Привет. Нуждая се от автомобил основно за в града (София) веднъж два пъти в месеца ще пътувам и до морето с него. Но в града ще се кара всеки ден. Държа да е автоматик. Първоначално бюджетът беше 12-13 000 и харесах Аурис, но ме разубедиха защото скоростната кутия нещо била проблемна. Разбрах че при вариант хибрид е по-здрава и като цяло разни проблеми или решени. Сега обмислям за хибрид, но тук цената е около 17-18 000. Аз съм малко скептична към кола на батерия, но прочетох доста добри ревюта.
За съжаление не намирам нищо в този форум за този модел, а много ми се иска да науча мнението на хора, които имат истински впечатления от такава или Приус.
И другият ми въпрос е дали тази кола е добре за ълъг път- градска кола е и няма как да очаквам комфорта на ягуар, но какво да очаквам от хибрида?
Благодаря предварително за коментарите.
Съвети за покупка на Аурис хибрид 2012
Съвети за покупка на Аурис хибрид 2012
Какво очакваш от колата като цяло, икономия на гориво (съответно пари) защо се търси хибрид точно?
Съвети за покупка на Аурис хибрид 2012
Разходът не е решаващото в избора. За разликата в цената ще мога да зареждам поне година- две докато се избие.
Търся си сигурна, надеждна кола, с която да си возя детето главно из града и от време на време да го карам при бабите.
Трудно си избирам неща, но когато си взема нещо си го харесвам и искам да го ползвам дълго. Затова сега обмислям внимателно.
Това което ме привлича е, че автоматика е по безпроблемен от този на нехибридните. Двигателят се запазвал заради наличието на електромотор. Това поне прочетох.
А като впечатление преди съм карала Ярис дизел автоматик и понякога сменяше скоростите странно - От първа на втора в града или извънградско при изпреварване. С Аурис хибрид не усетих такова нещо, но все пак покарах само 3-4 км в града.
Както написах бих се радвала да прочета впечатления на собственици или такива които са карали повече време подобна кола.

Търся си сигурна, надеждна кола, с която да си возя детето главно из града и от време на време да го карам при бабите.

Това което ме привлича е, че автоматика е по безпроблемен от този на нехибридните. Двигателят се запазвал заради наличието на електромотор. Това поне прочетох.

А като впечатление преди съм карала Ярис дизел автоматик и понякога сменяше скоростите странно - От първа на втора в града или извънградско при изпреварване. С Аурис хибрид не усетих такова нещо, но все пак покарах само 3-4 км в града.
Както написах бих се радвала да прочета впечатления на собственици или такива които са карали повече време подобна кола.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Съвети за покупка на Аурис хибрид 2012
Ако ти трябва смелост, то давай. Взимай смело. Достатъчно здрава и безпроблемна автоматична кола, на която може да разчиташ дълго време. Поне до към 2022-ра. 
Но щом си се насочила около тази цена, то по-добре се огледай за Приус, вместо първия Аурис - лично мнение.
И понеже почти всеки ден наблюдавам пазара на Приуси, то излезе наскоро една обява, която си заслужава да ѝ се обърне внимание, предвид цената отнесена към оборудването на автомобила.

Но щом си се насочила около тази цена, то по-добре се огледай за Приус, вместо първия Аурис - лично мнение.
И понеже почти всеки ден наблюдавам пазара на Приуси, то излезе наскоро една обява, която си заслужава да ѝ се обърне внимание, предвид цената отнесена към оборудването на автомобила.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Съвети за покупка на Аурис хибрид 2012
За този клас хибрида предлага най-комфортната трансмисия, според мен. Обикновено под „автоматик” се разбира автоматично превключване на предавките. При хибрида такова „превключване” няма. Дори при механичния вариатор има „превключване” макар и безстепенно. Ако го сравнявате по комфорт на трансмисията трябва да го сравните с автомобил с CVT трансмисия. Но и по сравнение CVT има предимства по отношение на комфорта, според мен. Вариатора разчита на мощността само на двигателя и като подадеш "газ" вдига оборотите веднага за да осигури тази мощност, докато хибрида освен с мощността на двигателя разполага и с мощността подавана от батерията и при умерено ускорение двигателя не е необходимо да вдига толкова мощността си – а това се отразява на комфорта, държи се до известна степен като „електроавтомобил”. (Вариатора има и някой други недостатъци – според мен, но не това е темата.) Хибрида дава и допълнителни предимства по отношение на комфорта – особено при движението в градския трафик – изключва двигателя при пускане на педала, предвижването в електрически режим – което автомобилите със старт-стоп системи не могат да предложат. Някой възприемат класа на ауриса, като градски автомобил. Но той си е така да се каже „междинен” клас, компромис - относително удобен, както на градско, така и на извънградско. По стария модел аурис е с малко по висок „таван” по сравнение с новия – а това го прави малко по удобен при качване и слизане, което си е важно за града (но това е според мен).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 43 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Съвети за покупка на Аурис хибрид 2012
Карал съм Аурис Хибрид малко градско, на Приус само съм се возил такси. Според мен Ауриса като качество на материалите и изработка ми добапа повече. Мисля и като размери е по-подходящ за градска основна кола, с опция от време на време да се ходи извън.
Батериите не знам,но аз бих ги смятал 8г безпроблемни от нови.
успех с търсенето
Батериите не знам,но аз бих ги смятал 8г безпроблемни от нови.
успех с търсенето
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта