Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с налягане ?
Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с налягане ?
колега оправи ли проблема? Аз смених и клапаните и дюзите и помпата ремонтирах,и турбото проверих и маф сензора и клапана на турбината и егр-а изолирах и дебитомера абсолютно всичко възможно освен комютъра и проблема си остана
Avensis Verso 2.0 D4D
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с наляга
На колата от подписа ли?hangelov написа:колега оправи ли проблема? Аз смених и клапаните и дюзите и помпата ремонтирах,и турбото проверих и маф сензора и клапана на турбината и егр-а изолирах и дебитомера абсолютно всичко възможно освен комютъра и проблема си остана
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Да и забравих и катализатора след турбото го махнах и нямам нито един катализатор вече, два пъти смених клапаните с нови и чисто нови дюзи. При мен почна както при колегата и сега вече е страшно когато на нея и е кеф забива предницата и край до там докато няма сила. Преди до 3000 оборота самолет и след 3000 ускорява едвам едвам сега вече и на 1500 го прави, и компресията ми я мериха само на един цилиндър е 2 единици под максимума на другите три е с 1 по-малко. Колата е на 315000 км, купил съм я на 180000 преди три години и половина , на всеки 8000 километра сменям маслото с Кастрол 5v40 и филтрите( горивен, маслен , въздушен и на купето). Резервоара е чустен и заваряван че течепе, единственото място което не съм правил нищо е на устройството за което е закачен горивния филтър.Akima написа:hangelov написа:колега оправи ли проблема? Аз смених и клапаните и дюзите и помпата ремонтирах,и турбото проверих и маф сензора и клапана на турбината и егр-а изолирах и дебитомера абсолютно всичко възможно освен комютъра и проблема си остана
На колата от подписа ли?
Един съвет от мен ако ви стане мудна колата клапана на турбото се сваля разглобява, чисти и се разпъват малко пружинките при мен се подобри като пъргавина но проблема с това да си забува муцуната когато на нея и кеф си остана. Най-интересното е че като сваля акумулатора за 15 минути колата за известно време върви много добре и след 15-тина километра си става пак така
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Все още не съм я оправил колега, понеже ми предстоят доста разходи след седмица. Имам предположения за твоя проблем, но според мен трябва човек с опит с диагностиката да ти я прегледа в движение за да се установи причината, вместо да се купуват клапани и какво ли още не.
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Карах я при всякакви майстори, карах я и в тойота и излиза турбото че му пада налягането когата му е кеф на него. Прегледахме цялата система свързана с турбото всичко е наред. Последното което остана и не съм гледал е това устройство над филтъра и не знам там има ли какво да се гледа и настройките на компютъра се преинсталира нов софтуер защотото има съмнение че пипана в германия и от това могат да идват проблемите.sako написа:Все още не съм я оправил колега, понеже ми предстоят доста разходи след седмица. Имам предположения за твоя проблем, но според мен трябва човек с опит с диагностиката да ти я прегледа в движение за да се установи причината, вместо да се купуват клапани и какво ли още не.
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Някой знае ли до колко трябва да издува турбината защотото на диагностиката ми излиза че моята издува до 206 MPA после спада на 60 Mpa от 2000 оборота на там спада когато на нея и е кеф?Аз мисля че 100Mpa са развни на 1 бар което се равнява на 2.06 bara и кое може да го кара да се изкючва като види нанагорнище?
Avensis Verso 2.0 D4D
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Май ще търсиш друго ECU.
Не съм те забравил - даже коментирах с един руснак твоя случай,но толкова неща си наскубал и сменил,че диагностиката е направо кошмарна.
Не съм те забравил - даже коментирах с един руснак твоя случай,но толкова неща си наскубал и сменил,че диагностиката е направо кошмарна.
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
купих части за толкова пари колкото да си купя още една, днес смених и помпата дигнах 180 и после като тръгнах по-леко нанагорнище и издаде багажа.Дали един ремап на компа и после чип ще я оправи?Akima написа:Май ще търсиш друго ECU.
Не съм те забравил - даже коментирах с един руснак твоя случай,но толкова неща си наскубал и сменил,че диагностиката е направо кошмарна.
