Мнения за Corolla E17 /2013-2018/ - Всички двигатели и ск.кутии
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
Привет, при Корола Е15 с една светлина за задна се вижда на тъмно идеално! Предполагам и при новата е така, а ако не и по-добре! Поздрави
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E170 (2013- )
При мен, дори и при липсата на каквото и да е външно осветление, картината е достатъчно добра и се вижда (има шум - "снежинки", но се вижда ясно)penywise написа: И един резонен въпрос, как се представя камерата на тъмно?
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
При мен също се вижда перфектно... Недостатъка е нуждата да и удариш един пръст като се зацапа
Защото като е мръсна явно правят фон на лупата светодиодите за осветяване на номера и се вижда кофти. Спирам, пръста и отново съм в джаза
Руснаците правеха рационализации - маркучета от медицинска система, тройник и пръскалка за стъкло от лада (че стърчи с правилната височина) или просто метална тръбичка в края - това го снаждаха с пръскалката за задното стъкло и имаше учудващо добър ефект (мога да потърся видеото ако ви е интересно)... Поне на джипката камерката се цапа доста...


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Мнения за Corolla E170 (2013- )
...при Королата също се вижда идеално през нощта...единствените притеснения могат да бъдат при дъжд, комбинирано със светлини от друг автомобил зад теб

-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнения за Corolla E170 (2013- )
Не, че му е мястото в баш тема за Корола, но какво ви е мнението за Оптимал лизинга?... на Корола ;)
Хора, които са имали по 1-2 лизинга вече със сигурност трябва да имат мнение. Моето е, че... абе, обмислям го. Защото в началото си викаш "аз ше ви карам, тя ще си е моя", но после я караш още... година, две. И я продаваш в крайна сметка. И взимаш нова. Дали "новаТА", дали "новА" просто, дали нещо по-добро.
В този ред на мисли, има един преломен момент в лизинга на чисто нов автомобил, когато пазарната му цената е горе-долу, колкото оставащия му лизинг като вноски и сума. По-просто казано, в един момент "ти остават 15,000лв вноски, но автомобила ти струва 15,000 като пазарна цена". И се получава ситуацията, че ако го купиш "сега" и го продадеш "сега" си на нула.
Има я и следната ситуация, ако имаш да речем 12,000лв остатъчна стойност (изплатил си всичко, остава само тя) в общия случай самата кола струва 16,000-18,000 и се чудиш заслужава ли си да дадеш 12к накуп, за да я придобиеш, щом така и така ще я продадеш до година-две. Всъщност, не познам някой с кола на лизинг, който да е казал "купувам тая и край". Та за това се чудя за Оптимала...
Да плащаш (примерно) 500лв вноска първите 2-3 години, ок, супер, заслужава си, колата е чисто нова и честно казано си заслужава. След 3-тата обаче си викаш вноската си е 500лв, а колата се обезценява с всеки месец.
Хора, които са имали по 1-2 лизинга вече със сигурност трябва да имат мнение. Моето е, че... абе, обмислям го. Защото в началото си викаш "аз ше ви карам, тя ще си е моя", но после я караш още... година, две. И я продаваш в крайна сметка. И взимаш нова. Дали "новаТА", дали "новА" просто, дали нещо по-добро.
В този ред на мисли, има един преломен момент в лизинга на чисто нов автомобил, когато пазарната му цената е горе-долу, колкото оставащия му лизинг като вноски и сума. По-просто казано, в един момент "ти остават 15,000лв вноски, но автомобила ти струва 15,000 като пазарна цена". И се получава ситуацията, че ако го купиш "сега" и го продадеш "сега" си на нула.
Има я и следната ситуация, ако имаш да речем 12,000лв остатъчна стойност (изплатил си всичко, остава само тя) в общия случай самата кола струва 16,000-18,000 и се чудиш заслужава ли си да дадеш 12к накуп, за да я придобиеш, щом така и така ще я продадеш до година-две. Всъщност, не познам някой с кола на лизинг, който да е казал "купувам тая и край". Та за това се чудя за Оптимала...
Да плащаш (примерно) 500лв вноска първите 2-3 години, ок, супер, заслужава си, колата е чисто нова и честно казано си заслужава. След 3-тата обаче си викаш вноската си е 500лв, а колата се обезценява с всеки месец.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
С такъв лизинг нямаше ли ограничение на километрите?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
Нещо не можах да разбера логиката... Лизингодателите не са тъпи - това им е бизнеса... Остатъчната стойност ще е по-ниска от пазарната... Т.е. лизингодателя ще си е взел парите авансово.. А на теб ще ти е по-изгодно да изплатиш остатъчната стойност и ако искаш - след това да продадеш автомобил, вместо да го оставиш на лизингодателя..
При оперативния лизинг (т.е. - когато сменяш автомобила) наистина плащаш нищожна първоначална вноска, която що годе е обезценяването при излизането от залата на дилъра...
След това месечната такса ти е >= от месечното обезценяване. Имаш точни параметри - разрешени километри и т.н. Превишиш ли ги - плащаш горницата на километър...
Т.е. винаги си платил повече, отколкото си получил - лизингодателя винаги печели
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=17594
При оперативния лизинг (т.е. - когато сменяш автомобила) наистина плащаш нищожна първоначална вноска, която що годе е обезценяването при излизането от залата на дилъра...
След това месечната такса ти е >= от месечното обезценяване. Имаш точни параметри - разрешени километри и т.н. Превишиш ли ги - плащаш горницата на километър...
Т.е. винаги си платил повече, отколкото си получил - лизингодателя винаги печели

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=17594
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнения за Corolla E170 (2013- )
В цитираната тема има чисто теоретични сметки, обаче "без кръчмар". Развива се теория колко според теб/него/мен би струвала колата, колко според нас сме дали, колко според нас е обезценяване и теоретична дискусия без практически пример.
Ето реалната ситуация, с която се сблъсквам в момента и от 1 месец се опитвам да намеря нов лизингополучател на сегашния си автомобил:
- При 26,000лв автомобила (обща цена по ценова листа)
- 2600лв платени за първоначална вноска
- 1700лв каско общо платени до момента
- 400лв платена такса за одобрение на лизинга
- 310лв платени за регистрация в КАТ
- 50лв данък
- 18 платени вноски по 420лв = 7500лв
- 1 техническо обслужване - 270лв
- 4 зимни гуми - 400лв
Общо платени пари до тук за 18 месеца = 2600 + 1700 + 400 + 310 + 50 + 7500 + 270 + 400 = 13,230лв
Остават ми 17,500лв лизинг (3.5 години още).
Реалната пазарна стойност на автомобила в момента е около 20,500 - 21,000лв.
Всеки автомобил, всяка марка, без изключение се обезценява около 20% - 25% за първата година, година и половина. Дали Тойота, дали Лексус, дали Мерцедес, няма значение. Обезценката е толкова, реалната, пазарната, както и да я наречем, това е простата истина.
За да покрия оставащия лизинг от 17,500лв и при продажба на колата от моя страна с прехвърляне на лизинга към друг купувач, в добрия случай ще взема около 3500лв, като с някой друг коментар по цената и разни други фактори, сумата ще спадне средно до 2500лв и то не за друго, а защото си вървят вноските, върви си каското, разходите не спират.
Реалната сметка е, че съм дал 13,200лв, а ще взема 2500лв. Нека извадим гумите ("не се броят"), да извадим каското и годишното обслужване. Остават 11,000лвм които съм дал с около 2500лв възвращаемост. АКО, теоретично си доизплатя лизинга от 17,500лв, ще мога да я продам за около 10,000лв на 5-тата година. Общата стойност, която ще съм дал ще бъде към 30,000лв (без обслужване, гуми и застраховки, само за лизинга и първоначалните разходи!), а общата възвращаемост ще бъде към 10,000лв.
Българина, обаче прави следната сметка "Тя колата струва 26,000лв, ти после ще я продадеш за 10,000, което са си 38%, а можеш даже и 50% да и вземеш, ако е в добро състояние и на малко километри". Напълно нормално, всички тези цифри изглеждат крайно объркващо, това е и целта им. Простичката сметка за разбиране е, че един чисто нов автомобил се обезценява с около 20%-25% за първата година, а до 5-тата година стойността му е между 30% и 40%.
5 годишен Авенсис автоматик, при това дизел струва към 16,500 - 18,500лв. Цената му като нов е била около 48,000лв. С 10% отстъпка да е струвал 43,300лв. В тези 43,200, обаче не влизат първоначалните разходи, такси, оскъпяване от лизинг, регистрация, обслужвания, застраховки. Дори да приемем, че "те са си за всяка кола", сметката излиза 1 към 1 с горната, около 38% остатъчна стойност на 5-тата година.
Има и друго много важно нещо, цялата тази сметка не може еднозначно да се разглежда като "чиста загуба", защото с кажи-речи минимални първоначални разходи са ти дали чисто нова кола, която да караш ДНЕС. Иначе казано, щеше ли да е по-оферта да изплащаш нещо 5 години БЕЗ да го имаш и чак, когато го изплатиш да ти го дадат да си го ползваш?
P.S. Има и един... да кажем плюс на Оптимал Лизинга, според мен. Позволява ти 5 години да караш кола с доста по-малка вноска. Не за друго, а просто имаш това "спокойствие", че си плащаш вноската и си караш. Разбира се, има загуба, във всеки, повтарям ВСЕКИ вариант за купуване на чисто нов автомобил всеки от нас си купува 50%-60% обезценяване на инвестираните пари и то за брутално кратки срокове. Но сметката би била нещо подобно:
- около 550лв месечна вноска (нормален лизинг), но БЕЗ включени технически обслужвания, т.е. един път в годината ще има вноска + каско + техничексо обслужване + ГО
- около 470лв месечна вноска (оптимал лизинг), но СЪС (нарочно го пиша така) включени технически обслужвания за целия период на лизинга
Ако идеята ти е да придобиеш колата след лизинга и да си я караш още 4-5 години до 9-10та година, първия вариант е супер. Ако обаче смяташ на 5-6-та година да продадеш колата, която си изплатил на 100% вече, сметката излиза малко крива, защото ще си инвестирал всичко в нея до 100% и после ще се надяваш на частно да и вземеш добри пари. На практика няма много хора, които да са готови, да искат или да могат да платят 17,000-19,000лв накуп за кола втора ръка, на 5-6 години, вече извън гаранция или с много малко оставаща такава. По-скоро подобен купувач ще иска да вземе тази кола на лизинг за себе си, при тази сума. А как ще му я дадеш на лизинг, като си е твоя е друг въпрос
Ето реалната ситуация, с която се сблъсквам в момента и от 1 месец се опитвам да намеря нов лизингополучател на сегашния си автомобил:
- При 26,000лв автомобила (обща цена по ценова листа)
- 2600лв платени за първоначална вноска
- 1700лв каско общо платени до момента
- 400лв платена такса за одобрение на лизинга
- 310лв платени за регистрация в КАТ
- 50лв данък
- 18 платени вноски по 420лв = 7500лв
- 1 техническо обслужване - 270лв
- 4 зимни гуми - 400лв
Общо платени пари до тук за 18 месеца = 2600 + 1700 + 400 + 310 + 50 + 7500 + 270 + 400 = 13,230лв
Остават ми 17,500лв лизинг (3.5 години още).
Реалната пазарна стойност на автомобила в момента е около 20,500 - 21,000лв.
Всеки автомобил, всяка марка, без изключение се обезценява около 20% - 25% за първата година, година и половина. Дали Тойота, дали Лексус, дали Мерцедес, няма значение. Обезценката е толкова, реалната, пазарната, както и да я наречем, това е простата истина.
За да покрия оставащия лизинг от 17,500лв и при продажба на колата от моя страна с прехвърляне на лизинга към друг купувач, в добрия случай ще взема около 3500лв, като с някой друг коментар по цената и разни други фактори, сумата ще спадне средно до 2500лв и то не за друго, а защото си вървят вноските, върви си каското, разходите не спират.
Реалната сметка е, че съм дал 13,200лв, а ще взема 2500лв. Нека извадим гумите ("не се броят"), да извадим каското и годишното обслужване. Остават 11,000лвм които съм дал с около 2500лв възвращаемост. АКО, теоретично си доизплатя лизинга от 17,500лв, ще мога да я продам за около 10,000лв на 5-тата година. Общата стойност, която ще съм дал ще бъде към 30,000лв (без обслужване, гуми и застраховки, само за лизинга и първоначалните разходи!), а общата възвращаемост ще бъде към 10,000лв.
Българина, обаче прави следната сметка "Тя колата струва 26,000лв, ти после ще я продадеш за 10,000, което са си 38%, а можеш даже и 50% да и вземеш, ако е в добро състояние и на малко километри". Напълно нормално, всички тези цифри изглеждат крайно объркващо, това е и целта им. Простичката сметка за разбиране е, че един чисто нов автомобил се обезценява с около 20%-25% за първата година, а до 5-тата година стойността му е между 30% и 40%.
5 годишен Авенсис автоматик, при това дизел струва към 16,500 - 18,500лв. Цената му като нов е била около 48,000лв. С 10% отстъпка да е струвал 43,300лв. В тези 43,200, обаче не влизат първоначалните разходи, такси, оскъпяване от лизинг, регистрация, обслужвания, застраховки. Дори да приемем, че "те са си за всяка кола", сметката излиза 1 към 1 с горната, около 38% остатъчна стойност на 5-тата година.
Има и друго много важно нещо, цялата тази сметка не може еднозначно да се разглежда като "чиста загуба", защото с кажи-речи минимални първоначални разходи са ти дали чисто нова кола, която да караш ДНЕС. Иначе казано, щеше ли да е по-оферта да изплащаш нещо 5 години БЕЗ да го имаш и чак, когато го изплатиш да ти го дадат да си го ползваш?

P.S. Има и един... да кажем плюс на Оптимал Лизинга, според мен. Позволява ти 5 години да караш кола с доста по-малка вноска. Не за друго, а просто имаш това "спокойствие", че си плащаш вноската и си караш. Разбира се, има загуба, във всеки, повтарям ВСЕКИ вариант за купуване на чисто нов автомобил всеки от нас си купува 50%-60% обезценяване на инвестираните пари и то за брутално кратки срокове. Но сметката би била нещо подобно:
- около 550лв месечна вноска (нормален лизинг), но БЕЗ включени технически обслужвания, т.е. един път в годината ще има вноска + каско + техничексо обслужване + ГО
- около 470лв месечна вноска (оптимал лизинг), но СЪС (нарочно го пиша така) включени технически обслужвания за целия период на лизинга
Ако идеята ти е да придобиеш колата след лизинга и да си я караш още 4-5 години до 9-10та година, първия вариант е супер. Ако обаче смяташ на 5-6-та година да продадеш колата, която си изплатил на 100% вече, сметката излиза малко крива, защото ще си инвестирал всичко в нея до 100% и после ще се надяваш на частно да и вземеш добри пари. На практика няма много хора, които да са готови, да искат или да могат да платят 17,000-19,000лв накуп за кола втора ръка, на 5-6 години, вече извън гаранция или с много малко оставаща такава. По-скоро подобен купувач ще иска да вземе тази кола на лизинг за себе си, при тази сума. А как ще му я дадеш на лизинг, като си е твоя е друг въпрос

Последно промяна от penywise на 29 Мар 2016 11:02, променено общо 1 път.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
По-добре е човек да не смята чак толкова много , защото ще се чувства прецакан .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнения за Corolla E170 (2013- )
До някъде съм съгласен


- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
Теорията съм я играл многократно на практика

Която основно е 'финансов лизинг' - т.е. лизингодателя ти отпуска пари и ти вземаш автомобила на изплащане, или оперативен лизинг, при което практически вземаш автомобила под наем с опция след това да го изкупиш..
