Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Браво, дано добавката да реши проблема! С преобразувателя и един спрей отгоре можеш да решиш проблема с ръждата , въпреки че може да се наложи шкурене и кит. Сякаш ми се вижда да е дълбоко изяла метала, а не само повърхностно.
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Здравейте отново, колеги!
Абе явиха ми се 2 странни проблема за последните 4 и не мога да обясня причините.
Първо, пътувам в събота към Благоевградско, като 10-15 към преди Банско карам със скорост около 90-100км/ч и изведнъж - колата заби муцуна, светна чекът + лампата за DSC!? Отпуснах газта, натиснах пак - работи си нормално. Спрях на една отбивка, загасих, запалих наново - свети само чекът, лампата за DSC си угасна... На другия ден, прибирам се аз към София, спирам на една бензиностанция преди Благоевград, гася, паля - загасна. Не мога да си обясня дали задържах по-кратко време на стартер или угасна от нещо друго. След това и чекът угасна!? Още при светването на лампите говорих със Сашо(мехаННика), разбрахме се да се чуем тази седмица и да мина през сервиза за диагностика(което ми напомня, че трябва да му звънна да запазя час). Оттогава лампите не са светили.
Днес сутринта се качвам в колата, завъртам, завъртя аха-аха и дотам. Извадих ключа, пак го сложих, никаква индикация, нито лампи, нито звук. Един приятел ми даде ток и запалих. Направи ми впечатление, че когато ми даде ток, лампите на таблото леко мигаха, в смисъл не е да полудяват, както е типичното поведение на ел.таблото, когато акумулаторът е паднал - например стрелките ми не се въртяха като полудели. Минах около 20-30км градско - толкова минавам всяка сутрин и почти всяка вечер - карам си. Спирам пред офиса, от любопитство изгасих колата и пробвах пак да запаля - същото, лампите примигват и дотам. Надявах се да отворя капака и клемите да са хлабави. Отворих и наистина бяха - едната ѝ бях разхлабвал гайката, че ми беше направила преди един номер с алармата и оттогава не е стегната на макс, но гледайки колко е обхванала акумулатора мисля, че няма да може да стегне повече. На другата обаче ѝ навъртях към 5-6 оборота на гайката, направо си играеше. След това запалих отраз. После през деня още 2-3 пъти пробвах да запаля и пак нямаше ядове.
Та втория проблем общо взето го пиша като решен. Обаче първия проблем, как мислите - май няма голям шанс да е причинен от разхлабените клеми? Ще звънна да отида на тест в Тойота, но все пак, може някой да е патил от колегите. И още нещо, от тук там чувам, че едната от клемите трябвало при всички положения да е хлабава, за всеки случай при авария??? На моите коли досега винаги клемите са били прецакани и е било лесно да се измъкнат, но никога не са били с луфт около акумулатора.
Благодаря за отзивчивостта!
Абе явиха ми се 2 странни проблема за последните 4 и не мога да обясня причините.
Първо, пътувам в събота към Благоевградско, като 10-15 към преди Банско карам със скорост около 90-100км/ч и изведнъж - колата заби муцуна, светна чекът + лампата за DSC!? Отпуснах газта, натиснах пак - работи си нормално. Спрях на една отбивка, загасих, запалих наново - свети само чекът, лампата за DSC си угасна... На другия ден, прибирам се аз към София, спирам на една бензиностанция преди Благоевград, гася, паля - загасна. Не мога да си обясня дали задържах по-кратко време на стартер или угасна от нещо друго. След това и чекът угасна!? Още при светването на лампите говорих със Сашо(мехаННика), разбрахме се да се чуем тази седмица и да мина през сервиза за диагностика(което ми напомня, че трябва да му звънна да запазя час). Оттогава лампите не са светили.
Днес сутринта се качвам в колата, завъртам, завъртя аха-аха и дотам. Извадих ключа, пак го сложих, никаква индикация, нито лампи, нито звук. Един приятел ми даде ток и запалих. Направи ми впечатление, че когато ми даде ток, лампите на таблото леко мигаха, в смисъл не е да полудяват, както е типичното поведение на ел.таблото, когато акумулаторът е паднал - например стрелките ми не се въртяха като полудели. Минах около 20-30км градско - толкова минавам всяка сутрин и почти всяка вечер - карам си. Спирам пред офиса, от любопитство изгасих колата и пробвах пак да запаля - същото, лампите примигват и дотам. Надявах се да отворя капака и клемите да са хлабави. Отворих и наистина бяха - едната ѝ бях разхлабвал гайката, че ми беше направила преди един номер с алармата и оттогава не е стегната на макс, но гледайки колко е обхванала акумулатора мисля, че няма да може да стегне повече. На другата обаче ѝ навъртях към 5-6 оборота на гайката, направо си играеше. След това запалих отраз. После през деня още 2-3 пъти пробвах да запаля и пак нямаше ядове.
Та втория проблем общо взето го пиша като решен. Обаче първия проблем, как мислите - май няма голям шанс да е причинен от разхлабените клеми? Ще звънна да отида на тест в Тойота, но все пак, може някой да е патил от колегите. И още нещо, от тук там чувам, че едната от клемите трябвало при всички положения да е хлабава, за всеки случай при авария??? На моите коли досега винаги клемите са били прецакани и е било лесно да се измъкнат, но никога не са били с луфт около акумулатора.
Благодаря за отзивчивостта!

Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Аз не бих се вслушвал в такива съвети. При авария в най-добрия случай ще развия клемата , защото във всичките си коли нося ключе 10 , а в най-лошия ще я оставя да изгори , защото има автокаско . От ключе 10 по-доброто е хубава пила , защото масата се реже за секунда и няма опасност от изгаряне.Hristian написа: И още нещо, от тук там чувам, че едната от клемите трябвало при всички положения да е хлабава, за всеки случай при авария???
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Напълно съм съгласен с Йовко за клемите!
По отношение забиването възможна причина са клапаните на ГНП-евентуално износени или замърсени.Но щом имаш връзка с мехаННика,изобщо не те мисля.
По отношение забиването възможна причина са клапаните на ГНП-евентуално износени или замърсени.Но щом имаш връзка с мехаННика,изобщо не те мисля.

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Не е DSC,ами е VSC...
Ти поне като IT трябва да знаеш,че:
Един познат преди години,заради клема щеше да се хакне в мантинелата на АМ Тракия - от неравности по платното за движение се откача едната клема,дава късо и всичко изгасва - серво,светлини - а навън нощ.
Ти поне като IT трябва да знаеш,че:
Стегни си клемите,капни им малко грес и стига простотии.[b]raven[/b] написа:Ъ ъ ъ кво пипнах,че тръгна-в хардуера няма чудеса,просто лош контакт.

Един познат преди години,заради клема щеше да се хакне в мантинелата на АМ Тракия - от неравности по платното за движение се откача едната клема,дава късо и всичко изгасва - серво,светлини - а навън нощ.
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Оф виско, да, сори. Въртеше ми се из главата, че под VSC май имаше и друг надпис, ма ме домързя да чекна в нета или да погледна таблотоAkima написа:Не е DSC,ами е VSC...

Иначе от вчера сутринта - 6-7 паления - няма грижи. Днес ще звъня на Сашо да запазя час за другата седмица и да видим що ке излезе от жипо

Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
АЗз имах същия проблем,като теб. Занесох го в Тойота Русе на диагностика и от там ми казаха запушен ЕГР. Минах само с почистване с ултразвук на въпросния клапан и на дебитомера. Цена в сервиза - 60 лв.
RAV4-2,2 D-CAT - 177 к.с. - 2006 г.
RAV4-2,0 D4D-116 к.с. - 2005 г.
Aygo-1.0 VVT-i (68 Hp) - 2013 г.
RAV4-2,0 D4D-116 к.с. - 2005 г.
Aygo-1.0 VVT-i (68 Hp) - 2013 г.
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Привет,
Малко ъпдейт по темата с гърменето на грешки. Онази вечер ми се случи отново да ми гръмне грешка - този път на изкачване на бул."Черни връх" посока кръговото на Драгалевци, като колата изгуби мощност метри преди кръговото, съответно влязох в кръговото и не можех да тръгна около минута. Мислех си дори да я пусна леко назад, за да мога да я пусна по инерция по булеварда, но за щастие тръгна. Днес я закачихме , даде някаква грешка, свързана с турбото. Доколкото разбрах, турбото си е за почистване. На моменти пренадува и например, когато съм по някакво изкачване, на по-висока предавка с не много високи обороти, когато натисна по-рязко педала, се появява това придърпване, за което писах по-рано в темата. Точно тогава компютърът си прави някакви проверки и изчисления и за да не отидат кулерът и двигателят, спира горивото и в следствие на това губя мощност. Проблемът бил решим за няколко дни. Ще пиша по-натам, когато има светлина.
Благодаря!
Малко ъпдейт по темата с гърменето на грешки. Онази вечер ми се случи отново да ми гръмне грешка - този път на изкачване на бул."Черни връх" посока кръговото на Драгалевци, като колата изгуби мощност метри преди кръговото, съответно влязох в кръговото и не можех да тръгна около минута. Мислех си дори да я пусна леко назад, за да мога да я пусна по инерция по булеварда, но за щастие тръгна. Днес я закачихме , даде някаква грешка, свързана с турбото. Доколкото разбрах, турбото си е за почистване. На моменти пренадува и например, когато съм по някакво изкачване, на по-висока предавка с не много високи обороти, когато натисна по-рязко педала, се появява това придърпване, за което писах по-рано в темата. Точно тогава компютърът си прави някакви проверки и изчисления и за да не отидат кулерът и двигателят, спира горивото и в следствие на това губя мощност. Проблемът бил решим за няколко дни. Ще пиша по-натам, когато има светлина.
Благодаря!

Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Колеги,
на някой появявали ли са му се ситни капки вода на кората на багажника? Забелязах преди време, че когато вали, има дребни капчици вода, сякаш е напръскано, но не попиват. Мислех, че нещо аз съм намокрил или де да знам, но си се задържаха по ден и повече. Днес сутринта забелязах, че пак ги има и кората направо си е влажна. Стори ми се, че отгоре(до плафона) като че ли също беше леко влажно. Дали да е уплътнението между багажника и купето или може да е антената, щото там друго не ме съмнява.
на някой появявали ли са му се ситни капки вода на кората на багажника? Забелязах преди време, че когато вали, има дребни капчици вода, сякаш е напръскано, но не попиват. Мислех, че нещо аз съм намокрил или де да знам, но си се задържаха по ден и повече. Днес сутринта забелязах, че пак ги има и кората направо си е влажна. Стори ми се, че отгоре(до плафона) като че ли също беше леко влажно. Дали да е уплътнението между багажника и купето или може да е антената, щото там друго не ме съмнява.
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Колеги, някой с идея как се свалят крушките на задния номер? Сутринта на пръв поглед ми се стори, че трябва да сваля номера, пък от КАТ нали вече ги пломбират... Пластмаските на номера ми се струва, че ще се счупят ако ги напъна.
Благодаря!
Благодаря!
Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Оправих се. Наложи се да свалям номера и съответно да счупя пломбата, ама като смених крушките после я залепих. Дано не я затрия някъде, че после трябва да мисля нещо за пред КАТ 

Mercedes-Benz ML350CDI, 2010
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
Toyota RAV4 2.0D-4D, 2005
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Имам работещо оправдание - ако някога се наложи пиши ми ЛС.Hristian написа:Оправих се. Наложи се да свалям номера и съответно да счупя пломбата, ама като смених крушките после я залепих. Дано не я затрия някъде, че после трябва да мисля нещо за пред КАТ

Съвети при закупуване на Toyota RAV 4 D4D 2005 година
Здравейте, търся си въпросната Toyota.
За сега просто гледам обяви и на пролет смятам да направя покупката. Прочетох доста из форума./?????/
Някъде беше писано, че поддръжка на дизела е доста скъпа... Колко да е скъпа?!? Какво да гледам. При диагностика в сервиз могат ли да се видят реалните километри? Всякакви съвети и препоръки са ми добре дошли и ви благодаря предварително.
За сега просто гледам обяви и на пролет смятам да направя покупката. Прочетох доста из форума./?????/
Някъде беше писано, че поддръжка на дизела е доста скъпа... Колко да е скъпа?!? Какво да гледам. При диагностика в сервиз могат ли да се видят реалните километри? Всякакви съвети и препоръки са ми добре дошли и ви благодаря предварително.
Последно промяна от Akima на 15 Яну 2016 12:37, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката работи перфектно!Добре дошъл.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Търсачката работи перфектно!Добре дошъл.
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съвети при закупуване на Toyota RAV 4 D4D 2005 година
Все си мисля, че откъм експлатационни разходи бензиновият двигател е за предпочитане...
Иначе колко да е скъпо ...
По -скоро е важно колко би дал за отстраняване на евентуален проблем.
Успех с избора!
Иначе колко да е скъпо ...
По -скоро е важно колко би дал за отстраняване на евентуален проблем.
Успех с избора!
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Re: Покупка на RAV4 XA20 2.0 D4D Facelift
Освен заглавието на темата, другите неща нямат много общо, но все пак да приемем, че това е нормалната политика и експлоатация от администраторите на съответното форумче, което е ок.
Четох отново из този форум, че има разлика в моделите втора генерация, и някакви промени по двигателя, както и изчистване на проблеми. Имаше и тестове някъде, че като цяло Rav 4 2005 D4D дават значително по-малко дефекти, за това и се ориентирах точно към тази година.
В оторизиран сервиз могат ли да се видят реалните километри на автомобила, защото на всички обяви ми се струват нереално малко:
http://www.cars.bg/c1318759 за пример.
Има ли търговци във форума, които предлагат такива коли и се знае, че са коректни? Благодаря ви!
Четох отново из този форум, че има разлика в моделите втора генерация, и някакви промени по двигателя, както и изчистване на проблеми. Имаше и тестове някъде, че като цяло Rav 4 2005 D4D дават значително по-малко дефекти, за това и се ориентирах точно към тази година.
В оторизиран сервиз могат ли да се видят реалните километри на автомобила, защото на всички обяви ми се струват нереално малко:
http://www.cars.bg/c1318759 за пример.
Има ли търговци във форума, които предлагат такива коли и се знае, че са коректни? Благодаря ви!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot], Stivans и 8 госта