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Ко ега здравей,hangelov написа:имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
Като ти чета мненията оставам с впечатление че след като първоначално не сте открили причината ,след това сте си създали сам сериозни проблеми.Колегата преди теб правилно е казал кои са евентуалните причини ,е има и още някои но основно е така.Според мен след като сте премахнали всички катализатори сега на изхода на турбината съпротивлението на газовете е вече толкова ниско че самата турбина се развърта със по-високи от номиналните обороти , също така и пренадува и компютъра просто я изключва в този момент с цел защита.
PS.Споменаваш по–напред за МАФ И Дебитомер което е едно и също но за МАП не забелязах да сте проверявали.Вярно не е евтин както и всичко друго но ролята му към споменатите проблеми е доста решаваща.Лесно се сменя и ако се намери такъв само за проба ще се елиминира като евентуален проблем
Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с наляга
Колега благодаря, но всичко съм проверил на 8 майстора мина колата всеки вика такава чудо не съм виждал и само сменям неща. Лошото в че не знам някой който може да бърка по комютъра.memorex написа:Ко ега здравей,hangelov написа:имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
Като ти чета мненията оставам с впечатление че след като първоначално не сте открили причината ,след това сте си създали сам сериозни проблеми.Колегата преди теб правилно е казал кои са евентуалните причини ,е има и още някои но основно е така.Според мен след като сте премахнали всички катализатори сега на изхода на турбината съпротивлението на газовете е вече толкова ниско че самата турбина се развърта със по-високи от номиналните обороти , също така и пренадува и компютъра просто я изключва в този момент с цел защита.
PS.Споменаваш по–напред за МАФ И Дебитомер което е едно и също но за МАП не забелязах да сте проверявали.Вярно не е евтин както и всичко друго но ролята му към споменатите проблеми е доста решаваща.Лесно се сменя и ако се намери такъв само за проба ще се елиминира като евентуален проблем
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на
Здравей Ангелов,
Дано накрая случиш на майстор.Обикновено след толкова много майстори последния който евентуално ще оправи проблема ще трябва нерви да има като корабни въжета и трябва голям късмет да имаш за да го намериш.
Не каза обаче този сензор за буста на турбината проверихте ли ? Заедно с маркучето и филтърчето.
Относно това ЕКУ аз доколкото съм чувал трудно се пипа даже и не съм чувал някой да може поне в БГ но това само от форуми и тем храни.
Успех
Дано накрая случиш на майстор.Обикновено след толкова много майстори последния който евентуално ще оправи проблема ще трябва нерви да има като корабни въжета и трябва голям късмет да имаш за да го намериш.

Не каза обаче този сензор за буста на турбината проверихте ли ? Заедно с маркучето и филтърчето.
Относно това ЕКУ аз доколкото съм чувал трудно се пипа даже и не съм чувал някой да може поне в БГ но това само от форуми и тем храни.
Успех
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на
Точно,защото рядко се "чупят" ECU-та бих го проверил - след толкова сменени компоненти.

Виртуална бира за първия,познал какво не е "наред" на снимката.
Виртуална бира за първия,познал какво не е "наред" на снимката.
Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на
Аз имам още 2 тойото превия и корола версо и от тях също вземам части всичко съм проверил. Единсвеното което не работеше и на трите беше клапъна на турбото който го свалих изчистих го , опънах пружинките пробвам го на 12 волта и трите коли в ниските обороти им се появи турбото,дърпат се на оси. Превията я карах на по-дълго разтояние два пъти и на двете ми даде 5.0 на борд компютъра, а преди да го оправя под 5.8 не е слизал никога.memorex написа:Здравей Ангелов,
Дано накрая случиш на майстор.Обикновено след толкова много майстори последния който евентуално ще оправи проблема ще трябва нерви да има като корабни въжета и трябва голям късмет да имаш за да го намериш.![]()
Не каза обаче този сензор за буста на турбината проверихте ли ? Заедно с маркучето и филтърчето.
Относно това ЕКУ аз доколкото съм чувал трудно се пипа даже и не съм чувал някой да може поне в БГ но това само от форуми и тем храни.
Успех
Avensis Verso 2.0 D4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта