Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с налягане ?
Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с налягане ?
Мнение от hangelov » 27 Юни 2015 19:41
hangelov
- Akima
- Мнения: 7449
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 178 пъти
Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с наляга
Мнение от Akima » 27 Юни 2015 19:45
На колата от подписа ли?hangelov написа:колега оправи ли проблема? Аз смених и клапаните и дюзите и помпата ремонтирах,и турбото проверих и маф сензора и клапана на турбината и егр-а изолирах и дебитомера абсолютно всичко възможно освен комютъра и проблема си остана
Akima
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от hangelov » 27 Юни 2015 19:54
Да и забравих и катализатора след турбото го махнах и нямам нито един катализатор вече, два пъти смених клапаните с нови и чисто нови дюзи. При мен почна както при колегата и сега вече е страшно когато на нея и е кеф забива предницата и край до там докато няма сила. Преди до 3000 оборота самолет и след 3000 ускорява едвам едвам сега вече и на 1500 го прави, и компресията ми я мериха само на един цилиндър е 2 единици под максимума на другите три е с 1 по-малко. Колата е на 315000 км, купил съм я на 180000 преди три години и половина , на всеки 8000 километра сменям маслото с Кастрол 5v40 и филтрите( горивен, маслен , въздушен и на купето). Резервоара е чустен и заваряван че течепе, единственото място което не съм правил нищо е на устройството за което е закачен горивния филтър.Akima написа:hangelov написа:колега оправи ли проблема? Аз смених и клапаните и дюзите и помпата ремонтирах,и турбото проверих и маф сензора и клапана на турбината и егр-а изолирах и дебитомера абсолютно всичко възможно освен комютъра и проблема си остана
На колата от подписа ли?
Един съвет от мен ако ви стане мудна колата клапана на турбото се сваля разглобява, чисти и се разпъват малко пружинките при мен се подобри като пъргавина но проблема с това да си забува муцуната когато на нея и кеф си остана. Най-интересното е че като сваля акумулатора за 15 минути колата за известно време върви много добре и след 15-тина километра си става пак така
hangelov
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от sako » 28 Юни 2015 20:56
sako
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от hangelov » 28 Юни 2015 21:46
Карах я при всякакви майстори, карах я и в тойота и излиза турбото че му пада налягането когата му е кеф на него. Прегледахме цялата система свързана с турбото всичко е наред. Последното което остана и не съм гледал е това устройство над филтъра и не знам там има ли какво да се гледа и настройките на компютъра се преинсталира нов софтуер защотото има съмнение че пипана в германия и от това могат да идват проблемите.sako написа:Все още не съм я оправил колега, понеже ми предстоят доста разходи след седмица. Имам предположения за твоя проблем, но според мен трябва човек с опит с диагностиката да ти я прегледа в движение за да се установи причината, вместо да се купуват клапани и какво ли още не.
hangelov
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от hangelov » 01 Юли 2015 15:33
hangelov
- Akima
- Мнения: 7449
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 178 пъти
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от Akima » 01 Юли 2015 15:46
Не съм те забравил - даже коментирах с един руснак твоя случай,но толкова неща си наскубал и сменил,че диагностиката е направо кошмарна.
Akima
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от hangelov » 01 Юли 2015 15:57
купих части за толкова пари колкото да си купя още една, днес смених и помпата дигнах 180 и после като тръгнах по-леко нанагорнище и издаде багажа.Дали един ремап на компа и после чип ще я оправи?Akima написа:Май ще търсиш друго ECU.
Не съм те забравил - даже коментирах с един руснак твоя случай,но толкова неща си наскубал и сменил,че диагностиката е направо кошмарна.
hangelov
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от sako » 02 Юли 2015 14:44
sako
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от hangelov » 02 Юли 2015 14:47
имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
hangelov
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - липса на мощност във високи
Мнение от memorex » 02 Юли 2015 16:28
Ко ега здравей,hangelov написа:имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
Като ти чета мненията оставам с впечатление че след като първоначално не сте открили причината ,след това сте си създали сам сериозни проблеми.Колегата преди теб правилно е казал кои са евентуалните причини ,е има и още някои но основно е така.Според мен след като сте премахнали всички катализатори сега на изхода на турбината съпротивлението на газовете е вече толкова ниско че самата турбина се развърта със по-високи от номиналните обороти , също така и пренадува и компютъра просто я изключва в този момент с цел защита.
PS.Споменаваш по–напред за МАФ И Дебитомер което е едно и също но за МАП не забелязах да сте проверявали.Вярно не е евтин както и всичко друго но ролята му към споменатите проблеми е доста решаваща.Лесно се сменя и ако се намери такъв само за проба ще се елиминира като евентуален проблем
memorex
Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с наляга
Мнение от hangelov » 02 Юли 2015 20:31
Колега благодаря, но всичко съм проверил на 8 майстора мина колата всеки вика такава чудо не съм виждал и само сменям неща. Лошото в че не знам някой който може да бърка по комютъра.memorex написа:Ко ега здравей,hangelov написа:имам два чифта SCV и двата са купувани чисто нови и с двата прави същотото. При теб как се оправи проблема?sako написа:Колеги, не съм на вътре с тойотите, но до сега карах хонди и може да се каже, че "стоплям". Това, че турбото ти не вдига налягане може да е в следствие на няколко неща. Може да е от спад на налягането на горивото в следствие проблем в SCV, може да е от проблем в датчика за налягането на горивото който стои на рейката. Може да е от проблем с мап сензора. Трябва да се закачи на диагностика и да се види коя друга стойност се променя освен налягането на турбото и ще си покаже какво иска. Не вярвам проблема да ти е в ECU-то все пак японец го е мислил.
Като ти чета мненията оставам с впечатление че след като първоначално не сте открили причината ,след това сте си създали сам сериозни проблеми.Колегата преди теб правилно е казал кои са евентуалните причини ,е има и още някои но основно е така.Според мен след като сте премахнали всички катализатори сега на изхода на турбината съпротивлението на газовете е вече толкова ниско че самата турбина се развърта със по-високи от номиналните обороти , също така и пренадува и компютъра просто я изключва в този момент с цел защита.
PS.Споменаваш по–напред за МАФ И Дебитомер което е едно и също но за МАП не забелязах да сте проверявали.Вярно не е евтин както и всичко друго но ролята му към споменатите проблеми е доста решаваща.Лесно се сменя и ако се намери такъв само за проба ще се елиминира като евентуален проблем
hangelov
Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на
Мнение от memorex » 02 Юли 2015 21:38
Дано накрая случиш на майстор.Обикновено след толкова много майстори последния който евентуално ще оправи проблема ще трябва нерви да има като корабни въжета и трябва голям късмет да имаш за да го намериш.

Не каза обаче този сензор за буста на турбината проверихте ли ? Заедно с маркучето и филтърчето.
Относно това ЕКУ аз доколкото съм чувал трудно се пипа даже и не съм чувал някой да може поне в БГ но това само от форуми и тем храни.
Успех
memorex
- Akima
- Мнения: 7449
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 178 пъти
Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на
Мнение от Akima » 02 Юли 2015 22:03
Виртуална бира за първия,познал какво не е "наред" на снимката.
Akima
Re: Avensis Verso 2.0 D4D 1CD-FTV - неустановен проблем с на
Мнение от hangelov » 02 Юли 2015 22:06
Аз имам още 2 тойото превия и корола версо и от тях също вземам части всичко съм проверил. Единсвеното което не работеше и на трите беше клапъна на турбото който го свалих изчистих го , опънах пружинките пробвам го на 12 волта и трите коли в ниските обороти им се появи турбото,дърпат се на оси. Превията я карах на по-дълго разтояние два пъти и на двете ми даде 5.0 на борд компютъра, а преди да го оправя под 5.8 не е слизал никога.memorex написа:Здравей Ангелов,
Дано накрая случиш на майстор.Обикновено след толкова много майстори последния който евентуално ще оправи проблема ще трябва нерви да има като корабни въжета и трябва голям късмет да имаш за да го намериш.![]()
Не каза обаче този сензор за буста на турбината проверихте ли ? Заедно с маркучето и филтърчето.
Относно това ЕКУ аз доколкото съм чувал трудно се пипа даже и не съм чувал някой да може поне в БГ но това само от форуми и тем храни.
Успех
hangelov
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост