Страхотно е!

Мнение от zi_zi_top » 19 Авг 2016 23:01
zi_zi_top
Мнение от penywise » 20 Авг 2016 12:51
penywise
Мнение от memorex » 20 Авг 2016 14:28
memorex
Мнение от slowtraveler » 20 Авг 2016 15:12
Днес направих втори експеримент.... С четене директно на данните за разхода от ЕКУ-то (явно наистина иначе го умножава по броя на цилиндрите, или пък е общия поток гориво, включително върнатата нафта)....
slowtraveler
Мнение от MapokaHeTc » 23 Авг 2016 13:57
MapokaHeTc
Мнение от slowtraveler » 23 Авг 2016 19:54
slowtraveler
Мнение от Hursa » 23 Авг 2016 20:38
И при мен е така както го описвате (само, че неусещам разлика дали е включена или не системата). Макар, че хибрида е "автоматик". Но ауриса ми е стария моделMapokaHeTc написа: Така, да се включа и аз с ново инфо, установено по емпиричен път.
Аз съм с ръчни скорости, за разлика от далите мнение с автоматиците. При мен, при спиране (дори на равно става), когато съм натиснал спирачката до едно положение, след това ако натисна рязко до долу спирачката се чува звукова индикация (краътк звук бийп) и светва на таблото иконката с "хлъзгаща се кола", което индикира че системата за подпомагане при потегляне под наклон е включена. След това при потегляне се усеща вече осезателно разликата с включвна и не-включена система.
Та някой каза, че била автоматична, че нямала звукова/визуална сигнализация - е при мен има. И се активира ръчно, а не автоматично (все пак няма жироскоп, че да знае, че е под наклон). И те така те...
Hursa
Мнение от penywise » 23 Авг 2016 20:41
penywise
Hursa
Мнение от BOz » 23 Авг 2016 23:14
BOz
Мнение от MapokaHeTc » 24 Авг 2016 09:09
MapokaHeTc
Мнение от BOz » 24 Авг 2016 10:08
Едно уточнение, че тук не включвам класическо използване на тази система, защото реално нямам такава, а се разчита само на автомата да "държи" колата. Демек неопределено време може да си стои на място, а не 2 секунди да речем. Иначе за големи наклони да кажем спокойно си "дърпам" ръчната, която задържа колата неопределено време на едно място. И когато дам газ да потеглям, тя автоматично освобождава и пак потеглям спокойно нагоре. Ама тук говорим за ел. ръчна спирачка, която просто си има такава функция.
BOz
Мнение от Airfan » 26 Авг 2016 23:21
Airfan
Мнение от BOz » 26 Авг 2016 23:42
Ей това питах до сега. Просто някой да потвърди, че и при ЦВТ-то тази екстра се изпълнява от кутията, а не от спирачките.
BOz
Обратно към “Общи технически въпроси”
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта