Автомобил до 4 000 лева - Avensis T22 vs. Honda Accord Gen.6 vs. Mazda 6 GG vs. Passat B5 ?

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от Scott » 10 Юни 2016 16:24

martod написа:Акордите са точно с мотора на 400, 105 к.с., а ровър 45 е 101 коня и не е нищо друго, освен 400 с подменени предни фарове . tooth.gif
Нали за врати говорехме. Малко не ми е ясно как стават от Ровър 400 на Акорд 6-та генерация, ама ти си майстор, може и да си слагал.

Аватар
G.Panayotov
Мнения: 153
Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 1 път

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от G.Panayotov » 10 Юни 2016 16:34

martod написа: Той и Акорда 99- 2003 си е Сивик.

Айде ходи да учиш марките и моделите и после заповядай да водим диалози .
worthy.gif
°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV

°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от slowtraveler » 10 Юни 2016 17:15

martod написа: Какво е това "които са минали сервизната акция" ?
Направо се чудя има ли смисъл да ти отговарям...... Май не... guns.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от BOz » 10 Юни 2016 18:15

slowtraveler написа: Ами ти предложи 'термина' - би ли споделил какво имаше предвид?
Под глупост визирам ей така, както си ходиш на работа и знаеш, че с един резервоар минаваш 800км, изведнъж колата ти започва да минава по 500км. И разхода изведнъж от 10/100 отива на 20/100. И започваш един омагьосан кръг в търсене на проблема. Изведнъж, доволен, че си смъкнал разхода на 15/100, разбираш, че ти се клатят оборотите. Сменяш половината двигател, ама оборотите продължават да се клатят. Случайно откриваш някаква микро цепнатина на някакъв маркуч за картерните газове, заврян на майната си. Горд палиш следващата сутрин колата, тя оборотомера нагоре-надолу. Ти пак сменяш половината кола. Накрая тъкмо го оправиш и вземе, че разхода ти отново е 20-ка, защото си купил "универсална" ламбда сонда, за да не даваш 300лв за твоята. А да, и жиците си срязал, за да може да я наставиш. И така ще си в този кръговрат докато свят ти се извие. Това визирам под глупости.

Фактите и статистиката показва, че е много вероятно да видиш добре работещ стар дизелов двигател от бензинов такъв. Особено като станат на години. При дизела обикновено е или работи както трябва, или отказва тотално, защото да кажем един клапан е по-евтин от алтернативна, не универсална ламбда сонда.

Въобще не е коректно да говориш, че дизела е по-натоварения двигател и за това не е подходящ. По-натоварен, което е изчислено в крайна сметка при проектирането му. И фактите отново са, че дизеловия двигател е много по-здрав във времето от бензиновия. Само сравни колко често се прави основен ремонт на бензинов и алтернативен дизелов двигател.

Но в крайна сметка не отговори конкретно на другия ми въпрос - какво е на Пасата? Както казах аз виждам, че твоето мнение е базирано на фанатизъм, а не на факти.
Просто да кажеш, че първия Авенсис е на нивото на Пасата е много несериозно. Разликата е космическа.
Казах, просто минаваш по бул. Прага в София и усещаш, че от евтин автомобил - Авенсиса, се качваш в 2 класа по-висок такъв - Пасата. Буквално. Тръгваш по магистрала. Караш със 160. В бензинов Авенсис шума от двигателя е все едно всеки момент някое бутало ще излезе и ще те удари по челото. В пасата този шум е едва доловим в сравнение с общия шум на колата и не е необходимо да увеличаваш радиото, за да го чуеш. Ей това имам предвид като разлика между двете коли. Вложения материал и конструкция в двата автомобила са несравними. И именно не случайно Авенсиса тежи с едно 300кг по-малко от Пасата. Просто изпълнението си му е такова.
Имам много голямо сравнение точно между Пасата и Авенсиса и за това го споделям.

6-цата въобще е вън от играта тотално. И като качество на интериора и като оборудване.
Последно промяна от BOz на 10 Юни 2016 18:32, променено общо 1 път.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от slowtraveler » 10 Юни 2016 18:30

Ясно - не съм те разбрал....
Същите 'глупости', ама умножени х2 можеш да си ги играеш и на дизелака.. Защото 'един клапан' май е по-скъп от оригинална ламбда сонда...
Ремонт на горивна помпа високо налягане - също не е от евтините неща... Демпферни маховици? Евтина дюза? - беше на времето евтина... Сега гледам се търсят втора ръка, щото за нова май се искат доста средства... Все едно на бензинка да вземеш да си търсиш свещи втора ръка...
Като казах свещи - като гледам сигурно при демонтаж на подгревни свещи се късат над 10% (при мен - 25% tooth.gif )... А скъсана свещ си е сериозно предизвикателство, което може да предизвика и разглобяване на двигател/смъкване на глава...
Иначе за едно нещо си прав - дизелака много често умира внезапно. А съживяване на умрял дизел не винаги е икономически изгодно - скъпо е...
Относно натоварения двигател и това дали е 'подходящ' - смесил си две неща... Дизела не е подходящ за града/краткотрайни многократни пътувания съвсем не заради това, че е по-натоварен...
Причините са малко по-други и ти ги знаеш - лошото горене при студен двигател, трудно достигане до работна температура, масления глад на турбината, циклично термично натоварване на масивни части, чест подгрев и т.н...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от BOz » 10 Юни 2016 18:48

slowtraveler написа: Дизела не е подходящ за града/краткотрайни многократни пътувания съвсем не заради това, че е по-натоварен...Причините са малко по-други и ти ги знаеш - лошото горене при студен двигател, трудно достигане до работна температура, масления глад на турбината, циклично термично натоварване на масивни части, чест подгрев и т.н...
И с това не съм съгласен. Въпреки изброяванията, които си направил, малко дизели се отварят, защото горят масло като ненормални, или пък защото не могат да работят от компресия, а бензиновите двигатели се отварят за добър ден. И говоря глобално, а не конкретна марка и/или модел.
Иначе конкретно не бих препоръчал точно Пасат дизел. Може би само една версия конкретно, но бих избрал бензин, ако трябва така да завърша. Всяка кола си има плюсове и минуси. Но конкретно стария Авенсис не може да се сравнява с аналогичен Пасат и съм дал дори конкретни доводи защо.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от mirott » 10 Юни 2016 20:50

Хора, хорааа...човека пита каква кола да си избере!
Пасат?! Курник безподобен!!! Комфортен бил..когато се движи! Те за това 2005 г струват колкото 98 Акорд, щото са много свесни...слезте на земята!
Момчето казва, че няма пари бол и иска да се вози безпроблемно. Хонда, Тойота, Мазда...Пасата ще се направя, че не съм го видял! Хюндай, Киа също са добро решение...много по-добро от Мазда даже, камо ли VW!
И не чети много форуми, да не си купиш Лада накрая... :D
Успех в избора!

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от martod » 11 Юни 2016 08:39

Scott написа:
martod написа:Акордите са точно с мотора на 400, 105 к.с., а ровър 45 е 101 коня и не е нищо друго, освен 400 с подменени предни фарове . tooth.gif
Нали за врати говорехме. Малко не ми е ясно как стават от Ровър 400 на Акорд 6-та генерация, ама ти си майстор, може и да си слагал.
Разликата е само в едно ръбче, което при Ровъра го няма, имам в предвид габаритите, за това ти казах, че от 400 стават, от 600 не . На базата на 5-та генерация Акорд отговаря Ровър 600, 6-та Акорд е с много по малки габарити . wink.gif
2ADFHV написа:
martod написа: Той и Акорда 99- 2003 си е Сивик.

Айде ходи да учиш марките и моделите и после заповядай да водим диалози .
worthy.gif
Ако си зле със зрението, или няма от къде да вземеш информация за габаритите на една кола, просто се загледай някой път по паркингите, все ще видиш паркирани един до друг Акорд 6-та генерация и до него такъв 5-та или 7-ма .
Ако не вярваш на очите си, вземи една ролетка и мери . wink.gif
Най добре ще придобиеш представа колко е Акорд, Акорда 6-та генерация, ако го видиш паркиран до Сивик- англичанка .
Май и от метафори не разбираш, и се хващаш и за най малката думичка от контекста, :D а сега за компетенцията ти по дизеловите мотори на Хонда и от мен . worthy.gif worthy.gif worthy.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от martod » 11 Юни 2016 08:52

slowtraveler написа:
martod написа: Какво е това "които са минали сервизната акция" ?
Направо се чудя има ли смисъл да ти отговарям...... Май не... guns.gif
Естествено, че няма, въпросът беше риторичен .
Изобщо място за спор няма, когато за едни мотори е имало сервизна акция, да ги превъзнасяш, че били в пъти по добри от дизелите на същата марка, ако беше така, акция щеше да има и за дизелите . wink.gif
Непременно ли трябва да наложиш твоето мнение и всички да се съгласим, че от бензинката по Убаво и здраво нЕма ?
Дай да обясним тогава на всички фирмаджии в Европа, колко са тъпи като карат служебни коли предимно дизели и, че са пълни мазохисти . :D
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от slowtraveler » 11 Юни 2016 09:42

Въобще нямам намерение да те убеждавам да приемеш моето мнение. Просто изказвам факти и доводи, които явно са ти убегнали, или умишлено омаловажаваш...
1. За конкретен мотор (1ZZ-FE & 3ZZ-FE) е имало сервизна акция ПРИ ВЪЗНИКНАЛ ПРОБЛЕМ... И при възникване на проблем тази сервизна акция е отстранявала проблема изцяло...
2. Не на всичките двигатели от дадената серия се е налагала сервизна акция...
Това означава ли, че 'оцелелите' двигатели не стават за нищо, при условие, че се експлоатират след това безпроблемно..

3.Я ми обясни колко фирмаджии в Европа са умни и купуват стари дизелови служебни коли?
Аз също съм купил служебен дизелов автомобил... Експлоатира се безпроблемно (ако не се смята някоя скъсана подгревна свещ въпреки малкото километри и възраст) и вече подмина 112х.км..
Живот и здраве - след някоя година като наближи 180-200х.км. тази ще я продам, защото вече няма да ми е икономически изгодно да я поддържам и ще взема отново нов дизел от магазина...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
G.Panayotov
Мнения: 153
Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 1 път

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от G.Panayotov » 11 Юни 2016 12:25

martod написа:
Той и Акорда 99- 2003 си е Сивик.

Ако си зле със зрението, или няма от къде да вземеш информация за габаритите на една кола, просто се загледай някой път по паркингите, все ще видиш паркирани един до друг Акорд 6-та генерация и до него такъв 5-та или 7-ма .
Ако не вярваш на очите си, вземи една ролетка и мери . wink.gif
Най добре ще придобиеш представа колко е Акорд, Акорда 6-та генерация, ако го видиш паркиран до Сивик- англичанка .
Май и от метафори не разбираш, и се хващаш и за най малката думичка от контекста,


Така сега си вземи ролетката , очилата и хапчетата за дилюзии и чети:

Honda Civic 1997 - 2001 - Англичанка
Exterior sizes
Length:4325 mm
Width:1695 mm
Height:1390 mm
Wheelbase:2620 mm
Front track:1475 mm
Rear track:1470 mm
Ground clearance:100 mm

Honda Accord 1998 - 2001
Exterior sizes
Length:4595 mm
Width:1750 mm
Height:1430 mm
Wheelbase:2675 mm
Front track:1499 mm
Rear track:1513 mm
Ground clearance:151 mm

martod написа: :D а сега за компетенцията ти по дизеловите мотори на Хонда и от мен . worthy.gif worthy.gif worthy.gif
2ADFHV написа:При Rover 400 се слага само D-серия от Honda.А на Accord-a моторите са от F и H-серия wink.gif
Като малък някой да не те е праснал по главата с дизелов мотор ,че дрънкаш само за тях. Вземи прочети че D, F и H серията са бензинови мотори на Honda и само на Honda. И къде съм писал за дизеловите мотори на Rover/PSA? Или нещо пак си имал видения от друго измерение?
martod написа:Знаех си аз предварително, че си карал с някакви нестандартни джанти . :D
2ADFHV написа:За Mazda 6 се предлагат СТАНДАРТНО за модела 17
martod написа:Относно джантите, Мазда излиза освен с 17" и с 18, но излиза и с 16 и с 15" джанти
Последно? Или нещо не сме научили думите какво означават и как се използват?
martod написа:Акорда е такъв какъвто визира колегата, 2000 г. т.е чист Ровър 400, със сменени фарове, стопове и емблема,
martod написа:Той и Акорда 99- 2003 си е Сивик, smile.gif вземи една врата от Ровър 600 и се опитай да я монтираш на такъв Акорд, после вземи и от 400 и ще видиш къде е истината .
martod написа:Всеки дизелов Акорд или Сивик до 2003 година който си видял, и е 2000 кубика не само едното болтче, а целия мотор и скорости са на Ровър


Така значи да обобщим , щом един мотор се слага в три различни коли, те вече не са различни, те вече даже изглеждат еднакви и можем да извадим вратата от едната и да я слагаме на другата :thumbsup: :D :D :D .