Сметката я прави не 'българина', а обикновения бизнес... Надявам се не предполагаш, че лизингодателите са на загуба. Те винаги ще са от печелившата страна - винаги ще са взели малко повече пари за да се чувстват защитени... Затова винаги (освен ако автомобила почти си го тотализирал) ще е по-изгодно да си го продадеш сам, след като е станал твоя собственост..
А дали и как се намира купувач за 17 - 19х.лв - пак на практика, а не на теория мога да ти кажа, че Маздата ми замина за 3-4 дни след пускане на обявата в този ценови диапазон, въпреки, че бе 5-6 годишна.. Преди това Калосчето на съпругата замина за около 5-6х.лв, като обявата я пуснах в 18:00 часа, а в 19:00 автомобила бе запазен...
При продажбата не е важно колко годишен е автомобила нито конкретния ценови диапазон, а какво продаваш, и дали си избрал правилно цената. Ако цената не съответства на предложението - можеш да висиш с години.
Ако си направиш сметката, можеш да смъкнеш цената с 1000-1500лв че и повече без това да се отрази на крайния финансов резултат...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
Твоята мазда е частен случай . Винаги са се продавали лесно коли , които нямат километри и са обслужвани в оторизираните сервизи на марката. Аз за такъв пробег , най-вероятно нямаше да вложа пари в нов автомобил. Получава се така , че първият собственик брои най-големите пари и вижда най-малко от колата , защото я продава малко след разработване на двигателя. Говоря малко по спомен , но твоята мисля , че нямаше 100 000 км.slowtraveler написа: А дали и как се намира купувач за 17 - 19х.лв - пак на практика, а не на теория мога да ти кажа, че Маздата ми замина за 3-4 дни след пускане на обявата в този ценови диапазон, въпреки, че бе 5-6 годишна..
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
Май бе около 105х.км... Смяната бе извършена поради смяна на концепцията за автомобил, а не заради някакви проблеми с екземпляра...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнения за Corolla E170 (2013- )
Има го и този момент, но аз го разгледам и от малко по-различна гледна точка. Обикновено лизинговата кола (да речем 60,000-75,000км за 5 години) се продава около или преди да започнат "големите обслужвания" - ангренажен комплект, горивни, поленови и всякакви други филтри, масла и течности, наклади и/или дискове, водна помпа, пълнене на фреон и профилактика на климатичната система, обслужване на скоростна кутия, почистване на дроселова клапа, стъпков мотор. Възможно е около тия километри или години (извън гаранцията) да започнат да се появяват разни болежки с релета, бушони, крушки, ламбда сонда, дебитомер, амортизация на ходова част с прилежащите и ремонти и т.н. Нещата се натрупват едно по едно след гаранцията, неминуемо. Вече не говорим за обслужване, а за ремонти. Идва време на 5-тата години да смениш 2 комплекта летни и зимни гуми (за първи или втори път, зависи си от теб), ей ти ги едни ~1000лв за 8 нови гуми 16-ки. Като ги налееш тия няколко хиляди, вече хептен ти става нерентабилна за продажба и т.н.
Все пак, когато си купиш чисто новата кола от магазина, не тичаш да и смениш ангренажа, свещите, накладките, антифриза, спирачната течност, 1-2 неща по окачването и други, "типични за възрастта" ремонти, да я водиш на диагностики, чистене на разни клапани, помпи и т.н. елементи. Та, от тази гледна точка, една смяна дискове и накладки може да се разглежда като "належащ ремонт" при старата кола, а не като "техническо обслужване".
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнения за Corolla E170 (2013- )
Повечето неща , които си изброил , се сменят задължително в рамките на тези 5 години. Не виждам защо си споменал горивен , поленов филтър , масла , накладки и дискове . Имам чувството , че досега си притежавал някакъв немски автомобил , защото всичко по-надолу в мнението ти важи за VAG групата.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 7 госта