Мнения за Corolla E17 /2013-2018/ - Всички двигатели и ск.кутии
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Здравейте!
От година насам карам Toyota Corolla 1,33, 100 кончета, ръчка с "фабрична" газова на Виале. Много харесвам Toyota, това ми е 2-ра под ред ... но от тази съм леко разочарован. Постоянно имаме грижа с газовото. След първите 3000 км ни изгоря дюза на ГИ (на 3-ти цилиндър) и ЕКУ. Смениха ни ги гаранционно. След още 3000 км имахме повторение на случката (този път на 2-ри цилиндър) - смениха ни ги гаранционно. Като наближих 9000 км и много се чудих дали да не звънна превантивно в Toyota, да ги предупредя, че ми наближава да ги посетя. И когато си мислех, че всичко е наред, на 10 500 км отново бях в сервиза. Светеше чек енджин. Причината този път била "скапано гориво". Зареждам единствено на ОМВ ... не знам.
За газовата уредба идва "Специално обучен човек от София", който я настройва и извършва ремонтите. Нещата обаче не са розови. Колата си придърпва малко когато и се даде газ до ламарината. Не стига, че е тромава, но и като те разклати и съвсем се замисля човек дали да изпреварва. Иначе като разход е доста приемливо - 7.5-8.0/100 км. Но упражнението "от 6-та на 3-та" малко дразни.
Иначе количката ми харесва от вътре - просторна, обезшумена. Просто този мотор в комбинация с ГИ не е добра идея. Някой друг с такъв автомобил? Бих се радвал да прочета мнение и на други колеги с "фабрична" газ.
От година насам карам Toyota Corolla 1,33, 100 кончета, ръчка с "фабрична" газова на Виале. Много харесвам Toyota, това ми е 2-ра под ред ... но от тази съм леко разочарован. Постоянно имаме грижа с газовото. След първите 3000 км ни изгоря дюза на ГИ (на 3-ти цилиндър) и ЕКУ. Смениха ни ги гаранционно. След още 3000 км имахме повторение на случката (този път на 2-ри цилиндър) - смениха ни ги гаранционно. Като наближих 9000 км и много се чудих дали да не звънна превантивно в Toyota, да ги предупредя, че ми наближава да ги посетя. И когато си мислех, че всичко е наред, на 10 500 км отново бях в сервиза. Светеше чек енджин. Причината този път била "скапано гориво". Зареждам единствено на ОМВ ... не знам.
За газовата уредба идва "Специално обучен човек от София", който я настройва и извършва ремонтите. Нещата обаче не са розови. Колата си придърпва малко когато и се даде газ до ламарината. Не стига, че е тромава, но и като те разклати и съвсем се замисля човек дали да изпреварва. Иначе като разход е доста приемливо - 7.5-8.0/100 км. Но упражнението "от 6-та на 3-та" малко дразни.
Иначе количката ми харесва от вътре - просторна, обезшумена. Просто този мотор в комбинация с ГИ не е добра идея. Някой друг с такъв автомобил? Бих се радвал да прочета мнение и на други колеги с "фабрична" газ.
Now: Toyota Corolla (E170) 1.33 LPG (2014)
Ex: Toyota Corolla (E11) 2001
Ex: Toyota Corolla (E11) 2001
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Това е поредното доказателство за главоболията , които може да си навлече човек с газовите уредби.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Въпросът не е за тук - поне частично.
Има тема за ГИ - нея я следят и газаджиите - там трябваше да е този дълъг пост.
Трябва да се провери и настрои - не би трябвало да придърпва - в Плевен не знам къде да те пратя - в София е най-близкия познат.
Има тема за ГИ - нея я следят и газаджиите - там трябваше да е този дълъг пост.
Трябва да се провери и настрои - не би трябвало да придърпва - в Плевен не знам къде да те пратя - в София е най-близкия познат.
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
В Плевен освен в оторизирания сервиз на Тойота - няма къде другаде. В София опциите предполагам са същите. Все пак сме в гаранция (5 години).Колата я взехме от шоурума в Божурище и в края на месеца ще направи годинка.
По думите на представителя на Тойота, всички Короли с този мотор (1.33, 100 кс, 6 ск) се продавали точно с тази уредба. Била специално направена за този двигател. За 1.6 вече било друго ... Знам и със сигурност, че в Плевен няма специалист по тези уредби. Идва "специално обучен човек от София".
Просто ми беше любипитно дали само колата която аз карам е така. Дразнещо е да караш чисто нова кола, а да ти чупи врата с придърпване. Ако твоя познат е в оторизиран сервиз на Тойота, можеш да ми пуснеш на ЛС коорднати. А като имам път натам ще се чуя с него.
По думите на представителя на Тойота, всички Короли с този мотор (1.33, 100 кс, 6 ск) се продавали точно с тази уредба. Била специално направена за този двигател. За 1.6 вече било друго ... Знам и със сигурност, че в Плевен няма специалист по тези уредби. Идва "специално обучен човек от София".
Просто ми беше любипитно дали само колата която аз карам е така. Дразнещо е да караш чисто нова кола, а да ти чупи врата с придърпване. Ако твоя познат е в оторизиран сервиз на Тойота, можеш да ми пуснеш на ЛС коорднати. А като имам път натам ще се чуя с него.
Now: Toyota Corolla (E170) 1.33 LPG (2014)
Ex: Toyota Corolla (E11) 2001
Ex: Toyota Corolla (E11) 2001
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Да не те отчая, но винаги ще имаш този проблем с течната фаза на газта.
Аз лично съм го ял косвено много. Сложихме на една кола течна фаза на Виале. Абсолютно същата, каквато се слага от почти всички производители при "първоначално" вграждане.
Най-големия проблем, който реално ще имаш е с помпата. То не са лагери, то не е чудо. В нашата газ има прекалено много графит, което разказва играта на подкачващата помпа.
Накрая стигнехме до там, че да направим по поръчка вал, от възможно най-здравия материал, закален до безобразие. Е, след има-няма 40к бяхме в изходна позиция. Отново лагерите са мармалад, а вала беше започнал да се износва достойно.
За това ако ще се кара кола на алтернативно гориво в България, то за първоначално вграждане единствено трябва да се избира метанов автомобил.
Успех.
Аз лично съм го ял косвено много. Сложихме на една кола течна фаза на Виале. Абсолютно същата, каквато се слага от почти всички производители при "първоначално" вграждане.
Най-големия проблем, който реално ще имаш е с помпата. То не са лагери, то не е чудо. В нашата газ има прекалено много графит, което разказва играта на подкачващата помпа.
Накрая стигнехме до там, че да направим по поръчка вал, от възможно най-здравия материал, закален до безобразие. Е, след има-няма 40к бяхме в изходна позиция. Отново лагерите са мармалад, а вала беше започнал да се износва достойно.
За това ако ще се кара кола на алтернативно гориво в България, то за първоначално вграждане единствено трябва да се избира метанов автомобил.
Успех.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Да бе, метанов...а ако пропана не е течна фаза какво? Само си чешете езиците...
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
За мен класацията на газовите уредби е:
1а. LPG с плочка
1б. LPG инжектор газова фаза
2. Метан
3. LPG течна фаза...
Доводите ми са
1а - много евтин, лесно се избива, но по - капризен дори към качеството на поредната партия газ.
1б - по-скъп, но пък електрониката позволява по-точно и правилно дозиране на горивото
2. тежък, малък пробег
3. капризи с инжекторите - поради голямото налягане на течната фаза са по-сериозни инжекторите като цяло, и са по-капризни... Според колега, който до преди няколко години имаше сервиз за газови уредби, инжекторите на течната фаза имат доста кратък жизнен път и са доста проблемни...
Личния ми избор би бил 1б, ако газта бе въобще някаква опция за мен (засега)
....
А на нов автомобил да сложа газов инжекцион ? Едва ли...
Както казва един приятел - кола+газ=г..з
Т.е. не е виновен автомобила
1а. LPG с плочка
1б. LPG инжектор газова фаза
2. Метан
3. LPG течна фаза...
Доводите ми са
1а - много евтин, лесно се избива, но по - капризен дори към качеството на поредната партия газ.
1б - по-скъп, но пък електрониката позволява по-точно и правилно дозиране на горивото
2. тежък, малък пробег
3. капризи с инжекторите - поради голямото налягане на течната фаза са по-сериозни инжекторите като цяло, и са по-капризни... Според колега, който до преди няколко години имаше сервиз за газови уредби, инжекторите на течната фаза имат доста кратък жизнен път и са доста проблемни...
Личния ми избор би бил 1б, ако газта бе въобще някаква опция за мен (засега)

А на нов автомобил да сложа газов инжекцион ? Едва ли...
Както казва един приятел - кола+газ=г..з

Т.е. не е виновен автомобила

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Кефя се как хората се разочароват от Тойота заради газовото, което са сложили. Respect! 

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Може ли да ми кажеш кой производител към днешна дата предлага газовите си модели, които да не са на течна фаза?mirott написа:Да бе, метанов...а ако пропана не е течна фаза какво? Само си чешете езиците...
Това просто, за да не си "чешаме" езиците и да научим нещо ново.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Колата така е купена от магазина чисто нова. Газовото е монтирано от Toyota. Минава за фабрично. Колата още няма навършена година, а километрите и са символични. Не съм разочарован от Toyota като цяло, а от това изпълнение. Щом се предлага нещо от официалния дилър, значи трябва да е на нивото на марката, която представлява.Airfan написа:Кефя се как хората се разочароват от Тойота заради газовото, което са сложили. Respect!
BOz, благодаря за разязненията!
ПС: И моето газово е течна фаза. Имаме и Хюндай и30 пак с "фабрична" газ на Ланди Ренцо и тя също е с течна фаза. На всички бензинки с директно впръскване слагат такива уредби.
Now: Toyota Corolla (E170) 1.33 LPG (2014)
Ex: Toyota Corolla (E11) 2001
Ex: Toyota Corolla (E11) 2001
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Имам познат , който се заяде с Тойота заради дефектния си джип и след съдебни дела му го смениха с чисто нов , следващия модел , защото вече старият не се предлагаше на пазара. Общо взето прекарваше толкова време в сервиза колкото и извън него. Няма как чисто нова кола да спира на всеки 3000 км и оправданието им да е , че газта ни е лоша и други такива простотии. Да са сложили газово , което работи с лоша газ , все пак знаят за кой пазар е предназначена конкретната кола. Щеше да е много весело на дизеловите коли да спира по някоя дюза и оправданието им да е същото.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Не знам да има адаптирани специално за газово тойоти (за мазда имаше някаква такава история с променена глава, но май и нея не я пуснаха фабрично)...Svetlix написа:....Колата така е купена от магазина чисто нова. Газовото е монтирано от Toyota. Минава за фабрично. .......Щом се предлага нещо от официалния дилър, значи трябва да е на нивото на марката, която представлява...
А относно предлаганото от официалния дилър на Тойота..... Опита сочи маааалко по-други неща, за които производителя (т.е. 'завода') навярно си няма и най-малкото понятие...
Аларма (500+лв) - монтира се тук в обикновен (да, доказал нормалната си работа) сервиз.. Китайска за под или около 100лв....
Парктроник (автомобила поръчан с такъв и двата пъти)...
а) Първия път дойде със заводски преден парктроник - само пищи, има 'заводски' бутони, сработва при скорост под 11км/ч (чете ОБД) и т.н....
б) Втория път дойде с китайски 'измислен' парктроник, със светещ дисплей забучен в ъгъла до колонката. Монтиран некадърно - нощем те заслепява, защото подсветката му светва всеки път, когато натиснеш спирачка...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Да, знам за такива случаи много.
Примерно единия от собствениците на ХХХ ми е приятел и те бяха дълго време официалния доставчик и монтажист на алармените системи на Рено/Нисан.
Лично аз съм в състояние ако някой иска да ми монтира тук алармата или патронника, то да не взема кола от магазина.
Ако ще си взимам чисто нов автомобил, то ще държа алармата или парктроника да излиза като екстра при справка по ВИН, като същите две системи да могат да се диагностицират през официалната апаратура на дилъра. Ако ми кажат, че не може, ами прав им път. Марки много на пазара и аз не съм човека от който ще спестят 200 лв. при поръчката на автомобила ми с тази измислена игра.
Примерно единия от собствениците на ХХХ ми е приятел и те бяха дълго време официалния доставчик и монтажист на алармените системи на Рено/Нисан.
Лично аз съм в състояние ако някой иска да ми монтира тук алармата или патронника, то да не взема кола от магазина.
Ако ще си взимам чисто нов автомобил, то ще държа алармата или парктроника да излиза като екстра при справка по ВИН, като същите две системи да могат да се диагностицират през официалната апаратура на дилъра. Ако ми кажат, че не може, ами прав им път. Марки много на пазара и аз не съм човека от който ще спестят 200 лв. при поръчката на автомобила ми с тази измислена игра.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 09 Окт 2015 13:01
- Местоположение: София
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Тези номера, според мен, са страшни цигании !
Какво ми пречи да си сложа аз алармата и да си я купя за 35 паунда...?
Обаче готиното е, че за газовата- кОр, отпада гаранцията,
МИ аз ако искам да си сложа най добрата газова, тогава какво?
Сега примерно ми се смеят приятели, че искам да сложа газова по скъпа от колата(Е11). Ми мога да я сложа и я слагам това е.
обичам качествените неща и съм се доверил на Prins и Keihin
Какво значени има, че колата ми струва колкото инжекторите 
Такива измекярски номера много дразнят, както и това, че качеството на колите с годините пада само надолу...
Какво ми пречи да си сложа аз алармата и да си я купя за 35 паунда...?
Обаче готиното е, че за газовата- кОр, отпада гаранцията,

МИ аз ако искам да си сложа най добрата газова, тогава какво?
Сега примерно ми се смеят приятели, че искам да сложа газова по скъпа от колата(Е11). Ми мога да я сложа и я слагам това е.



Такива измекярски номера много дразнят, както и това, че качеството на колите с годините пада само надолу...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 3 госта