Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14 Сеп 2016 20:56
- Местоположение: Dupnitaa
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Здравейте приятели.
Имам следния проблем и ви моля за помощ:
Собственик съм на Toyota Corolla Verso D4D 136hp 2005 година ръчни скорости. Проблема е следния: Закупих колата преди 4 месеца, след регистрацията смених маслото в двигателя с оригинално масло Toyota 5w30 също и филтрите.. След 6000 километра ми светна лампата за масло, и отбих в сервиз и долих от същото масло...При работещ двигател от пречката за проверка на маслото изхвърля масло и пуши? На какво се дължи следния проблем?
Благодаря предваритвлно за положените усилия да бъдете съпричастни и да ми помогнете.
Поздрави Иван..
Имам следния проблем и ви моля за помощ:
Собственик съм на Toyota Corolla Verso D4D 136hp 2005 година ръчни скорости. Проблема е следния: Закупих колата преди 4 месеца, след регистрацията смених маслото в двигателя с оригинално масло Toyota 5w30 също и филтрите.. След 6000 километра ми светна лампата за масло, и отбих в сервиз и долих от същото масло...При работещ двигател от пречката за проверка на маслото изхвърля масло и пуши? На какво се дължи следния проблем?
Благодаря предваритвлно за положените усилия да бъдете съпричастни и да ми помогнете.
Поздрави Иван..
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
При работещ мотор всички изхвърлят малки капчици масло оттам, карай си спокойно и си проверявай маслото на всеки 1000км.
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Аз имам един въпрос не знам дали е за точно тази тема но ............. имам Toyota Corolla d4d 2,0 мотор при работещ двигател като отвия капачката на маслото на двигателя излизат димни газове се едно там ми е ауспуха нормално ли е или имам някакъв проблем иначе колата върви нямам загуба на мощност и неми свети никаква лампа абе няма проблеми .... само не знам дали това пушене от там е нормално . И мисля да мина на масло от 5w40 на 10W40 какво ще кажете.
- slowtraveler
- Мнения: 6185
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 337 пъти
- Получена благодарност: 367 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Когато човек без опит и знания пипа непознато за него устройство, винаги ще възникват въпроси...
За съжаление често и въпросите са достатъчно неясни, за да не може да им се отговори конкретно...
Предполагам не са много хората тук, които са виждали как дими ауспуха на автомобила ти за да могат да направят оценка на въпроса ти
Най-лесно е да ти се отговори : картера трябва да има умерено малко картерни газове. Т.е. ако ауспуха ти дими умерено малко (каквото и да значи това в моите представи
) то проблем нямаш
По принцип навярно знаеш, че има система за вентилация на картерните газове.. Това е направено за отвеждане и последващо изгаряне точно на 'дима' от картера...
Значи дим има.... Въпроса е колко.. Повишено картерно налягане обикновено е знак на износване. Колко е износен?
Ами по дим не се мери - мери се с шублери, микрометри и други още по-специални инструменти.. И то след разглобяване...
Процеса се нарича дефектация (или дефектовка според някои)
Тъй-като отнема време, и струва доста пари (а и след отваряне на двигател е добре да се сменят куп гарнитури и износени компоненти), то обикновено се кара, докато не възникне някакъв по-сериозен проблем...
А да минеш от 5W40 към 10W40 особено в навечерието на зимата съвсем не е разумно (да не кажа по-силна дума)
Защо не си караш с препоръчаният от производителя вискозитетен клас?
За съжаление често и въпросите са достатъчно неясни, за да не може да им се отговори конкретно...
Предполагам не са много хората тук, които са виждали как дими ауспуха на автомобила ти за да могат да направят оценка на въпроса ти

Най-лесно е да ти се отговори : картера трябва да има умерено малко картерни газове. Т.е. ако ауспуха ти дими умерено малко (каквото и да значи това в моите представи


По принцип навярно знаеш, че има система за вентилация на картерните газове.. Това е направено за отвеждане и последващо изгаряне точно на 'дима' от картера...
Значи дим има.... Въпроса е колко.. Повишено картерно налягане обикновено е знак на износване. Колко е износен?
Ами по дим не се мери - мери се с шублери, микрометри и други още по-специални инструменти.. И то след разглобяване...
Процеса се нарича дефектация (или дефектовка според някои)

А да минеш от 5W40 към 10W40 особено в навечерието на зимата съвсем не е разумно (да не кажа по-силна дума)

Защо не си караш с препоръчаният от производителя вискозитетен клас?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Баш си е за тази тема въпросът, защото сигурно освен пушека имаш и лека загуба на масло .bagggo написа: Аз имам един въпрос не знам дали е за точно тази тема но ............. имам Toyota Corolla d4d 2,0 мотор при работещ двигател като отвия капачката на маслото на двигателя излизат димни газове се едно там ми е ауспуха нормално ли е или имам някакъв проблем иначе колата върви нямам загуба на мощност и неми свети никаква лампа абе няма проблеми .... само не знам дали това пушене от там е нормално . И мисля да мина на масло от 5w40 на 10W40 какво ще кажете.
Сменете си с колегата пуснал темата дихтунгите на дюзите и колите ви ще започнат да си пушат само от където трябва и ще спре разхода на масло .
За маслото, по добре вместо 10/40 да минеш на 5/30, хем е по добре за двигателя, хем ще го сменяш на по дълъг пробег, което пък го прави икономически по изгодно от тази минералка или полусинтетика 10/40 която мислиш да слагаш .
Оправи си името на дестинацията, че ти се губи една буква .

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Не разбирам. Защо при недобро (предполагам) уплътнение на дюзите в главата, би дало "повече" газове в картера?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Защото част от"компресията" излиза оттам и попада точно под капака на клапаните.
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Благодаря. Мислех, че отиват на атмосфера (тези газове от не плътността).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
При комънрейл системата на Денсо няма как да отиват в атмосферата, защото дюзите са вътре в главата, под капака на клапаните, при всмукване в цилиндъра дърпа масълце, при изпускане част от изгорелите газове отиват в картерната вентилация .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Има и още един негативен ефект, но за това- друг път.
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Получава се ОГНЕНОТО ДИШАНЕ НА ДРАКОНА
, запичане. Вадене на дюза при Мерцедес над 100 000км. е приключение често стигащо до услугите на опитен фрезист.

-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Да, май това е по вероятното от просто ерозия, ако не се отстрани навреме.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21 Окт 2018 20:08
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla verso 2.2D 136
Corolla Verso D4D 136hp проблем с масло помощ..
Здравите имам тойота корола версо дизел 2.2 136 кс има едно странно чукане ходих каде ли не и всички майстори казва дюзи но никой не ми дава франция че това чукане ще изчезне стойностите на дозите са ми 1#-1.3 2#0.6 3#0.7 4#0.0
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта