Страхотно е!

Днес направих втори експеримент.... С четене директно на данните за разхода от ЕКУ-то (явно наистина иначе го умножава по броя на цилиндрите, или пък е общия поток гориво, включително върнатата нафта)....
И при мен е така както го описвате (само, че неусещам разлика дали е включена или не системата). Макар, че хибрида е "автоматик". Но ауриса ми е стария моделMapokaHeTc написа: Така, да се включа и аз с ново инфо, установено по емпиричен път.
Аз съм с ръчни скорости, за разлика от далите мнение с автоматиците. При мен, при спиране (дори на равно става), когато съм натиснал спирачката до едно положение, след това ако натисна рязко до долу спирачката се чува звукова индикация (краътк звук бийп) и светва на таблото иконката с "хлъзгаща се кола", което индикира че системата за подпомагане при потегляне под наклон е включена. След това при потегляне се усеща вече осезателно разликата с включвна и не-включена система.
Та някой каза, че била автоматична, че нямала звукова/визуална сигнализация - е при мен има. И се активира ръчно, а не автоматично (все пак няма жироскоп, че да знае, че е под наклон). И те така те...
Едно уточнение, че тук не включвам класическо използване на тази система, защото реално нямам такава, а се разчита само на автомата да "държи" колата. Демек неопределено време може да си стои на място, а не 2 секунди да речем. Иначе за големи наклони да кажем спокойно си "дърпам" ръчната, която задържа колата неопределено време на едно място. И когато дам газ да потеглям, тя автоматично освобождава и пак потеглям спокойно нагоре. Ама тук говорим за ел. ръчна спирачка, която просто си има такава функция.
Ей това питах до сега. Просто някой да потвърди, че и при ЦВТ-то тази екстра се изпълнява от кутията, а не от спирачките.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта