Мнение за една Корола
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Мнение за една Корола
Може ли да ми дадете мнение/инфо/коментар за една Тойотка - за колата като цяло, здравина, икономичност, надеждност, двигател...
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
Искам да се убедя, че е по-добре от Сеат Ибиза 1.4 16V 2001(2002) въпреки че е по-стара с няколко години(Въпреки, че и Сеата хич не изглежда зле).
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
А какви са разликите между тази и предната Корола освен двигателя, и добър ли е този 1.4 VVT(тука вече бая нагоре идва цената но все пак да питам). Лично на мен старата по ми харесва външно.
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
Искам да се убедя, че е по-добре от Сеат Ибиза 1.4 16V 2001(2002) въпреки че е по-стара с няколко години(Въпреки, че и Сеата хич не изглежда зле).
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
А какви са разликите между тази и предната Корола освен двигателя, и добър ли е този 1.4 VVT(тука вече бая нагоре идва цената но все пак да питам). Лично на мен старата по ми харесва външно.
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Първата Корола - отличен избор.
Ибизата е далече от качеството на Королата. Бих казал - доста далече. Дори се чудя как може да се колебаеш между двете коли?
Втората Корола не е за препоръчване. Имаше проблем точно с този мотор заради използвани немски сегменти KOLBENSCHMIDT. Ако е значително по-добре запазана от първата Корола може да започнеш да се колебаеш коя от двете Короли да вземеш.
Ибизата е далече от качеството на Королата. Бих казал - доста далече. Дори се чудя как може да се колебаеш между двете коли?
Втората Корола не е за препоръчване. Имаше проблем точно с този мотор заради използвани немски сегменти KOLBENSCHMIDT. Ако е значително по-добре запазана от първата Корола може да започнеш да се колебаеш коя от двете Короли да вземеш.
SEAT
Тези Короли вече са от новата генерация и именно те са далече от качеството на Тойота(според мен)!
Пазари SEAT-а за 6800(не повече), карай почти нова кола и не робувай на легенди! Този автомобил е с много добър двигател, не се товари лек е и пъргав. Това си е ГОЛФ отвсякъде и части има БОЛ....
ПОЗДРАВИ
Пазари SEAT-а за 6800(не повече), карай почти нова кола и не робувай на легенди! Този автомобил е с много добър двигател, не се товари лек е и пъргав. Това си е ГОЛФ отвсякъде и части има БОЛ....
ПОЗДРАВИ
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Незнам и аз, по принцип точно този модел Корола много ми харесва и още от доста време исках да имам такава. Са не уточних че колата е за майка ми, но аз имам силна намеса в избора. Втората едва ли ще е, ако не е Сеата ще е първата Корола. Човека който я продава е луд фен на Тойота, продал е доста Тойоти, дори и баща ми миналата година като си търсеше кола изпусна за 1-2 часа една Карина, пак от същия човек. Колата я гледах на място, като седнах, се едно за мен е правена, аз съм доста едър и всичко ми е тясно - Саксо, Пунто, Пежо 206, да не говорим за сегашната кола на майка ми която карам и аз - Сеат Марбела(Фиат Панда). В Тойотата ми беше адски удобно като седнах, просто имах свобода на краката, волана обаче не ми беше далече. Запали от 1, че и дет се вика от половин оборот, бях с един пирятел монтьор, не чухме никакви звуци, добре работеше мотора. Аз се придържам към тезата че по важно е състоянието и качеството а не годината на производство. Щото реално разликата е 2 или 3 години, но пък е японска кола. Доказано качество, нашия Нисан на 20 години мой набор, дизел, е като пушка, пали на студ от 1 половин оборот и мърка като коте. Ама той си е баш японски, сглобяван в Япония.
Тази Корола имате ли идея къде е сглобявана?
Незнам, майка ми е решила Сеат да взима, не че не го харесвам, но освен че харесвам много Королата имам и пристрастие към японските коли. Не съм чул лоша дума за Сеатите. Пък и изглеждат доста добре. На базата на кой Голф е?
Ще чакам още мнения, ако може от хора с опит с тази кола. Ако наистина си струва пред сравнително по-новия Сеат, ще се боря да я вземем нея. biggrin.gif
Тази Корола имате ли идея къде е сглобявана?
Незнам, майка ми е решила Сеат да взима, не че не го харесвам, но освен че харесвам много Королата имам и пристрастие към японските коли. Не съм чул лоша дума за Сеатите. Пък и изглеждат доста добре. На базата на кой Голф е?
Ще чакам още мнения, ако може от хора с опит с тази кола. Ако наистина си струва пред сравнително по-новия Сеат, ще се боря да я вземем нея. biggrin.gif
Здарвей,
Сеата е на базата на Голф 4 ,двигателят е на голф на за тенекиите не съм сигурен .Чувал съм за Сет че са с кофти тенекии.Вярно е че сеата има по добра визия ама както много хора в този форум са казвали "външен вид кола не кара " biggrin.gif аз съм твърдо за първата Корола особено ако е Japan.Можеш да разбереш по номера на рамата
J-Япония
S -Англия
N -Турция
за последното не съм сигурен , но има много теми във форума по този въпрос такаче ползвай търсачката
Сеата е на базата на Голф 4 ,двигателят е на голф на за тенекиите не съм сигурен .Чувал съм за Сет че са с кофти тенекии.Вярно е че сеата има по добра визия ама както много хора в този форум са казвали "външен вид кола не кара " biggrin.gif аз съм твърдо за първата Корола особено ако е Japan.Можеш да разбереш по номера на рамата
J-Япония
S -Англия
N -Турция
за последното не съм сигурен , но има много теми във форума по този въпрос такаче ползвай търсачката
И аз бих те по-съветвал за първата Корола:
1.По-интересе и уютен интериор изработен от много по-качествени материали от на Сеата.
2.Аз карам кола с подобен двигател,а и от това което съм чел е че двигатела е доста здрав(Made in japan).
3.Не си копувай кола без климатик!
4.Помисли за когато дойде време да я сменяте с друга-Японското държи цена.

1.По-интересе и уютен интериор изработен от много по-качествени материали от на Сеата.
2.Аз карам кола с подобен двигател,а и от това което съм чел е че двигатела е доста здрав(Made in japan).
3.Не си копувай кола без климатик!
4.Помисли за когато дойде време да я сменяте с друга-Японското държи цена.

КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Сеат-Фиат-Опел-Форд,някаква разлика виждаш ли??Има,дори и малки разлики,но все в един кюп ги слагам,на колите тип "нищо особено" и принципно запълващи сервизите и даващи им работа!Факт е обаче,че след Фиат,Сеат е неофициален спонсор на сервизите.Ако искаш да даваш пари по сервизи,тогава го купувай.Това,че е по-нов с 2 год.не го прави по-добър от Королата,та дори не могат да са на 1 ниво.Королата е по-здрава,по-качествено сглобена,по-пъргава,по-бърза на магистралата и по-икономична.Изборът е твой.
Втората Корола е по-модерна като двигател от първата, по-икономична,по-бърза и пъргава е,но точно тази е от първите с този нов двигател,а двигателите ввти от 2001-2002 год. са рискови по отношение на сегменти и харчене на масло,т.е.много хубава кола и мотор,но АКО попаднеш на дефектна партида,няма да ти е приятно да сменяш сегменти.
Случаен фен същото го е споменал.Ако бях на твоя място,100% бих си избрал една от двете Короли,но със сигурност бих предпочел Лифтбек с 5 врати,тия двувратки много детски ми се виждат.Сетих се за друг минус на новия vvt-i двигател-работи по-твърдо и потраква леко/на празен ход/ заради веригата,не е толкова безшумен ,колкото човек би очаквал от Японски двигател.
Въпреки всичко,бих ти препоръчал както по-старата,така и по-новата Корола/с ввти двигател/,независимо от проблема харчене на масло,защото доколкото знам 1.4 двигателите са засегнати по-малко/като бройка/ от проблема.
Но имай впредвид все пак,че Корола е т.нар.Benchmark /еталон/ за правене на автомобил в компактния клас.
П.С.Тези Короли Е11/моделът е до 2002 год./ хечбек и лифтбек мисля,че са Японска сглобка,само седанът и Корола Версо се сглобяват в Турция.
Успех в избора!



Но имай впредвид все пак,че Корола е т.нар.Benchmark /еталон/ за правене на автомобил в компактния клас.
П.С.Тези Короли Е11/моделът е до 2002 год./ хечбек и лифтбек мисля,че са Японска сглобка,само седанът и Корола Версо се сглобяват в Турция.
Успех в избора!

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Ам да кажа и аз.
Жена ми кара Корола като първата - е не точно. Нейната е 1,6 98г седан автоматик, ама то разлика особена няма. Колата си я караме от нова от магазина. Японска сглобка е. Проблеми до сега никакви, освен че тия дни се разхлопаха тампончетата на предната стабилизираща щанга, които са 4 броя по 4лв едното от ТМ. Колата е на 120000 км и не дава вид скоро да издъхва. 110 к.с. е. Разхода и е височък ама все пак е автоматик а там нещата са по-други. Градско е около 11, извънградско е около 7,5 - 8. Много леко се управлява и е доста маневрена колица, а най важното е и много удобна и много приятно вози. Сменял съм всичко в ТМ и продължавам там да си я обслужвам, щото предпочитам да си имам гаранция ако нещо дефектира. Доста здрави ламарини в сравнение с Авенсиса който карам аз - направо съм разочарован от ламарините на авенсиа, който е 2005г. - Имам чувството че е правен от цигарени хартии. Като се облегна някъде и усещам как поддава, ама нейсе. Та аз бих взел твърдо първата корола.
Жена ми кара Корола като първата - е не точно. Нейната е 1,6 98г седан автоматик, ама то разлика особена няма. Колата си я караме от нова от магазина. Японска сглобка е. Проблеми до сега никакви, освен че тия дни се разхлопаха тампончетата на предната стабилизираща щанга, които са 4 броя по 4лв едното от ТМ. Колата е на 120000 км и не дава вид скоро да издъхва. 110 к.с. е. Разхода и е височък ама все пак е автоматик а там нещата са по-други. Градско е около 11, извънградско е около 7,5 - 8. Много леко се управлява и е доста маневрена колица, а най важното е и много удобна и много приятно вози. Сменял съм всичко в ТМ и продължавам там да си я обслужвам, щото предпочитам да си имам гаранция ако нещо дефектира. Доста здрави ламарини в сравнение с Авенсиса който карам аз - направо съм разочарован от ламарините на авенсиа, който е 2005г. - Имам чувството че е правен от цигарени хартии. Като се облегна някъде и усещам как поддава, ама нейсе. Та аз бих взел твърдо първата корола.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Много са качествени новите Тойоти, само дето изписа половин страница за ДЕФЕКТНИ серии и ШУМНИ мотори......замисли се малко!LEXUS написа:Сеат-Фиат-Опел-Форд,някаква разлика виждаш ли??Има,дори и малки разлики,но все в един кюп ги слагам,на колите тип "нищо особено" и принципно запълващи сервизите и даващи им работа!Факт е обаче,че след Фиат,Сеат е неофициален спонсор на сервизите.Ако искаш да даваш пари по сервизи,тогава го купувай.Това,че е по-нов с 2 год.не го прави по-добър от Королата,та дори не могат да са на 1 ниво.Королата е по-здрава,по-качествено сглобена,по-пъргава,по-бърза на магистралата и по-икономична.Изборът е твой.Втората Корола е по-модерна като двигател от първата, по-икономична,по-бърза и пъргава е,но точно тази е от първите с този нов двигател,а двигателите ввти от 2001-2002 год. са рискови по отношение на сегменти и харчене на масло,т.е.много хубава кола и мотор,но АКО попаднеш на дефектна партида,няма да ти е приятно да сменяш сегменти.
Случаен фен същото го е споменал.Ако бях на твоя място,100% бих си избрал една от двете Короли,но със сигурност бих предпочел Лифтбек с 5 врати,тия двувратки много детски ми се виждат.Сетих се за друг минус на новия vvt-i двигател-работи по-твърдо и потраква леко/на празен ход/ заради веригата,не е толкова безшумен ,колкото човек би очаквал от Японски двигател.
