Виждал ли си Корола да не запали?!!!
Виждал ли си Корола да не запали?!!!
Здравейте Колеги!!Вчера ми се случи нешо странно (поне за мен)един колега ме извика да го дръпна,качваме се в Королата, паля си минавам около 300 метра стигаме до неговата кола спирам, изключвам мотора на моята и слизам.Закачаме въжето, качвам се и въртя ключа ама никои само стрелката на километража ходи до 180 км на място и се връща, а колата не пали ,само се чува едно цък!!!
ако някои има идея за какво става на въпрос моля да помогне
предварително благодаря!!!!
ако някои има идея за какво става на въпрос моля да помогне
предварително благодаря!!!!
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
E къде е проблема захранване до таблото да си има - а бендикса (соленоида) да не изхвърля (или дори просто да не контактува добре силовата верига на стартера след задействането на соленоида) ?Kak da e ot startera, kato 4oveka napisa
стрелката на километража ходи до 180 км на място и се връща, а колата не пали ,само се чува едно цък!!!
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
- ilko ivanov
- Мнения: 11
- Регистриран на: 22 Сеп 2006 21:59
- Местоположение: Montana
Здравейте,Oscar de la Hoya написа:Сто процента е от клемите на акумолатора, при мене на няколко пъти ставаше така, и се чуваше само цък точно.Накрая ги затегнах яко и няма проблеми вече
Колегата се оказа прав biggrin.gif клемите на акумoлатора са били доста клеясали .Проблема е бил от тях .Благодаря на всички за helpa!!!
Хайде и аз да се намеся!
От клемите е, но не на акумолатора, а от контакторните клеми на стартера. Стартерите на Тойота си имат този проблем, иначе са почти вечни(особено тези с понижаващият механизъм). Именно поради тази причниа(след като са изстинали клемите) си запалил след десетина минути.
Т'ва дето "вика ЦЪК", е реленцето на стартера т.е ток към стартера има т.е акумолатора си е наред(след това си си въртял спокойно). Ако проблема беше в акумолатора, нямаше да има "ЦвЪКане".
Има някаква вероятност масата на самият стартер да се ебава......
Проблема в началото се появява рядко и то само при много добре загрял автомобил после зачестява, защото клемите(обикновено само едната) постепенно "сдават багажа".......с този проблем, ако не палиш по 20 пъти на ден може и 20 000км да си направиш преди да се наложи ремонт.
Ремонта не е скъп - 40-50лв, ако стартера е кофти разположен, иначе може да е и по-еФтино.
ПОЗДРАВИ
П.С
Дано не съм прав!
От клемите е, но не на акумолатора, а от контакторните клеми на стартера. Стартерите на Тойота си имат този проблем, иначе са почти вечни(особено тези с понижаващият механизъм). Именно поради тази причниа(след като са изстинали клемите) си запалил след десетина минути.
Т'ва дето "вика ЦЪК", е реленцето на стартера т.е ток към стартера има т.е акумолатора си е наред(след това си си въртял спокойно). Ако проблема беше в акумолатора, нямаше да има "ЦвЪКане".
Има някаква вероятност масата на самият стартер да се ебава......
Проблема в началото се появява рядко и то само при много добре загрял автомобил после зачестява, защото клемите(обикновено само едната) постепенно "сдават багажа".......с този проблем, ако не палиш по 20 пъти на ден може и 20 000км да си направиш преди да се наложи ремонт.
Ремонта не е скъп - 40-50лв, ако стартера е кофти разположен, иначе може да е и по-еФтино.
ПОЗДРАВИ
П.С
Дано не съм прав!
Дано наистина не си прав. Но не мисля че проблема се проявява при загряла кола тъи като тогава бях минал съвсем малко като разтояние и не бях карал колата от сутринта(може би към 5-6 часа)съответно няма как да загрее за разтоянието което съм изминалReptile написа:Хайде и аз да се намеся!
От клемите е, но не на акумолатора, а от контакторните клеми на стартера. Стартерите на Тойота си имат този проблем, иначе са почти вечни(особено тези с понижаващият механизъм). Именно поради тази причниа(след като са изстинали клемите) си запалил след десетина минути.
Т'ва дето "вика ЦЪК", е реленцето на стартера т.е ток към стартера има т.е акумолатора си е наред(след това си си въртял спокойно). Ако проблема беше в акумолатора, нямаше да има "ЦвЪКане".
Има някаква вероятност масата на самият стартер да се ебава......
Проблема в началото се появява рядко и то само при много добре загрял автомобил после зачестява, защото клемите(обикновено само едната) постепенно "сдават багажа".......с този проблем, ако не палиш по 20 пъти на ден може и 20 000км да си направиш преди да се наложи ремонт.
Ремонта не е скъп - 40-50лв, ако стартера е кофти разположен, иначе може да е и по-еФтино.
ПОЗДРАВИ
П.С
Дано не съм прав!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта