Нали за врати говорехме. Малко не ми е ясно как стават от Ровър 400 на Акорд 6-та генерация, ама ти си майстор, може и да си слагал.martod написа:Акордите са точно с мотора на 400, 105 к.с., а ровър 45 е 101 коня и не е нищо друго, освен 400 с подменени предни фарове .
Автомобил до 4 000 лева - Avensis T22 vs. Honda Accord Gen.6 vs. Mazda 6 GG vs. Passat B5 ?
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
- G.Panayotov
- Мнения: 153
- Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 1 път
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
martod написа: Той и Акорда 99- 2003 си е Сивик.
Айде ходи да учиш марките и моделите и после заповядай да водим диалози .

°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
Направо се чудя има ли смисъл да ти отговарям...... Май не...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
Под глупост визирам ей така, както си ходиш на работа и знаеш, че с един резервоар минаваш 800км, изведнъж колата ти започва да минава по 500км. И разхода изведнъж от 10/100 отива на 20/100. И започваш един омагьосан кръг в търсене на проблема. Изведнъж, доволен, че си смъкнал разхода на 15/100, разбираш, че ти се клатят оборотите. Сменяш половината двигател, ама оборотите продължават да се клатят. Случайно откриваш някаква микро цепнатина на някакъв маркуч за картерните газове, заврян на майната си. Горд палиш следващата сутрин колата, тя оборотомера нагоре-надолу. Ти пак сменяш половината кола. Накрая тъкмо го оправиш и вземе, че разхода ти отново е 20-ка, защото си купил "универсална" ламбда сонда, за да не даваш 300лв за твоята. А да, и жиците си срязал, за да може да я наставиш. И така ще си в този кръговрат докато свят ти се извие. Това визирам под глупости.
Фактите и статистиката показва, че е много вероятно да видиш добре работещ стар дизелов двигател от бензинов такъв. Особено като станат на години. При дизела обикновено е или работи както трябва, или отказва тотално, защото да кажем един клапан е по-евтин от алтернативна, не универсална ламбда сонда.
Въобще не е коректно да говориш, че дизела е по-натоварения двигател и за това не е подходящ. По-натоварен, което е изчислено в крайна сметка при проектирането му. И фактите отново са, че дизеловия двигател е много по-здрав във времето от бензиновия. Само сравни колко често се прави основен ремонт на бензинов и алтернативен дизелов двигател.
Но в крайна сметка не отговори конкретно на другия ми въпрос - какво е на Пасата? Както казах аз виждам, че твоето мнение е базирано на фанатизъм, а не на факти.
Просто да кажеш, че първия Авенсис е на нивото на Пасата е много несериозно. Разликата е космическа.
Казах, просто минаваш по бул. Прага в София и усещаш, че от евтин автомобил - Авенсиса, се качваш в 2 класа по-висок такъв - Пасата. Буквално. Тръгваш по магистрала. Караш със 160. В бензинов Авенсис шума от двигателя е все едно всеки момент някое бутало ще излезе и ще те удари по челото. В пасата този шум е едва доловим в сравнение с общия шум на колата и не е необходимо да увеличаваш радиото, за да го чуеш. Ей това имам предвид като разлика между двете коли. Вложения материал и конструкция в двата автомобила са несравними. И именно не случайно Авенсиса тежи с едно 300кг по-малко от Пасата. Просто изпълнението си му е такова.
Имам много голямо сравнение точно между Пасата и Авенсиса и за това го споделям.
6-цата въобще е вън от играта тотално. И като качество на интериора и като оборудване.
Последно промяна от BOz на 10 Юни 2016 18:32, променено общо 1 път.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
Ясно - не съм те разбрал....
Същите 'глупости', ама умножени х2 можеш да си ги играеш и на дизелака.. Защото 'един клапан' май е по-скъп от оригинална ламбда сонда...
Ремонт на горивна помпа високо налягане - също не е от евтините неща... Демпферни маховици? Евтина дюза? - беше на времето евтина... Сега гледам се търсят втора ръка, щото за нова май се искат доста средства... Все едно на бензинка да вземеш да си търсиш свещи втора ръка...
Като казах свещи - като гледам сигурно при демонтаж на подгревни свещи се късат над 10% (при мен - 25%
)... А скъсана свещ си е сериозно предизвикателство, което може да предизвика и разглобяване на двигател/смъкване на глава...
Иначе за едно нещо си прав - дизелака много често умира внезапно. А съживяване на умрял дизел не винаги е икономически изгодно - скъпо е...
Относно натоварения двигател и това дали е 'подходящ' - смесил си две неща... Дизела не е подходящ за града/краткотрайни многократни пътувания съвсем не заради това, че е по-натоварен...
Причините са малко по-други и ти ги знаеш - лошото горене при студен двигател, трудно достигане до работна температура, масления глад на турбината, циклично термично натоварване на масивни части, чест подгрев и т.н...
Същите 'глупости', ама умножени х2 можеш да си ги играеш и на дизелака.. Защото 'един клапан' май е по-скъп от оригинална ламбда сонда...
Ремонт на горивна помпа високо налягане - също не е от евтините неща... Демпферни маховици? Евтина дюза? - беше на времето евтина... Сега гледам се търсят втора ръка, щото за нова май се искат доста средства... Все едно на бензинка да вземеш да си търсиш свещи втора ръка...
Като казах свещи - като гледам сигурно при демонтаж на подгревни свещи се късат над 10% (при мен - 25%

Иначе за едно нещо си прав - дизелака много често умира внезапно. А съживяване на умрял дизел не винаги е икономически изгодно - скъпо е...
Относно натоварения двигател и това дали е 'подходящ' - смесил си две неща... Дизела не е подходящ за града/краткотрайни многократни пътувания съвсем не заради това, че е по-натоварен...
Причините са малко по-други и ти ги знаеш - лошото горене при студен двигател, трудно достигане до работна температура, масления глад на турбината, циклично термично натоварване на масивни части, чест подгрев и т.н...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
И с това не съм съгласен. Въпреки изброяванията, които си направил, малко дизели се отварят, защото горят масло като ненормални, или пък защото не могат да работят от компресия, а бензиновите двигатели се отварят за добър ден. И говоря глобално, а не конкретна марка и/или модел.slowtraveler написа: Дизела не е подходящ за града/краткотрайни многократни пътувания съвсем не заради това, че е по-натоварен...Причините са малко по-други и ти ги знаеш - лошото горене при студен двигател, трудно достигане до работна температура, масления глад на турбината, циклично термично натоварване на масивни части, чест подгрев и т.н...
Иначе конкретно не бих препоръчал точно Пасат дизел. Може би само една версия конкретно, но бих избрал бензин, ако трябва така да завърша. Всяка кола си има плюсове и минуси. Но конкретно стария Авенсис не може да се сравнява с аналогичен Пасат и съм дал дори конкретни доводи защо.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
Хора, хорааа...човека пита каква кола да си избере!
Пасат?! Курник безподобен!!! Комфортен бил..когато се движи! Те за това 2005 г струват колкото 98 Акорд, щото са много свесни...слезте на земята!
Момчето казва, че няма пари бол и иска да се вози безпроблемно. Хонда, Тойота, Мазда...Пасата ще се направя, че не съм го видял! Хюндай, Киа също са добро решение...много по-добро от Мазда даже, камо ли VW!
И не чети много форуми, да не си купиш Лада накрая...
Успех в избора!
Пасат?! Курник безподобен!!! Комфортен бил..когато се движи! Те за това 2005 г струват колкото 98 Акорд, щото са много свесни...слезте на земята!
Момчето казва, че няма пари бол и иска да се вози безпроблемно. Хонда, Тойота, Мазда...Пасата ще се направя, че не съм го видял! Хюндай, Киа също са добро решение...много по-добро от Мазда даже, камо ли VW!
И не чети много форуми, да не си купиш Лада накрая...

Успех в избора!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
Разликата е само в едно ръбче, което при Ровъра го няма, имам в предвид габаритите, за това ти казах, че от 400 стават, от 600 не . На базата на 5-та генерация Акорд отговаря Ровър 600, 6-та Акорд е с много по малки габарити .

Ако си зле със зрението, или няма от къде да вземеш информация за габаритите на една кола, просто се загледай някой път по паркингите, все ще видиш паркирани един до друг Акорд 6-та генерация и до него такъв 5-та или 7-ма .
Ако не вярваш на очите си, вземи една ролетка и мери .

Най добре ще придобиеш представа колко е Акорд, Акорда 6-та генерация, ако го видиш паркиран до Сивик- англичанка .
Май и от метафори не разбираш, и се хващаш и за най малката думичка от контекста,




СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
Естествено, че няма, въпросът беше риторичен .
Изобщо място за спор няма, когато за едни мотори е имало сервизна акция, да ги превъзнасяш, че били в пъти по добри от дизелите на същата марка, ако беше така, акция щеше да има и за дизелите .

Непременно ли трябва да наложиш твоето мнение и всички да се съгласим, че от бензинката по Убаво и здраво нЕма ?
Дай да обясним тогава на всички фирмаджии в Европа, колко са тъпи като карат служебни коли предимно дизели и, че са пълни мазохисти .

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
Въобще нямам намерение да те убеждавам да приемеш моето мнение. Просто изказвам факти и доводи, които явно са ти убегнали, или умишлено омаловажаваш...
1. За конкретен мотор (1ZZ-FE & 3ZZ-FE) е имало сервизна акция ПРИ ВЪЗНИКНАЛ ПРОБЛЕМ... И при възникване на проблем тази сервизна акция е отстранявала проблема изцяло...
2. Не на всичките двигатели от дадената серия се е налагала сервизна акция...
Това означава ли, че 'оцелелите' двигатели не стават за нищо, при условие, че се експлоатират след това безпроблемно..
3.Я ми обясни колко фирмаджии в Европа са умни и купуват стари дизелови служебни коли?
Аз също съм купил служебен дизелов автомобил... Експлоатира се безпроблемно (ако не се смята някоя скъсана подгревна свещ въпреки малкото километри и възраст) и вече подмина 112х.км..
Живот и здраве - след някоя година като наближи 180-200х.км. тази ще я продам, защото вече няма да ми е икономически изгодно да я поддържам и ще взема отново нов дизел от магазина...
1. За конкретен мотор (1ZZ-FE & 3ZZ-FE) е имало сервизна акция ПРИ ВЪЗНИКНАЛ ПРОБЛЕМ... И при възникване на проблем тази сервизна акция е отстранявала проблема изцяло...
2. Не на всичките двигатели от дадената серия се е налагала сервизна акция...
Това означава ли, че 'оцелелите' двигатели не стават за нищо, при условие, че се експлоатират след това безпроблемно..
3.Я ми обясни колко фирмаджии в Европа са умни и купуват стари дизелови служебни коли?
Аз също съм купил служебен дизелов автомобил... Експлоатира се безпроблемно (ако не се смята някоя скъсана подгревна свещ въпреки малкото километри и възраст) и вече подмина 112х.км..
Живот и здраве - след някоя година като наближи 180-200х.км. тази ще я продам, защото вече няма да ми е икономически изгодно да я поддържам и ще взема отново нов дизел от магазина...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- G.Panayotov
- Мнения: 153
- Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 1 път
АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв
martod написа:
Той и Акорда 99- 2003 си е Сивик.
Ако си зле със зрението, или няма от къде да вземеш информация за габаритите на една кола, просто се загледай някой път по паркингите, все ще видиш паркирани един до друг Акорд 6-та генерация и до него такъв 5-та или 7-ма .
Ако не вярваш на очите си, вземи една ролетка и мери .![]()
Най добре ще придобиеш представа колко е Акорд, Акорда 6-та генерация, ако го видиш паркиран до Сивик- англичанка .
Май и от метафори не разбираш, и се хващаш и за най малката думичка от контекста,
Така сега си вземи ролетката , очилата и хапчетата за дилюзии и чети:
Honda Civic 1997 - 2001 - Англичанка
Exterior sizes
Length:4325 mm
Width:1695 mm
Height:1390 mm
Wheelbase:2620 mm
Front track:1475 mm
Rear track:1470 mm
Ground clearance:100 mm
Honda Accord 1998 - 2001
Exterior sizes
Length:4595 mm
Width:1750 mm
Height:1430 mm
Wheelbase:2675 mm
Front track:1499 mm
Rear track:1513 mm
Ground clearance:151 mm
martod написа:а сега за компетенцията ти по дизеловите мотори на Хонда и от мен .
![]()
![]()
Като малък някой да не те е праснал по главата с дизелов мотор ,че дрънкаш само за тях. Вземи прочети че D, F и H серията са бензинови мотори на Honda и само на Honda. И къде съм писал за дизеловите мотори на Rover/PSA? Или нещо пак си имал видения от друго измерение?2ADFHV написа:При Rover 400 се слага само D-серия от Honda.А на Accord-a моторите са от F и H-серия![]()
martod написа:Знаех си аз предварително, че си карал с някакви нестандартни джанти .![]()
2ADFHV написа:За Mazda 6 се предлагат СТАНДАРТНО за модела 17
Последно? Или нещо не сме научили думите какво означават и как се използват?martod написа:Относно джантите, Мазда излиза освен с 17" и с 18, но излиза и с 16 и с 15" джанти
martod написа:Акорда е такъв какъвто визира колегата, 2000 г. т.е чист Ровър 400, със сменени фарове, стопове и емблема,
martod написа:Той и Акорда 99- 2003 си е Сивик,вземи една врата от Ровър 600 и се опитай да я монтираш на такъв Акорд, после вземи и от 400 и ще видиш къде е истината .
martod написа:Всеки дизелов Акорд или Сивик до 2003 година който си видял, и е 2000 кубика не само едното болтче, а целия мотор и скорости са на Ровър
Така значи да обобщим , щом един мотор се слага в три различни коли, те вече не са различни, те вече даже изглеждат еднакви и можем да извадим вратата от едната и да я слагаме на другата




