Колегата сравнява кон с кокошка. Той влязъл за Aygo, излязъл с Auris Hybrid, нямам как да няма 10К разлика. Колкото до това дали има или няма икономически изгоден нов автомобил, не си прав. Когато човек е решил, че така или иначе ще си купи нов автомобил, хибридът е най-изгоден икономически.andrian999999 написа: не съм влизал в тойота да им гледам ценовата листа , но колегата е написал разлика от 10 000лв
а сега ти ми казваш 500лв
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от Рошко » 21 Мар 2016 08:58
Рошко
- BOz
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 202 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от BOz » 21 Мар 2016 10:41
Май не си чел цялата тема. И аз съм на мнението, че нов автомобил не е икономически изгоден, чисто финансово.andrian999999 написа: добре с това мога да се съглася.
п.п. може би темата за мен не е с правилното заглавие. защото няма икономически изгоден нов автомобил. Само като излезе от автомобилния салон и си доста пари на загуба, за това имах предвид королата от 1999г на газ за 3000лв , караш 3 години и после на боклука . лично за мен това е икономически изгодна сделка въпреки ,че не съм карал такава а за тези коли съм чувал че са много здрави
Но темата в частност има идея да повдигне въпроса дали да притежаваш хибрид е икономически изгодно. Повдига се защото има много спекулации, дори абсурдни, че за една година ще дадеш повече пари за поддръжка, включвайки най-обикновените периодични обслужвания да речем, от колкото другите автомобили. А това определено не е вярно и реално икономически излиза изгодно. Най-малкото защото данъка ми е 29 лв., пък уж имам 110кс автомобил. Само от това "печеля" по 2 месеца безплатно гориво в годината.


Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 117 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от dracunculus » 21 Мар 2016 22:19
PS. малко оффтопик, от скоро се загледах в Мерцедес..C300h- ДИЗЕЛОВ хибрид или пък C350е... плъг ин хибрид бензин с каталожен разход мисля около 2,4л на 100, 0-100 за 5,9 сек и мах. скорост електронно ограничена на ...250, е а па да не е динамичен и моооже би икономичен. Просто колкото и да не искат някои хора да го приемат, бъдещето е на хибридите и лека полека след това на изцяло електроавтомобилите (При мене в германия броят на хибридни коли нараства главоломно, е явно не са толкова лоши и неизгодни, да не говорим, че и ВСИЧКИ немски производители пускат все повече хибридни модели)
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
dracunculus
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от slowtraveler » 22 Мар 2016 07:43
Докато не променят начина на изчисление на каталожния разход, винаги ще остава едно такова съмнение

Като при хибридите тази разлика между каталожен и реален разход често е по-голяма пак заради начина на изчисление...
Формално са прави.. В реалност - не съвсем.. Стартираш с пълна батерия, въртиш едни 40-50км на ток докато свърши батерията, след което въртиш останалите 50км на бензин/нафта с що годе нормален разход за съвременен двигател например 5л/100км... И накрая какво излязло - среден разход 2.5л/100км...
Да, навярно можеш да докараш този разход ако зареждаш постоянно плъг-ин хибрид и го караш като електричка, но при реална експлоатация разхода ти е по-вероятно да се върти около 5л/100км....
Дали ще бъдат повече хибридите - засега ще се увеличават. Имат безспорни предимства. Но въпреки това имам чувството, че сме пред прага на технологичен скок, който ще ги обезмисли, и ще се премине към електричките - в момента недостатъците им са бавното зареждане и що годе малкия пробег... Но прогреса в батериите е голям. Освен това създаването на една ефективна химическа батерия/клетка може да промени света и в политически аспект - ще станат 'интересни' електроцентралите, а не сондите...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от e 10 » 22 Мар 2016 09:41
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

e 10
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от andrian999999 » 22 Мар 2016 10:38
andrian999999
- BOz
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 202 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от BOz » 22 Мар 2016 11:54
Изгледай този клип, който показва другата страна на нещата, които ти се споменаха от всички хора в тази тема, каращи хибриди, не еднократно:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/PtAViw9f-_0[/bbvideo]

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от nowyaris » 22 Мар 2016 18:48
Чак пък главоломно да нараства броя на хибридите в Германия......dracunculus написа: Точно и аз за това говоря, БОз. Купувайки НОВ автомобил, неминуемо ще е хибрид и то ако щете по чисто само една причина- мога да паркирам безплатно в града, в който живея (има такива паркоместа за хибриди и електро коли), което на ДЕН би ми спестявало/съответно на жена ми/ ми точно по 8 Евро, всеки работен ден, е сметнете го колко би излезло на година спрямо който и да е друг ултра гъзарски дизелов автомобил. Дори само тая привилегия да взема, е изгодно за мен, отделно на това данъкът за хибриди в Германия е доста нисък до колкото знам, БЕЗ да съм сигурен и да знам конкретни числа. И тук изобщо не говоря за ниски разходи, динамики, тишини и тем подобни работи, за които тука се скочи в тая тема до небето. Просто купувайки си нов автомобил, или почти нов, ще е хибрид.
PS. малко оффтопик, от скоро се загледах в Мерцедес..C300h- ДИЗЕЛОВ хибрид или пък C350е... плъг ин хибрид бензин с каталожен разход мисля около 2,4л на 100, 0-100 за 5,9 сек и мах. скорост електронно ограничена на ...250, е а па да не е динамичен и моооже би икономичен. Просто колкото и да не искат някои хора да го приемат, бъдещето е на хибридите и лека полека след това на изцяло електроавтомобилите (При мене в германия броят на хибридни коли нараства главоломно, е явно не са толкова лоши и неизгодни, да не говорим, че и ВСИЧКИ немски производители пускат все повече хибридни модели)


Хибрида е за жена ми,да ходи до работа и после на Кауфланд-днес 10 ки;ометра.това е .Той и за това е създаден.
nowyaris
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от Japanese_fever » 22 Мар 2016 19:57
Ами, ако се интересуваш от политика щеше да знаеш защо. Защото икономиката на Русия е вързана диркетно към цената на петрола, койот те продават и ниски цени на петрола (под $70 за барел, а цената в момента е под $30-40 за барел) нанася сериозни загуби по икономиката на Русия. Това го направиха американците след някаква задкулисна договорка със саудитиде, защото те също бележат загуби от ниската цена. Но след като и сем. Ротшилд (в края на 2014-та, някаолко месеца преди първия атентат в Париж) си прехвърли голяма част от авоарите от нефтения бизнес към възобновяеми източници на енергия - картинката стана доста неприятна не само за Русия, но и за арабите.andrian999999 написа: О О О изведнъж цената на петрола падна само 3 - пъти. как стана ?
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 178 пъти
- Получена благодарност: 117 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от dracunculus » 22 Мар 2016 20:19
Цената на тия мерцедеси е достатъчно висока, 47к Е за дизел хибрида и 51к за плъгин. Като цяло предпочитам японските коли по ред причини, които не са цел на темата, поради това клоня и към Лексуса, който по-горе споменах. Но, ако въобще тръгна да си купувам МЕРЦЕДЕС, то ще е някой от тия двата, просто защото си ме кефи да е хибрид, пак казвам, по мои си причини. А разликата в цената между стандартната Ц-класа и тия хибриди никак не е космическа.. Само за пример от първа ръка... преди 2 години мой приятел си купи С220 дизел с АМГ фейслифт на малко км, е нова струваше в представителството на МБ в град Фрайбург точно 51 500 Е, и това сериозно. Давам тоя пример, за да покажа, че както при Тойота, така и при другите марки разликата в цените между хибрид/конвенционален дизел в днешно време е нищожна, това са просто алтернативни системи на задвижване и човек си купува съответната кола, която на него му изнася и не убеждава другия колко е п...рост, че кара еди си каквоnowyaris написа: Чак пък главоломно да нараства броя на хибридите в Германия.......В смисъл че миналата година е имало един в градчето,а тази година са вече два.....
.И каква пара е този хибриден Мерцедес ? И ако я имаш тази пара в контото свободна точно такъв Мерцедес ли ще си купиш ? Като вземете да пишете.....
Хибрида е за жена ми,да ходи до работа и после на Кауфланд-днес 10 ки;ометра.това е .Той и за това е създаден.

Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
dracunculus
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от SFINKS » 23 Мар 2016 14:44

Чисти ел автомобили на нормална цена няма да се появят скоро , просто залежите от металите от които се произвеждат батериите отдавна са под контрола на големите петролни играчи и цените им никой никога няма да позволи да паднат толкова че да са конкуретни с течните горива , поне следващите 30-40 годни.

S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от Japanese_fever » 23 Мар 2016 17:24
SFINKS написа: Чисти ел автомобили на нормална цена няма да се появят скоро , просто залежите от металите от които се произвеждат батериите отдавна са под контрола на големите петролни играчи и цените им никой никога няма да позволи да паднат толкова че да са конкуретни с течните горива , поне следващите 30-40 годни.
Зависи какво за теб значи нормална цена. За някои хора нормална ценa е $35 000, при положение, че сегашната Тесла е около $70 000. Евтината излиза другата година - Model 3, а не след 30-40 години:
http://www.telegraph.co.uk/finance/news ... -2017.html

Напълно електрически:
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от nowyaris » 23 Мар 2016 20:03
ПП.Сега да не почнете с доводите за национална кауза и любов към родното у немскоговорящите-всичките им телевизори са "жълтурковски" biggrin.gif biggrin.gif
nowyaris
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от andrian999999 » 23 Мар 2016 23:31
andrian999999
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Мнение от SFINKS » 24 Мар 2016 10:00
Като излезе Model 3, цената му ще е поне 30-50 % по-висока от аналогичен автомобил но с двг .Japanese_fever написа:SFINKS написа: Чисти ел автомобили на нормална цена няма да се появят скоро , просто залежите от металите от които се произвеждат батериите отдавна са под контрола на големите петролни играчи и цените им никой никога няма да позволи да паднат толкова че да са конкуретни с течните горива , поне следващите 30-40 годни.
Зависи какво за теб значи нормална цена. За някои хора нормална ценa е $35 000, при положение, че сегашната Тесла е около $70 000. Евтината излиза другата година - Model 3, а не след 30-40 години:
И това всичкото само заради скъпата батерия .
Ето това за мен е скъпо , ако ме разбираш

Причина: Съкратен цитат.
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта