Искам да подхвана тази тема,поради информация,която ми попадна наскоро,касаеща ремонт да дефектирала клетка.
Става въпрос за 450Н модел на лексус,но проблематиката е сходна принципно за всички хибриди.
Случаят е следния,след 2-седмичен престой на колата бк показва error дефектна клетка,два GS450H по еднакъв начин са го получили.Впоследствие човекът описва как се ремонтира,като се сменя само деф.клетка,в случая от приус2 са взели,били същите.
Ще дам линкове от форумите,където се обсъжда проблема,предполагам няма да ядосам с това някой мод.

Въпросът,който си задавам е би ли могла да се дозарежда по някакъв начин хибридната батерия?
понеже тойота не са предвидили такава възможност,откъде би трябвало да се изкара кабела на плюса,минуса вероятно е на маса?
и ако не е възможно това,дали при продължителен престой ако се извади някакъв предпазител това би спасило батерията от горепосочения проблем?
особено опасно ми се вижда ако е съчетано и с ниски температури.
Надявам се на включване на интелигентни техн. заинтересовани колеги и дано не стане поредна тема за гюма.
Ето линковете:
http://www.lexusownersclub.co.uk/forum/ ... ntry895401
http://euro.lexusownersclub.com/forums/ ... reparatur/
Мерси предварително!