Това като различни компоненти по окачване , спирачна система дори и самата платформа не ни засягат.
За който не вярва има доказано уравнение от времето на падналия дизелов мотор :
Дадено:
1.Honda Accord
2.Honda Civic-Англичанка
3.Rover 400
4.martod
Търси се:
Логика?
Решение:
1) Honda Accord+Honda Civic Англичанка+Rover 400=3
Какво има 3 страни?
-Триъгълник
2)Триъгълник+martod=

3)

°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Автомобил до 4 000 лева - Avensis T22 vs. Honda Accord Gen.6 vs. Mazda 6 GG vs. Passat B5 ?
2ADFHV написа:
Така сега си вземи ролетката , очилата и хапчетата за дилюзии и чети:
Honda Civic 1997 - 2001 - Англичанка
Exterior sizes
Length:4325 mm
Width:1695 mm
Height:1390 mm
Wheelbase:2620 mm
Front track:1475 mm
Rear track:1470 mm
Ground clearance:100 mm
Honda Accord 1998 - 2001
Exterior sizes
Length:4595 mm
Width:1750 mm
Height:1430 mm
Wheelbase:2675 mm
Front track:1499 mm
Rear track:1513 mm
Ground clearance:151 mm
Брей, добре че ме светна каква огромна лимузина карам сега, че иначе имах чувство за клаустрофобия откак смених 5-та за 6-та генерация Акорд .

Сега ще се чувствам по спокойно вече, въпреки че колената ми опират в таблото, също както при Сивик .
Сега остава да ме светнеш, защо ли в 5-та генерация Акорд ми беше някак си по широко и удобно .
Сега малко в твоя стил с извадките .
Би ли ме осветлил, от къде да си намеря демпферен маховик за Акорд дизел до 2003 г., че нещо не го намирам по магазините .Или пък помпа под 120 лв, дюзи под 80 лв.(4-те) и турбо под 150 лв., защото на тези цени ги има във всяка втора обява .
Моята по ВИН номер защо ли е излязла с 18", пък сега е с 16" алуминиеви(пак оригинални на Мазда) и 15" метални със зимни гуми (отново Маздови) .
Не болтче, цял двигател и скорости съм ти показал .

А на този Акорд https://bg.autodata24.com/honda/accord/ ... hp/details мотора от коя серия е ?
За да не се излагам следващия път, сега последно, на Акорда моторите само от F и H-серията ли са, или имат и един 20 T2N, който разбива теорията ти за вероятностите .
Последно промяна от Akima на 03 Юли 2016 14:38, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 5 госта