Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14 Сеп 2016 20:56
- Местоположение: Dupnitaa
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от Vankuvankuvanku » 14 Сеп 2016 21:04
Здравейте приятели.
Имам следния проблем и ви моля за помощ:
Собственик съм на Toyota Corolla Verso D4D 136hp 2005 година ръчни скорости. Проблема е следния: Закупих колата преди 4 месеца, след регистрацията смених маслото в двигателя с оригинално масло Toyota 5w30 също и филтрите.. След 6000 километра ми светна лампата за масло, и отбих в сервиз и долих от същото масло...При работещ двигател от пречката за проверка на маслото изхвърля масло и пуши? На какво се дължи следния проблем?
Благодаря предваритвлно за положените усилия да бъдете съпричастни и да ми помогнете.
Поздрави Иван..
Имам следния проблем и ви моля за помощ:
Собственик съм на Toyota Corolla Verso D4D 136hp 2005 година ръчни скорости. Проблема е следния: Закупих колата преди 4 месеца, след регистрацията смених маслото в двигателя с оригинално масло Toyota 5w30 също и филтрите.. След 6000 километра ми светна лампата за масло, и отбих в сервиз и долих от същото масло...При работещ двигател от пречката за проверка на маслото изхвърля масло и пуши? На какво се дължи следния проблем?
Благодаря предваритвлно за положените усилия да бъдете съпричастни и да ми помогнете.
Поздрави Иван..
Vankuvankuvanku
мехаННика
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от bagggo » 28 Окт 2016 00:23
Аз имам един въпрос не знам дали е за точно тази тема но ............. имам Toyota Corolla d4d 2,0 мотор при работещ двигател като отвия капачката на маслото на двигателя излизат димни газове се едно там ми е ауспуха нормално ли е или имам някакъв проблем иначе колата върви нямам загуба на мощност и неми свети никаква лампа абе няма проблеми .... само не знам дали това пушене от там е нормално . И мисля да мина на масло от 5w40 на 10W40 какво ще кажете.
bagggo
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 346 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от slowtraveler » 28 Окт 2016 08:20
Когато човек без опит и знания пипа непознато за него устройство, винаги ще възникват въпроси...
За съжаление често и въпросите са достатъчно неясни, за да не може да им се отговори конкретно...
Предполагам не са много хората тук, които са виждали как дими ауспуха на автомобила ти за да могат да направят оценка на въпроса ти
Най-лесно е да ти се отговори : картера трябва да има умерено малко картерни газове. Т.е. ако ауспуха ти дими умерено малко (каквото и да значи това в моите представи
) то проблем нямаш
По принцип навярно знаеш, че има система за вентилация на картерните газове.. Това е направено за отвеждане и последващо изгаряне точно на 'дима' от картера...
Значи дим има.... Въпроса е колко.. Повишено картерно налягане обикновено е знак на износване. Колко е износен?
Ами по дим не се мери - мери се с шублери, микрометри и други още по-специални инструменти.. И то след разглобяване...
Процеса се нарича дефектация (или дефектовка според някои)
Тъй-като отнема време, и струва доста пари (а и след отваряне на двигател е добре да се сменят куп гарнитури и износени компоненти), то обикновено се кара, докато не възникне някакъв по-сериозен проблем...
А да минеш от 5W40 към 10W40 особено в навечерието на зимата съвсем не е разумно (да не кажа по-силна дума)
Защо не си караш с препоръчаният от производителя вискозитетен клас?
За съжаление често и въпросите са достатъчно неясни, за да не може да им се отговори конкретно...
Предполагам не са много хората тук, които са виждали как дими ауспуха на автомобила ти за да могат да направят оценка на въпроса ти

Най-лесно е да ти се отговори : картера трябва да има умерено малко картерни газове. Т.е. ако ауспуха ти дими умерено малко (каквото и да значи това в моите представи


По принцип навярно знаеш, че има система за вентилация на картерните газове.. Това е направено за отвеждане и последващо изгаряне точно на 'дима' от картера...
Значи дим има.... Въпроса е колко.. Повишено картерно налягане обикновено е знак на износване. Колко е износен?
Ами по дим не се мери - мери се с шублери, микрометри и други още по-специални инструменти.. И то след разглобяване...
Процеса се нарича дефектация (или дефектовка според някои)

А да минеш от 5W40 към 10W40 особено в навечерието на зимата съвсем не е разумно (да не кажа по-силна дума)

Защо не си караш с препоръчаният от производителя вискозитетен клас?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от martod » 28 Окт 2016 09:21
Баш си е за тази тема въпросът, защото сигурно освен пушека имаш и лека загуба на масло .bagggo написа: Аз имам един въпрос не знам дали е за точно тази тема но ............. имам Toyota Corolla d4d 2,0 мотор при работещ двигател като отвия капачката на маслото на двигателя излизат димни газове се едно там ми е ауспуха нормално ли е или имам някакъв проблем иначе колата върви нямам загуба на мощност и неми свети никаква лампа абе няма проблеми .... само не знам дали това пушене от там е нормално . И мисля да мина на масло от 5w40 на 10W40 какво ще кажете.
Сменете си с колегата пуснал темата дихтунгите на дюзите и колите ви ще започнат да си пушат само от където трябва и ще спре разхода на масло .
За маслото, по добре вместо 10/40 да минеш на 5/30, хем е по добре за двигателя, хем ще го сменяш на по дълъг пробег, което пък го прави икономически по изгодно от тази минералка или полусинтетика 10/40 която мислиш да слагаш .
Оправи си името на дестинацията, че ти се губи една буква .

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
bagggo
-
- Мнения: 5672
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от Hursa » 28 Окт 2016 20:22
Не разбирам. Защо при недобро (предполагам) уплътнение на дюзите в главата, би дало "повече" газове в картера?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Hursa
мехаННика
Hursa
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от martod » 29 Окт 2016 10:00
При комънрейл системата на Денсо няма как да отиват в атмосферата, защото дюзите са вътре в главата, под капака на клапаните, при всмукване в цилиндъра дърпа масълце, при изпускане част от изгорелите газове отиват в картерната вентилация .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
мехаННика
-
- Мнения: 5672
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от Hursa » 29 Окт 2016 19:00
► Виж съдържание
Офтопик
На старото пежо мисля, че отворите за дюзите бяха в страни от капака на клапаните (и не мислех, че има други варианти
). Може би защото системата е друга (бош май) или защото модела беше стар, но може и да греша.
Предполагам, че от такава неплътност повече изпуска на такта на „компресията” и още повече при работния (особено в първата половина). Но това са подробности. За ефекти – освен известна загуба на мощност (и малко повишен разход), която може да не се усети при много малки протечки и евентуално „ерозия” на монтажните отвори за дюзите, за други не мога да се "сетя" (освен споменатите от martod).

Предполагам, че от такава неплътност повече изпуска на такта на „компресията” и още повече при работния (особено в първата половина). Но това са подробности. За ефекти – освен известна загуба на мощност (и малко повишен разход), която може да не се усети при много малки протечки и евентуално „ерозия” на монтажните отвори за дюзите, за други не мога да се "сетя" (освен споменатите от martod).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Hursa
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от Iliyа Damyanov » 29 Окт 2016 19:48
Получава се ОГНЕНОТО ДИШАНЕ НА ДРАКОНА
, запичане. Вадене на дюза при Мерцедес над 100 000км. е приключение често стигащо до услугите на опитен фрезист.

Iliyа Damyanov
Hursa
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21 Окт 2018 20:08
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla verso 2.2D 136
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Мнение от verso2.2 » 30 Окт 2018 13:07
Здравите имам тойота корола версо дизел 2.2 136 кс има едно странно чукане ходих каде ли не и всички майстори казва дюзи но никой не ми дава франция че това чукане ще изчезне стойностите на дозите са ми 1#-1.3 2#0.6 3#0.7 4#0.0
verso2.2
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта