От други автомобили (нови), които съм карал и имал съм останал с впечатлението, че такъв тип затворени системи като спирачната течност или антифриза, ако нямат реално проблем, не се обслужват или поне със сигурност не се обслужват първите години (3-4-5, зависи колко кара човек). Ясно, че не се кара цял живот с "оригиналните течности", но и смяната им също не трябва да е задължителна или належаща, освен, ако не е съпроводена с проблем.Airfan написа:Мисля, че и спирачна течност.
Иначе, при всички автомобили от този клас поне би трябвало да си вървят стандартните масла и филтри, плюс разни прилежащи уплътнения (О-пръстен маслен картер и т.н. за по лев-два), а през определени километри и някои "допълнителни неща". Например на 30,000км горивен филтър, на 45,000км свещи и т.н. Но, през останалото време трябва да си е въздушен, маслен, поленов (той даже май не е на всяко обслужване) и масло, плюс проверка на състоянието (дискове, накладки, течности и т.н.).
Като цяло за последните 12 години шофиране не съм сменял спирачна течност на нито един автомобил. Не от "неглижиране", а предвид състояние и направен пробег, не се е налагало