Това като различни компоненти по окачване , спирачна система дори и самата платформа не ни засягат.

За който не вярва има доказано уравнение от времето на падналия дизелов мотор :
Дадено:
1.Honda Accord
2.Honda Civic-Англичанка
3.Rover 400
4.martod

Търси се:
Логика?

Решение:

1) Honda Accord+Honda Civic Англичанка+Rover 400=3
Какво има 3 страни?
-Триъгълник

2)Триъгълник+martod= Изображение

3) Изображение = Логика
°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV

°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Мнение от Bass_Man » 12 Юни 2016 02:51

mirott написа: Хора, хорааа...човека пита каква кола да си избере!
................. Хюндай, Киа също са добро решение...много по-добро от Мазда даже, камо ли VW!
.............
Абсолютно съгласен.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Автомобил до 4 000 лева - Avensis T22 vs. Honda Accord Gen.6 vs. Mazda 6 GG vs. Passat B5 ?

Мнение от martod » 12 Юни 2016 09:37

2ADFHV написа:
Така сега си вземи ролетката , очилата и хапчетата за дилюзии и чети:

Honda Civic 1997 - 2001 - Англичанка
Exterior sizes
Length:4325 mm
Width:1695 mm
Height:1390 mm
Wheelbase:2620 mm
Front track:1475 mm
Rear track:1470 mm
Ground clearance:100 mm

Honda Accord 1998 - 2001
Exterior sizes
Length:4595 mm
Width:1750 mm
Height:1430 mm
Wheelbase:2675 mm
Front track:1499 mm
Rear track:1513 mm
Ground clearance:151 mm

Брей, добре че ме светна каква огромна лимузина карам сега, че иначе имах чувство за клаустрофобия откак смених 5-та за 6-та генерация Акорд . :D
Сега ще се чувствам по спокойно вече, въпреки че колената ми опират в таблото, също както при Сивик .
Сега остава да ме светнеш, защо ли в 5-та генерация Акорд ми беше някак си по широко и удобно .

Сега малко в твоя стил с извадките .
2ADFHV написа:
Няма и смисъл да пиша за дизел от тези години. За тези пари не си заслужава, защото дали ще са помпи, дюзи, турбо , маховик(демпферен , някои имат) ще е колкото половината кола.
Би ли ме осветлил, от къде да си намеря демпферен маховик за Акорд дизел до 2003 г., че нещо не го намирам по магазините .Или пък помпа под 120 лв, дюзи под 80 лв.(4-те) и турбо под 150 лв., защото на тези цени ги има във всяка втора обява .
2ADFHV написа: Така сега аз да ти сипя , колко си некомпетентен и как пишеш безстселъри без да си се ограмотил поне малко.
-За Mazda 6 се предлагат СТАНДАРТНО за модела 17"
Моята по ВИН номер защо ли е излязла с 18", пък сега е с 16" алуминиеви(пак оригинални на Мазда) и 15" метални със зимни гуми (отново Маздови) .
2ADFHV написа:
-Accord може да си имал само на картинка. Искам да ми покажеш едно общо болтче (както ти се изразяваш) между Honda Accord и Rover 400.
Не болтче, цял двигател и скорости съм ти показал . wink.gif
martod написа: Малко информация да не се излагаш следващия път : При Rover 400 се слага само D-серия от Honda.А на Accord-a моторите са от F и H-серия wink.gif
А на този Акорд https://bg.autodata24.com/honda/accord/ ... hp/details мотора от коя серия е ?
За да не се излагам следващия път, сега последно, на Акорда моторите само от F и H-серията ли са, или имат и един 20 T2N, който разбива теорията ти за вероятностите .
Последно промяна от Akima на 03 Юли 2016 14:38, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта