Да беше само ти да се влачиш по пътищата ок , ама така са всички хибриди ... щото нали искаме да покаже малък разход...иначе какъв е смисълът от тия щайги...нали си ги купувате да пестите стотинките...1.6 VVT-i написа:Понеже коментарът ти е насочен лично към мен, с колко според теб да си карам хибрида по магистралата, колега?SFINKS написа:Ша замоля всички хибриди да не ползват магистралите , да си карат там с 100 по живописните първокласни /второкласни пътища и да не затормозяват и без това тежкият трафик по Тракия и другите магистрали..Не че ги има много по магистралите но все пак..
За твое, а и за сведение на другите НЛО (Ниско Летящи Обекти) с двигатели с дизелово, бензиново гориво, пропан-бутан, керосин, етанол, метанол и всякакви други бъркочи, това са актуалните ограничения за движение по магистрала Тракия в момента! Отделно, че заради дупките и хилядите ремонти и там, където ограничението не е 90, пак не може да се кара много по-бързо!
Ако искаш да се махнем изобщо от пътя хората спазващи ограниченията и да останат само идиотите от съседната тема? Ежедневно четем за размазани индивиди по магистралата... скоро може да ни оставят да си караме пък сами...
Темата е ИКОНОМИЧНИ АВТОМОБИЛИ ЛИ СА ХИБРИДИТЕ?! Да, икономични са! При условие, че се спазват ограниченията и правилата за движение, които така или иначе трябва да се спазват, са ИКОНОМИЧНИ и то МНОГО! Доказано нагледно! Относно заблудата (която аз също споделях), че хибридите извън града се доближават до конвенционалните автомобили - не е вярно! Бензиновият двигател продължава да си зарежда батерията, липсва само често зареждане от спирачките, но пък батерията се зарежда много по-бързо извън града, отколкото в него и помага на бензиновия и при ускорение, и при равномерно движение, което също намалява разхода.
В интерес на истината, засега успявам да постигна доста по-нисък разход извънградско, отколкото градско, просто защото при този "вътрешнозаводски" транспорт в големите градове, батерията трудно успява да се зареди. Към момента, градският ми разход е с около литър на 100 по-висок от извънградския.
И не се влачите само по магистралите , влачите се навсякъде и по всяко време ,при тръгване ,при спиране,при ускорение и тн. ... щото ако се кара нормално разхода ще отиде като на всеки друг автомобил...Измъчена работа общо взето...
PS При "хибридно" каране на магистралата разхода на дизел корола е 4/100 ...
И за да няма спекулации , каталожните разходи на тойота , за хибрид и дизел ,на едно и също купе ( Ярис , Аурис), са от порядъка на половин литър на 100 км . Смешна работа но такива са фактите за високо технологичните хибриди..
Скоро очаквам цените на хибридите на Тойота да паднат под тези на аналогичният модел с дизел или бензинов двигател .
Трябва да се зарибява пазара че иначе не вървят нещо...Безплатно обсужване , хибридна отстъпка , ала бала ... и пак не става ...