Въпреки всичко,бих ти препоръчал както по-старата,така и по-новата Корола/с ввти двигател/,независимо от проблема харчене на масло,защото доколкото знам 1.4 двигателите са засегнати по-малко/като бройка/ от проблема.
Но имай впредвид все пак,че Корола е т.нар.Benchmark /еталон/ за правене на автомобил в компактния клас.
П.С.Тези Короли Е11/моделът е до 2002 год./ хечбек и лифтбек мисля,че са Японска сглобка,само седанът и Корола Версо се сглобяват в Турция.
Успех в избора!
Да първата не е лоша, но цената е НАДУТА. Това са малки мотори, постоянно претоварени с това купе, които като гледам в София повечето горят масло.
СЕАТ вече се разделиха с ЕРАТА ФИАТ и отдавна са със съвсем друго качество. Окчаването е в пъти по стабилно от това на Королата(т'ва окачване е от маса години), но по малко конфротно. Единствената разлика в полза на Королата е интериора и неговото качество.
Специално този мотор е натоварен, както споменах и си гори почти колкото 1.6 с много малка разлика, трябва много ГАЛЕНЕ, че да падне на разход, който си заслужава да го притежаваш......
Само за информация - на Бужурище имаше малко пистово съзтезание миналата година и един пич със СЕАТ направи смешни много по-ЯКИ коли, защото по завоите СЕАТА стоеше, като залепен. Колата беше без никакъв тунинг и смешните 85к.с. Някои участници във този форум могат да потвърдят думите ми.
БЕЗ лоши чувства!!!!
ПОЗДАВИ
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
@Да не е един червен Сеат Ибиза, само че предишния модел, със златисти джанти(на пистата със завои караше, снимал съм го даже)?
Така, новата Корола няма да е, прекалено скъпа ни идва. Значи ако е турска сглобка директно я отписвам, виж ако е английска по-може, но най-добре си е японска сглобка. Нашия Нисан си е чист японец и си личи, за 20 годишен си е супер още. Някой знае ли до коя година се сглобяват в Япония, или да търся на номера на рамата дали пише J? Аз мислех, че са европейска сглобка, но ако е японска, за мен това е още един голям + в полза на Королата. Сеатчето се опасявам че ще ми е тясно, аз по принцип ще карам колата редовно, ако е на базата па Поло... айде по дължина може и да вляза, ама странично... ако има още някой до мен може да се побутваме.
Майка ми е пробвала оня ден тайно една Ибиза и са вече супер доволна, много и харесала. Викам и чакай не си видяла Тойотата още, недей много да говориш. laugh.gif Аз пък Сеат не можах да намеря да пробвам. Тая Съб и Нед ще обиколиме тук-там и ще пробвам Сеата, но все пак сърцето ми ме влече към японското.
Така, новата Корола няма да е, прекалено скъпа ни идва. Значи ако е турска сглобка директно я отписвам, виж ако е английска по-може, но най-добре си е японска сглобка. Нашия Нисан си е чист японец и си личи, за 20 годишен си е супер още. Някой знае ли до коя година се сглобяват в Япония, или да търся на номера на рамата дали пише J? Аз мислех, че са европейска сглобка, но ако е японска, за мен това е още един голям + в полза на Королата. Сеатчето се опасявам че ще ми е тясно, аз по принцип ще карам колата редовно, ако е на базата па Поло... айде по дължина може и да вляза, ама странично... ако има още някой до мен може да се побутваме.
Майка ми е пробвала оня ден тайно една Ибиза и са вече супер доволна, много и харесала. Викам и чакай не си видяла Тойотата още, недей много да говориш. laugh.gif Аз пък Сеат не можах да намеря да пробвам. Тая Съб и Нед ще обиколиме тук-там и ще пробвам Сеата, но все пак сърцето ми ме влече към японското.
- Прикачени файлове
-
- a.jpg (40.08 KiB) Преглеждано 4806 пъти
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Въййй я вижте каква обява се появи, аз между другото точно на черна най-много се кефя... кво ще кажете за тази? 6 скорости, ръчна кутия... 1.6... По-добра ли е от предишната? Само тва на капака не ми харесва, едва ли е заводско.
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Да започна да ти отговарям 1 по 1 на глупостите,които си изписал.Reptile написа:
Много са качествени новите Тойоти, само дето изписа половин страница за ДЕФЕКТНИ серии и ШУМНИ мотори......замисли се малко!
Да първата не е лоша, но цената е НАДУТА. Това са малки мотори, постоянно претоварени с това купе, които като гледам в София повечето горят масло.
СЕАТ вече се разделиха с ЕРАТА ФИАТ и отдавна са със съвсем друго качество. Окчаването е в пъти по стабилно от това на Королата(т'ва окачване е от маса години), но по малко конфротно. Единствената разлика в полза на Королата е интериора и неговото качество.
Специално този мотор е натоварен, както споменах и си гори почти колкото 1.6 с много малка разлика, трябва много ГАЛЕНЕ, че да падне на разход, който си заслужава да го притежаваш......
Само за информация - на Бужурище имаше малко пистово съзтезание миналата година и един пич със СЕАТ направи смешни много по-ЯКИ коли, защото по завоите СЕАТА стоеше, като залепен. Колата беше без никакъв тунинг и смешните 85к.с. Някои участници във този форум могат да потвърдят думите ми.
БЕЗ лоши чувства!!!!
ПОЗДАВИ
1.)Аз съм реалист и смятам ще е по-полезно за колегата да му кажа тия работи.Това,че ввти моторите работят по-твърдо не е дефект! Горенето на масло е дефект в годините 2001-2002год.,но 1.4 е малко засегнат,по мои сведения!Въпреки това,точно ТОЙОТА ,А НЕ СЕАТ всяка година е на първите места в Тюв,Адак,J.d.power и т.н.
2.) Коя цена е НАДУТА?Колко струва 1 Голф 4 99 год.?Според мен неговата цена е надута.
3.) ТИ колко пъти си карал Корола с 1.3 или 1.4 мотор,та да се изказваш толкова "компетентно",че купето им тежало?? laugh.gif Знаеш ли колко им тежи купето,така им тежи ,че със старата Корола 1.3 /75 коня/ Голфове 3 1.6 ги късах,а с 1.8/90 коня/ голф2 и голф 3 излизам на равно ,даже след 6500 об./мин. ги дърпах с малко.Королата е карбураторна и се реже много.Аз лично съм й правил 7300 об./мин.


4.)Сеат се раздели с ерата Фиат,но влезе в ерата Фолксваген,в комбинация с некачествената Испанска работна ръка и слабия контрол на качество на Фолксваген. И отдавна са с какво съвсем друго качество ,как го измери,защото в техн.прегледи на Германците от ТЮВ,сеат винаги запълва дъното,в компания с Фиат,Рено и Пежо!
5.)Кое окачване е по-стабилно,още по-лошо ,че е на маса години,просто е морално остаряло,Королата е с многозвенно окачване отзад,не знам дали знаеш? А за здравина на окачването изобщо няма да коментирам.По-здраво окачване от това на Корола още не съм чул някой да е направил,освен джипа Ланд-Крюзер,също е Тойота обаче! laugh.gif И стига си повтарял тоя мотор е натоварен,тоя мотор е натоварен,кво му е натовареното 1.3 -86 коня Японски,бързооборотен и икономичен мотор. Сеата е 1.4 -85 коня,немски нискооборотен мотор,какво му е по-разтовареното ?

БЕЗ лоши чувства!!!! Но не говори глупости!!!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това 1.6, 110 коня на това купе е голям изтребител! biggrin.gif Признал съм я отдавна. biggrin.gifracing_fan написа:Въййй я вижте каква обява се появи, аз между другото точно на черна най-много се кефя... кво ще кажете за тази? 6 скорости, ръчна кутия... 1.6... По-добра ли е от предишната? Само тва на капака не ми харесва, едва ли е заводско.
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта