
п.с. Двигатела е 2zz-ge 1.8 192коня.
Този вал има един шлайф 0,25, тоест има един ремонт. Естествено ако не излезе на 0,25 отиваш на нов или друг вал. Лагери си купи оригинални от колегата от форума и внимавай много защото има пет маркировки нормални основни лагери, трябва да се чете внимателно. Вади мотора и го разглобявай, какво да се купува се решава после, кой знае другите елементи в какво състояние са щом е изтропал преди да се прибереш в къщи.
Преди да направиш диагностиката няма как да се дадат каквито и да е идеи и съвети... А след като я направиш - ще ти е ясно и без външни съвети кой път да хванеш....
Тези маркировки какво означават? Има ли ремонтен комплект лагери за 1-ви или 2-ри ремонт? Благодаря!
Това си го измервал, или просто така ти се струва 'на око'???
slowtraveler написа:Това си го измервал, или просто така ти се струва 'на око'???
Защото съм чел няколко доклада за авиационни произшествия с леки самолети в България, където се ползва бензин от бензиностанцията.
В докладите имаше публикувани резултатите от изследвания в лаборатория на бензина от резервоарите....
И нямаше отклонения в октановото число...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта