Мнение за една Корола
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Мнение за една Корола
Мнение от racing_fan » 06 Мар 2007 15:24
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
Искам да се убедя, че е по-добре от Сеат Ибиза 1.4 16V 2001(2002) въпреки че е по-стара с няколко години(Въпреки, че и Сеата хич не изглежда зле).
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
А какви са разликите между тази и предната Корола освен двигателя, и добър ли е този 1.4 VVT(тука вече бая нагоре идва цената но все пак да питам). Лично на мен старата по ми харесва външно.
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
racing_fan
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 06 Мар 2007 15:53
Ибизата е далече от качеството на Королата. Бих казал - доста далече. Дори се чудя как може да се колебаеш между двете коли?
Втората Корола не е за препоръчване. Имаше проблем точно с този мотор заради използвани немски сегменти KOLBENSCHMIDT. Ако е значително по-добре запазана от първата Корола може да започнеш да се колебаеш коя от двете Короли да вземеш.
sluchaen_fen
SEAT
Мнение от Reptile » 06 Мар 2007 17:31
Пазари SEAT-а за 6800(не повече), карай почти нова кола и не робувай на легенди! Този автомобил е с много добър двигател, не се товари лек е и пъргав. Това си е ГОЛФ отвсякъде и части има БОЛ....
ПОЗДРАВИ
Reptile
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Мнение от racing_fan » 06 Мар 2007 19:44
Тази Корола имате ли идея къде е сглобявана?
Незнам, майка ми е решила Сеат да взима, не че не го харесвам, но освен че харесвам много Королата имам и пристрастие към японските коли. Не съм чул лоша дума за Сеатите. Пък и изглеждат доста добре. На базата на кой Голф е?
Ще чакам още мнения, ако може от хора с опит с тази кола. Ако наистина си струва пред сравнително по-новия Сеат, ще се боря да я вземем нея. biggrin.gif
racing_fan
Мнение от dap » 06 Мар 2007 21:09
Сеата е на базата на Голф 4 ,двигателят е на голф на за тенекиите не съм сигурен .Чувал съм за Сет че са с кофти тенекии.Вярно е че сеата има по добра визия ама както много хора в този форум са казвали "външен вид кола не кара " biggrin.gif аз съм твърдо за първата Корола особено ако е Japan.Можеш да разбереш по номера на рамата
J-Япония
S -Англия
N -Турция
за последното не съм сигурен , но има много теми във форума по този въпрос такаче ползвай търсачката
dap
Мнение от poli » 06 Мар 2007 21:59
1.По-интересе и уютен интериор изработен от много по-качествени материали от на Сеата.
2.Аз карам кола с подобен двигател,а и от това което съм чел е че двигатела е доста здрав(Made in japan).
3.Не си копувай кола без климатик!
4.Помисли за когато дойде време да я сменяте с друга-Японското държи цена.

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
poli
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 07 Мар 2007 00:46



Но имай впредвид все пак,че Корола е т.нар.Benchmark /еталон/ за правене на автомобил в компактния клас.
П.С.Тези Короли Е11/моделът е до 2002 год./ хечбек и лифтбек мисля,че са Японска сглобка,само седанът и Корола Версо се сглобяват в Турция.
Успех в избора!

LEXUS
Scott
- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 164 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 07 Мар 2007 11:08
Жена ми кара Корола като първата - е не точно. Нейната е 1,6 98г седан автоматик, ама то разлика особена няма. Колата си я караме от нова от магазина. Японска сглобка е. Проблеми до сега никакви, освен че тия дни се разхлопаха тампончетата на предната стабилизираща щанга, които са 4 броя по 4лв едното от ТМ. Колата е на 120000 км и не дава вид скоро да издъхва. 110 к.с. е. Разхода и е височък ама все пак е автоматик а там нещата са по-други. Градско е около 11, извънградско е около 7,5 - 8. Много леко се управлява и е доста маневрена колица, а най важното е и много удобна и много приятно вози. Сменял съм всичко в ТМ и продължавам там да си я обслужвам, щото предпочитам да си имам гаранция ако нещо дефектира. Доста здрави ламарини в сравнение с Авенсиса който карам аз - направо съм разочарован от ламарините на авенсиа, който е 2005г. - Имам чувството че е правен от цигарени хартии. Като се облегна някъде и усещам как поддава, ама нейсе. Та аз бих взел твърдо първата корола.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Мнение от Reptile » 07 Мар 2007 12:41
Много са качествени новите Тойоти, само дето изписа половин страница за ДЕФЕКТНИ серии и ШУМНИ мотори......замисли се малко!LEXUS написа:Сеат-Фиат-Опел-Форд,някаква разлика виждаш ли??Има,дори и малки разлики,но все в един кюп ги слагам,на колите тип "нищо особено" и принципно запълващи сервизите и даващи им работа!Факт е обаче,че след Фиат,Сеат е неофициален спонсор на сервизите.Ако искаш да даваш пари по сервизи,тогава го купувай.Това,че е по-нов с 2 год.не го прави по-добър от Королата,та дори не могат да са на 1 ниво.Королата е по-здрава,по-качествено сглобена,по-пъргава,по-бърза на магистралата и по-икономична.Изборът е твой.Втората Корола е по-модерна като двигател от първата, по-икономична,по-бърза и пъргава е,но точно тази е от първите с този нов двигател,а двигателите ввти от 2001-2002 год. са рискови по отношение на сегменти и харчене на масло,т.е.много хубава кола и мотор,но АКО попаднеш на дефектна партида,няма да ти е приятно да сменяш сегменти.
Случаен фен същото го е споменал.Ако бях на твоя място,100% бих си избрал една от двете Короли,но със сигурност бих предпочел Лифтбек с 5 врати,тия двувратки много детски ми се виждат.Сетих се за друг минус на новия vvt-i двигател-работи по-твърдо и потраква леко/на празен ход/ заради веригата,не е толкова безшумен ,колкото човек би очаквал от Японски двигател.
Въпреки всичко,бих ти препоръчал както по-старата,така и по-новата Корола/с ввти двигател/,независимо от проблема харчене на масло,защото доколкото знам 1.4 двигателите са засегнати по-малко/като бройка/ от проблема.
Но имай впредвид все пак,че Корола е т.нар.Benchmark /еталон/ за правене на автомобил в компактния клас.
П.С.Тези Короли Е11/моделът е до 2002 год./ хечбек и лифтбек мисля,че са Японска сглобка,само седанът и Корола Версо се сглобяват в Турция.
Успех в избора!
Да първата не е лоша, но цената е НАДУТА. Това са малки мотори, постоянно претоварени с това купе, които като гледам в София повечето горят масло.
СЕАТ вече се разделиха с ЕРАТА ФИАТ и отдавна са със съвсем друго качество. Окчаването е в пъти по стабилно от това на Королата(т'ва окачване е от маса години), но по малко конфротно. Единствената разлика в полза на Королата е интериора и неговото качество.
Специално този мотор е натоварен, както споменах и си гори почти колкото 1.6 с много малка разлика, трябва много ГАЛЕНЕ, че да падне на разход, който си заслужава да го притежаваш......
Само за информация - на Бужурище имаше малко пистово съзтезание миналата година и един пич със СЕАТ направи смешни много по-ЯКИ коли, защото по завоите СЕАТА стоеше, като залепен. Колата беше без никакъв тунинг и смешните 85к.с. Някои участници във този форум могат да потвърдят думите ми.
БЕЗ лоши чувства!!!!
ПОЗДАВИ
Reptile
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Мнение от racing_fan » 07 Мар 2007 14:22
Така, новата Корола няма да е, прекалено скъпа ни идва. Значи ако е турска сглобка директно я отписвам, виж ако е английска по-може, но най-добре си е японска сглобка. Нашия Нисан си е чист японец и си личи, за 20 годишен си е супер още. Някой знае ли до коя година се сглобяват в Япония, или да търся на номера на рамата дали пише J? Аз мислех, че са европейска сглобка, но ако е японска, за мен това е още един голям + в полза на Королата. Сеатчето се опасявам че ще ми е тясно, аз по принцип ще карам колата редовно, ако е на базата па Поло... айде по дължина може и да вляза, ама странично... ако има още някой до мен може да се побутваме.
Майка ми е пробвала оня ден тайно една Ибиза и са вече супер доволна, много и харесала. Викам и чакай не си видяла Тойотата още, недей много да говориш. laugh.gif Аз пък Сеат не можах да намеря да пробвам. Тая Съб и Нед ще обиколиме тук-там и ще пробвам Сеата, но все пак сърцето ми ме влече към японското.
- Прикачени файлове
-
- a.jpg (40.08 KiB) Преглеждано 4821 пъти
racing_fan
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Мнение от racing_fan » 07 Мар 2007 15:03
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
racing_fan
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 07 Мар 2007 18:31
Да започна да ти отговарям 1 по 1 на глупостите,които си изписал.Reptile написа:
Много са качествени новите Тойоти, само дето изписа половин страница за ДЕФЕКТНИ серии и ШУМНИ мотори......замисли се малко!
Да първата не е лоша, но цената е НАДУТА. Това са малки мотори, постоянно претоварени с това купе, които като гледам в София повечето горят масло.
СЕАТ вече се разделиха с ЕРАТА ФИАТ и отдавна са със съвсем друго качество. Окчаването е в пъти по стабилно от това на Королата(т'ва окачване е от маса години), но по малко конфротно. Единствената разлика в полза на Королата е интериора и неговото качество.
Специално този мотор е натоварен, както споменах и си гори почти колкото 1.6 с много малка разлика, трябва много ГАЛЕНЕ, че да падне на разход, който си заслужава да го притежаваш......
Само за информация - на Бужурище имаше малко пистово съзтезание миналата година и един пич със СЕАТ направи смешни много по-ЯКИ коли, защото по завоите СЕАТА стоеше, като залепен. Колата беше без никакъв тунинг и смешните 85к.с. Някои участници във този форум могат да потвърдят думите ми.
БЕЗ лоши чувства!!!!
ПОЗДАВИ
1.)Аз съм реалист и смятам ще е по-полезно за колегата да му кажа тия работи.Това,че ввти моторите работят по-твърдо не е дефект! Горенето на масло е дефект в годините 2001-2002год.,но 1.4 е малко засегнат,по мои сведения!Въпреки това,точно ТОЙОТА ,А НЕ СЕАТ всяка година е на първите места в Тюв,Адак,J.d.power и т.н.
2.) Коя цена е НАДУТА?Колко струва 1 Голф 4 99 год.?Според мен неговата цена е надута.
3.) ТИ колко пъти си карал Корола с 1.3 или 1.4 мотор,та да се изказваш толкова "компетентно",че купето им тежало?? laugh.gif Знаеш ли колко им тежи купето,така им тежи ,че със старата Корола 1.3 /75 коня/ Голфове 3 1.6 ги късах,а с 1.8/90 коня/ голф2 и голф 3 излизам на равно ,даже след 6500 об./мин. ги дърпах с малко.Королата е карбураторна и се реже много.Аз лично съм й правил 7300 об./мин.


4.)Сеат се раздели с ерата Фиат,но влезе в ерата Фолксваген,в комбинация с некачествената Испанска работна ръка и слабия контрол на качество на Фолксваген. И отдавна са с какво съвсем друго качество ,как го измери,защото в техн.прегледи на Германците от ТЮВ,сеат винаги запълва дъното,в компания с Фиат,Рено и Пежо!
5.)Кое окачване е по-стабилно,още по-лошо ,че е на маса години,просто е морално остаряло,Королата е с многозвенно окачване отзад,не знам дали знаеш? А за здравина на окачването изобщо няма да коментирам.По-здраво окачване от това на Корола още не съм чул някой да е направил,освен джипа Ланд-Крюзер,също е Тойота обаче! laugh.gif И стига си повтарял тоя мотор е натоварен,тоя мотор е натоварен,кво му е натовареното 1.3 -86 коня Японски,бързооборотен и икономичен мотор. Сеата е 1.4 -85 коня,немски нискооборотен мотор,какво му е по-разтовареното ?

БЕЗ лоши чувства!!!! Но не говори глупости!!!
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 07 Мар 2007 18:35
Това 1.6, 110 коня на това купе е голям изтребител! biggrin.gif Признал съм я отдавна. biggrin.gifracing_fan написа:Въййй я вижте каква обява се появи, аз между другото точно на черна най-много се кефя... кво ще кажете за тази? 6 скорости, ръчна кутия... 1.6... По-добра ли е от предишната? Само тва на капака не ми харесва, едва ли е заводско.
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
LEXUS
- racing_fan
- Мнения: 182
- Регистриран на: 04 Мар 2006 10:45
- Местоположение: София
Мнение от racing_fan » 07 Мар 2007 23:55
Тая дето съм дал е пълна инжекция, не е карбуратор.Королата е карбураторна и се реже много
racing_fan
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта