми Фалкен+железни джанти - 400 лв.
5. Свещи Денсо - 44 лв. - сам ги смених
6. Акумулатор Yassa - 110 лв.
7. Ходило е на комп. диагностика 1 път. - 30 лв.
Вярно е, че частите са сравнително евтини и че можеш много неща сам да си правиш, но това на нищо не прелича. Може би, това си е нормално и на хората с френски, италянски коли не им прави впечатление, но за мен не е нормално. Като драсна чертата си давам сметка че Селиката си ми е сто пъти по-изгодно да я карам на 100 октана бензин нека харчи много и да е скъп бензина
(поне карам кола а не Рено) на нея за близо 5 години и около 43 000 км съм и сменял само консумативи (масло, филтри, гуми, накладки, акумулатор), нека се намери някой да ми хвали френски или инталянски коли! Нека си ги карат (супер са).
П.С. мисля че е крайно време да се отървем от това Рено (ама като знам колко пари сме вложили трябва да му искам сигурно 5 бона ама никой няма да ми даде за него повече от 2,5
) даже не ми се мисли колко пари и нерви са вложени в него! 
Плюс това Селика с (2ZZ-GE) и като цяло Тойотите си държат цената. Моята я взех за 9800 а сега стува около 8000-9000 лв. а това Рено ще струва 500 лв. след някоя година.
С това мисля, че темата е изчерпана - избери Тойота



1. Проблем с дроселовата клапа - 2 пъти - смених я с втора ръка - 70 лв.
2. Сменен датчик на коляновия вал (не палеше) - 40 лв. - аз го смених
3. Копчето за стъклото на пасажера дефектира 2 пъти - около 20 лв. втора ръка
4. Проблем със стоповете (ставаше дискотека на таблото и отзад) - сам го оправих
5. Откачи се жилото на ръчната за едната гума - сам го оправих
6. Оригиналното радио дефектира
7. Сменени тампони на задния мост - около 60 лева с труда
8.Сменени вътрешни и външни кормилни накрайници (на двете гуми) + реглаж след това - около 120 лв.
9. Изпуснаха спирачните цилиндърчета на задните колела - сам ги оправих около 60 лв.
10. Сменен радиатор за климатика+дехидратор (стария изпусна) - 250 лв + 75 за пълнене и смяна на някакви игли (радиатора и дехидратора си ги смених сам)
11. Сменен датчик на ABS - 50 лв. - сам го оправих
12. Сменени 2 биалетки - 20 лв. сам ги оправих
13. Сменена реика - 60 лв. втора ръка - сам я оправих
14. Дефект със скоростната кутия (беше заяло на 5-та) - сам го оправих
15. Сняма на бобина - 110 лв (1 бобина е за 4-те цилиндъра и върви заедно с кабелите) - сам я смених
16. Дава от време на време проблем със стартера - не иска да завърти - не съм се занимавал
17. Има луфт в кормилния прът (някакви лагери трябва да се сменят) - не съм се занимавал
18. Тече антифриз от някъде

19. Тече масло от всякъде - не съм се занимавал
Забележете, че повечето неща сам съм ги правил, иначе колко пари трябваше да дам на майстори не ми се мисли

Освен всичко това са вложени следните консумативи:
1. 2 пъти смяна на масло и филтри - сам съм ги сменял
2. Сняма на предни и задни накладки (барабанни) - сам ги сменях
3. Смяна на ангренажен ремък+водна помпа (при тази кола бодната помпа е консуматив

4. 4 нови зимни гуми Фалкен+железни джанти - 400 лв.
5. Свещи Денсо - 44 лв. - сам ги смених
6. Акумулатор Yassa - 110 лв.
7. Ходило е на комп. диагностика 1 път. - 30 лв.
Вярно е, че частите са сравнително евтини и че можеш много неща сам да си правиш, но това на нищо не прелича. Може би, това си е нормално и на хората с френски, италянски коли не им прави впечатление, но за мен не е нормално. Като драсна чертата си давам сметка че Селиката си ми е сто пъти по-изгодно да я карам на 100 октана бензин нека харчи много и да е скъп бензина


П.С. мисля че е крайно време да се отървем от това Рено (ама като знам колко пари сме вложили трябва да му искам сигурно 5 бона ама никой няма да ми даде за него повече от 2,5


Плюс това Селика с (2ZZ-GE) и като цяло Тойотите си държат цената. Моята я взех за 9800 а сега стува около 8000-9000 лв. а това Рено ще струва 500 лв. след някоя година.
С това мисля, че темата е изчерпана - избери Тойота

Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Ако някой е за Пежото да пише
да му обясня




Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Винаги може да се попадне на куц екземпляр... Баща ми кара Рено от 15-на години на газ... Да, наскоро сменял бензинова помпа (не му се изключваше до момента), и веднъж за периода на експлоатация - управлението на свободния ход..
Но не се е оплаквал от някакви сериозни проблеми...
От друга страна аз се бях опарил сериозно с Авенсис Т22... Но както виждаш във форума можеш да чуеш само суперлативи за модела..
Въпрос на късмет..
Но не се е оплаквал от някакви сериозни проблеми...
От друга страна аз се бях опарил сериозно с Авенсис Т22... Но както виждаш във форума можеш да чуеш само суперлативи за модела..
Въпрос на късмет..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
slowtraveler написа: Винаги може да се попадне на куц екземпляр... Баща ми кара Рено от 15-на години на газ... Да, наскоро сменял бензинова помпа (не му се изключваше до момента), и веднъж за периода на експлоатация - управлението на свободния ход..
Но не се е оплаквал от някакви сериозни проблеми...
От друга страна аз се бях опарил сериозно с Авенсис Т22... Но както виждаш във форума можеш да чуеш само суперлативи за модела..
Въпрос на късмет..
Не е само въпрос на късмет! Знаеш, че има класаций за здравина на колите и знаеш къде се намира примерно Рено Клио и къде се намира Тойота Корола нали? Тези класаций не са измислица и реклама а са направени след хиляди РЕАЛНИ проверки. Разбира се, че има значение кой е карал колата, може да вземеш Корола и да си скъсаш нервите ако преди това е имала труден живот, но може да си вземеш Рено Клио и само бензин да му сипваш и тогава ще си кажеш - абе тизи дето "хранят" френските коли и величаят японските са пълни загубеняци и комплексари, то Реното си е супер кола. За това колега, за да се избегне мнението на такива като мен и теб си има класаций за здравина и надеждност (там всичко е средностатистическо), защото бай Пешо може да е много доволен от Реното а бай Стоян от Тойотата и само да си говорят и накрая да се стига до глупавото заключение въпрос на късмет е! Ако не остаявш нещата на случайността и вземеш доказана марка с здравината си като Тойота и Ходна със сервизна история и се убедиш че всичко по колата е ок, не знам какъв късмент ти трябва? Тогава шанса да имаш главоболия е нищожен!
Ето ти една класация за надеждност да прочетеш малко: http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... omments/2/
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Не знам кой е този 'класациЙ' - сигурно е някой римски големец 
Та казваш - купувам си по класациИ Тойота от магазина, и не бера ядове? Е нали точно така брах ядове...

Та казваш - купувам си по класациИ Тойота от магазина, и не бера ядове? Е нали точно така брах ядове...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Ти пак не разбираш - вероятността да се повреди Тойотата е много по-малка от тази да се повреди примерно Реното кое не разбра?
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Коя кола Тойота Ярис Версо, Мазда 2 или Пежо 206 комби да избера?
Всяка стара кола може да има скрит проблем, никой не е застрахован от подобни неща.
Между другото в средния и голям клас френските коли стават, но в малкия, каквато е Пежо 206 нещата изобщо не са добре по принцип. И аз имам познати, които карат френски коли и са доволни, но става дума за гондоли, а не за асфалтни калинки. Ако е малка и нова е друго- има гаранция, да си я оправят, освен, че в първите 100 х.км ако има проблем, по всяка вероятност е случаен. Но тук не става въпрос за такива.
п.с. колегата е влизал за последно 3 дни след като е задал въпроса си преди месец... ни е какво правим...
Между другото в средния и голям клас френските коли стават, но в малкия, каквато е Пежо 206 нещата изобщо не са добре по принцип. И аз имам познати, които карат френски коли и са доволни, но става дума за гондоли, а не за асфалтни калинки. Ако е малка и нова е друго- има гаранция, да си я оправят, освен, че в първите 100 х.км ако има проблем, по всяка вероятност е случаен. Но тук не става въпрос за такива.
п.с. колегата е влизал за последно 3 дни след като е задал въпроса си преди месец... ни е какво правим...

Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта