Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Днес един паркира пред мен и през цялото време ме заслепяваше с дневните си светлини , които бяха дългите на намален % . Кодирал съм дневни светлини на Skoda и там се намаля процента на късите светлини , а не на дългите (защо ли) . Колкото и слабо да светят , щом се ползват крушките на дългите , ще заслепяват.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Когато са на дългите светлини и са на 25%, не са неприятни за насрещните и не заслепяват! Тази опция я имат фабрично и VW след 2005 г., но се настройва чрез компютъра biggrin.gif
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Йовко,не съм съгласен.Смятам себе си за коректен и етичен шофьор.За 32г.шофьорлък имам само една глоба за превишена скорост(от 40км./ч на 52км./ч.)през 1985г. и то с трабант.Дългите ми са на 25% и съм експерементирал с мои приятели дали заслепяват.Сменяли сме колите,като съм карал с друга срещу моята.Категорично твърдя,че не заслепявам насрещните шофьори.Дай боже някога да се срещнем за да го докажа!iovkito написа:.... Колкото и слабо да светят , щом се ползват крушките на дългите , ще заслепяват.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Твоите може и да не заслепяват , но този днес беше с ауди а4 б7 и ме заслепи. Малко стана като в онзи виц , на кое трябва да вярваме? 

Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Йовко, преди да ги направят такива, много пъти съм гледал такава Тойота с включени ДРЛ на дългите светлини. Когато дългите светлини са на 25% не заслепяват, фаровете почти не осветяват напред, а изглеждат като осветени фарове, които не излъчват светлина... Всеки ден ги гледам на тъмно, отразени на стената пред мен в гаража ми и повярвай, нищо не осветяват... Следователно, неможе и да заслепяват.
И още, моят VW го купих с фабрично настроени дълги фарове. По мое желание промениха дневните светлини на късите фарове, но не защото заслепяваха, а за да си спестя евентуални заяждания с полицаите....
И още, моят VW го купих с фабрично настроени дълги фарове. По мое желание промениха дневните светлини на късите фарове, но не защото заслепяваха, а за да си спестя евентуални заяждания с полицаите....
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
При достатъчно нисък интензитет няма проблеми... Дневните светлини на Доблото изглеждат точно като дългите светлини, само дето ламБата не е точно във фокуса на рефлектора, и крушката е 10Вт (т.е. би трябвало настройката да е под 20% за да е що годе аналогично)...
Относно скриването на датчика - никакъв проблем няма, освен възможно влияние върху климатика при слънчево време...
На Кашкая (и на други автомобили) номера с 'дневните' ставаше като включа къси докато работи двигателя. При изваждане на ключа (или връщането в 'заключено положение', че при мен е с безключов старт) фаровете гаснат. И стартират отново след стартиране на двигателя. Ако се включат при изгасен двигател остават да светят до следващия цикъл...
Добре е да се види дали номера не става и при Тойотата - удобно нещо беше...
П.С. пак не мога да разбера защо трябва да се прави цирка с дългите, при условие, че в Закона ясно е посочено, че ако няма DRL се кара на КЪСИ светлини и няма проблеми с това...
Относно скриването на датчика - никакъв проблем няма, освен възможно влияние върху климатика при слънчево време...
На Кашкая (и на други автомобили) номера с 'дневните' ставаше като включа къси докато работи двигателя. При изваждане на ключа (или връщането в 'заключено положение', че при мен е с безключов старт) фаровете гаснат. И стартират отново след стартиране на двигателя. Ако се включат при изгасен двигател остават да светят до следващия цикъл...
Добре е да се види дали номера не става и при Тойотата - удобно нещо беше...
П.С. пак не мога да разбера защо трябва да се прави цирка с дългите, при условие, че в Закона ясно е посочено, че ако няма DRL се кара на КЪСИ светлини и няма проблеми с това...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Напълно съм съгласен с теб и аз съм за спазване на правилата, но преди да ги направят на дългите, сменях по минимум два пъти в годината и двете къси крушки и то оригинални hellaslowtraveler написа:[post]
П.С. пак не мога да разбера защо трябва да се прави цирка с дългите

Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Хм... Навярно си имал някакъв електрически проблем, или крушките са били калпави... Нямам спомен да съм горил толкова често крушки... Но от друга страна - изгори ли едната, сменям двете, защото и втората се очаква съвсем скоро 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Колеги , имате ли представа дали авенсисите след фейслифта , които са с обикновени крушки , а не с ксенон , имат същия проблем като старите , а именно да изпадва покритието на рефлектора? Вчера се прибирах по никое време от София и очите ми изтекоха , със сигурност фаровете светят по-слабо от преди . Ако и при фейслифта са дефектни , поне да знам и да ги свалям за рециклиране.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Здравей колега, моят Авенсис е 04.2008г. и фаровете са като нови. Няма напуквания и корозия. През есента на 2008г., по гаранция, смениха двата стопа, защото кондензираше вода и от тогава няма проблеми.iovkito написа:[post]Колеги , имате ли представа дали авенсисите след фейслифта , които са с обикновени крушки...
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Аз мисля , че това може да се установи само с отваряне на фаровете , ти правил ли си го?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Фаровете не съм разглобявал, но доста често сменях крушки и от там каквото се види и през стъклото. Забелязал съм, че има значение къде се съхранява колата - в гараж, на открито, на сянка най-вече. На всички съвременни автомобили, които се паркират на слънце, след време рефлекторите са потъмняли, а покритието започва да се люпи. Това е лично мнение и никого не задължавам с него...
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 13 Ное 2012 15:45
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Бърз отчет относно инсталиране на модул за DRL HIDBG-01 на Тойота Версо 2010 2.0 дизел, по схемата дадена от freedom (напълно заслужени две бири за него, дано имам късмета да го срещна на живо).
На снимката по-долу съм отбелязал кои релета са ни необходими, схемата на крачетата на релетата са на стр. 19 от темата с указанията на freedom за цветовете на кабелите и начина на свързване.
Как стана при мен - закупуване на реле и издаване на гаранция (на място от физическия магазин, приемат плащане с карта). Подскачане цяла седмица от нетърпение да монтирам нещото и най-накрая да си ползвам радиото и климатика като хората през деня (затъмняването на радиото и климатика с късите направо ме убива, нищо не се вижда, особено при слънчево време). Идва съботата, пия кафе, хващам чаветата и майка им (докато монтирам те да се забавляват) и се почва - заголвам кабели, махам кори и капаци, чесане по главата къде да боцна масата (най-накрая я вързах директно на минуса на акумулатора). Хеле разгеле намуших заголените кабели по дупките (пцуване като не влизат и разцъфтяват, ,,помошниците" само врънкат за нещо си и помагат да побелея и накрая момента на истината - въртя ключа, паля и о, чудо - късите светят, таблото не минава в нощен режим, всичко се вижда ясно. Викам си айде готова работата, сега остана да доизкусуря нещата. Пробвам да пусна късите - сичко си работи, пускам дългите и шок и ужас - късите работят заедно с дългите. Айдеее, отиде системата, трябва да пускам плюс от габаритите и т.н. тъкмо другата събота и неделя ще го монтирам като хората, бушонче ще му сложа и ше стане екстра. Цяла седмица пазарувам (бушончета , кабелни обувки, ала-бала) да стане като истинско да не се излагаме.
Идва новата събота, изкарвам домочадието да щъка около колата и да пречи (е сега, за десет минути връзвам всичко и отиваме на
разходка). Махам наново цялата система, слагам бушони, удължавам кабели, слагам кабелни обувки и ще монтирам вече културно. Намуших пак кабелите, почнах да търся някъде маса да хвана - нъцки. Аиде най-накрая викам си ще я хвана на болта за маса на минусния кабел - отвъртам, слагам и затягам. А да отвъртя и до тук - напъвам, напъвам, той се не поклаща. Мамка му и прасе. Айде ще го вържа на малкото ключе на алармата за отворен преден капак. Отвъртам завъртам, сичко ток и жица. Пробвам да видя дали работи - жицата тука, тока го няма - къси няма никакви - ни автоматични, ни от копчето. От лоста само габарити и дълги реагират. Викам си що ти трябва да пипаш като не разбираш. Изскубах всики кабеляци, боцнах си релетата на място, врът ключа - нъцки, нема къси, само габарити и дълги. Бърза справка с упътването за бушоните и последваща проверка - всички бушони ОК. Добрее, явно релето е заминало, следобяда ще се пише във форума за акъл и ще се издирват цени на реле. Модула за DRL отиде в жабката, а фамилията на разходка в парка (до парка с колата на дъги). Явно от някоя дупка е почнало нещо да работи, защото когато стигнахме в парка си имах и къси светлини(които за моя изненада работят нормално заедно с дългите). Радост вкъщи и плануване на нов монтаж.
Неделя сутрин - нов монтаж. Отваряне на кутии и махане на кори и капаци, опъване на кабели и т.н. т.н. Всички стъпки са ясни, мушене на кабели, боцкане на релета, търсене на маса... Време за проба - контакт, запалване, дневни светлини йок. Б*ф ма'аму. Пускам къси - има, пускам дълги - има. Викам си явно кабела за маса е тънък (червено черен за колонки-такъв имах). Махай термошлаухи, слагай по-дебел кабел, не, нема никой. Яснооо, изгорял е модула, в понеделник ще ходя да го връщам (нали имам гаранция). Товаря домочадието и отиваме на пазар (на къси). Докато се мотая и си правя сметка кога ще мога да се отбия до магазина да подменя модула се сещам, че трябва да му махна всичките екстри (бушони, удължени кабели). Викам си, така и така ще разглобявам, я да го пробвам пак както си е стоков модула- монтаж на паркинга на Кауфланд (да не се приема за реклама, на всеки друг произволно избран паркинг също става) за точно 3 минути. Врът ключа, цък светлините и пак си имам дневни светлини, само че вързани като на 15 годишно такси - кабели (масата само де) излизат от кутията с бушоните, защипан с капака на кутията, масата вързана на минуса на акумулатора, направо чудо и си работи на пушка. Викам си евал съм го, повече не пипам, имам си дневни светлини (и то на късите ), друго не ме интересува. така че в крайна сметка- успех, макар труден и грозен (но само под капака).
Снимката на кутията с бушоните и релетата с означения кое какво е.
На снимката по-долу съм отбелязал кои релета са ни необходими, схемата на крачетата на релетата са на стр. 19 от темата с указанията на freedom за цветовете на кабелите и начина на свързване.
Как стана при мен - закупуване на реле и издаване на гаранция (на място от физическия магазин, приемат плащане с карта). Подскачане цяла седмица от нетърпение да монтирам нещото и най-накрая да си ползвам радиото и климатика като хората през деня (затъмняването на радиото и климатика с късите направо ме убива, нищо не се вижда, особено при слънчево време). Идва съботата, пия кафе, хващам чаветата и майка им (докато монтирам те да се забавляват) и се почва - заголвам кабели, махам кори и капаци, чесане по главата къде да боцна масата (най-накрая я вързах директно на минуса на акумулатора). Хеле разгеле намуших заголените кабели по дупките (пцуване като не влизат и разцъфтяват, ,,помошниците" само врънкат за нещо си и помагат да побелея и накрая момента на истината - въртя ключа, паля и о, чудо - късите светят, таблото не минава в нощен режим, всичко се вижда ясно. Викам си айде готова работата, сега остана да доизкусуря нещата. Пробвам да пусна късите - сичко си работи, пускам дългите и шок и ужас - късите работят заедно с дългите. Айдеее, отиде системата, трябва да пускам плюс от габаритите и т.н. тъкмо другата събота и неделя ще го монтирам като хората, бушонче ще му сложа и ше стане екстра. Цяла седмица пазарувам (бушончета , кабелни обувки, ала-бала) да стане като истинско да не се излагаме.
Идва новата събота, изкарвам домочадието да щъка около колата и да пречи (е сега, за десет минути връзвам всичко и отиваме на
разходка). Махам наново цялата система, слагам бушони, удължавам кабели, слагам кабелни обувки и ще монтирам вече културно. Намуших пак кабелите, почнах да търся някъде маса да хвана - нъцки. Аиде най-накрая викам си ще я хвана на болта за маса на минусния кабел - отвъртам, слагам и затягам. А да отвъртя и до тук - напъвам, напъвам, той се не поклаща. Мамка му и прасе. Айде ще го вържа на малкото ключе на алармата за отворен преден капак. Отвъртам завъртам, сичко ток и жица. Пробвам да видя дали работи - жицата тука, тока го няма - къси няма никакви - ни автоматични, ни от копчето. От лоста само габарити и дълги реагират. Викам си що ти трябва да пипаш като не разбираш. Изскубах всики кабеляци, боцнах си релетата на място, врът ключа - нъцки, нема къси, само габарити и дълги. Бърза справка с упътването за бушоните и последваща проверка - всички бушони ОК. Добрее, явно релето е заминало, следобяда ще се пише във форума за акъл и ще се издирват цени на реле. Модула за DRL отиде в жабката, а фамилията на разходка в парка (до парка с колата на дъги). Явно от някоя дупка е почнало нещо да работи, защото когато стигнахме в парка си имах и къси светлини(които за моя изненада работят нормално заедно с дългите). Радост вкъщи и плануване на нов монтаж.
Неделя сутрин - нов монтаж. Отваряне на кутии и махане на кори и капаци, опъване на кабели и т.н. т.н. Всички стъпки са ясни, мушене на кабели, боцкане на релета, търсене на маса... Време за проба - контакт, запалване, дневни светлини йок. Б*ф ма'аму. Пускам къси - има, пускам дълги - има. Викам си явно кабела за маса е тънък (червено черен за колонки-такъв имах). Махай термошлаухи, слагай по-дебел кабел, не, нема никой. Яснооо, изгорял е модула, в понеделник ще ходя да го връщам (нали имам гаранция). Товаря домочадието и отиваме на пазар (на къси). Докато се мотая и си правя сметка кога ще мога да се отбия до магазина да подменя модула се сещам, че трябва да му махна всичките екстри (бушони, удължени кабели). Викам си, така и така ще разглобявам, я да го пробвам пак както си е стоков модула- монтаж на паркинга на Кауфланд (да не се приема за реклама, на всеки друг произволно избран паркинг също става) за точно 3 минути. Врът ключа, цък светлините и пак си имам дневни светлини, само че вързани като на 15 годишно такси - кабели (масата само де) излизат от кутията с бушоните, защипан с капака на кутията, масата вързана на минуса на акумулатора, направо чудо и си работи на пушка. Викам си евал съм го, повече не пипам, имам си дневни светлини (и то на късите ), друго не ме интересува. така че в крайна сметка- успех, макар труден и грозен (но само под капака).
Снимката на кутията с бушоните и релетата с означения кое какво е.
- Прикачени файлове
-
- 20160323_193816.jpg (277.4 KiB) Преглеждано 4351 пъти
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
И аз това търсих 31 страници за същата кола.tora написа:Едно питане и от мен. Не намерих във форума да е писано някъде, на кола, която не е с фабрични дневни има ли вариант за софтуерно активиране в сервиза им? За Аурис Е15 2009.
Освен спам (30%) дали законово имаме право или не и информация и тук-там реклама на модули със ШИМ други не намерих. Бях с такъв 5 години на реното, със споменатия модул на Станков, добре беше модулчето, но ми вкарваше брум в музиката. Смених го след това с много по-добър модул на мой приятел и с него го продадох, имаше датчик за светлина, сам си сменяше къси на 100% или дълги на 40 (не ми се спори с хейтърите, не заслепява, а се вижда по-добре денем).
Не ми се слага ДРЛ с ШИМ повече. Бих сложил просто реле (не ща повече импулси по ел. Инсталацията, не ми се обясява, просто не искам за себе си), както и не ми се поставят допълнителни модули. А и трудно се пише от телефона

Давайте по същество, оставете законите и широчинно-импулсната модулация настрани и кажете как да се активира софтуерно, няма начин да не може. Или в краен случай реле, което да се управлява с плюс от алтернатора, примерно.
- dil
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Ето моето решение за дневни светлини:
Контролерчето се връзва директно за акумулатора и ако напрежението е над 13V пуска лампите.
При изгасване на двигателя, след 12 секунди гаси.
Жълтия проводник трябва да се върже на фаровете или габарити и когато са пуснати намалява интензитета на ЛЕД-а наполовина.
Цялото удоволствие ми излезе $20 и известно клечане пред колата докато ги монтирам.
Контролерчето се връзва директно за акумулатора и ако напрежението е над 13V пуска лампите.
При изгасване на двигателя, след 12 секунди гаси.
Жълтия проводник трябва да се върже на фаровете или габарити и когато са пуснати намалява интензитета на ЛЕД-а наполовина.
Цялото удоволствие ми излезе $20 и известно клечане пред колата докато ги монтирам.
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта