Изпускат си голям сегмент от пазара с липсата на поне един по-сериозен бензинов агрегат. Напрактика се предлага 1.6 и два варианта на 1.8, защото разликата между него и 2.0 е няколко коня, което е безсмислено просто.nowyaris написа:На мен пък ми се плаща 14 лева годишен данък.Няма какво да гледам biggrin.gif . Тойота в Европа са се ориентирали към пенсионери като мен . За младежи-състезатели си има Лексъс и Субаро .Airfan написа:За мен е голям негатив липсата на мощен мотор на Авенсис. Кара ми се сериозен турбо-бензин, но такъв при Авенсис няма, та ще видим...
Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека дискусия
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от Airfan » 25 Май 2015 11:03
Airfan
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от BOz » 25 Май 2015 16:24
Също така и едно елементарно 4х4 да бяха предложили като екстра.Airfan написа:Изпускат си голям сегмент от пазара с липсата на поне един по-сериозен бензинов агрегат. Напрактика се предлага 1.6 и два варианта на 1.8, защото разликата между него и 2.0 е няколко коня, което е безсмислено просто.nowyaris написа:На мен пък ми се плаща 14 лева годишен данък.Няма какво да гледам biggrin.gif . Тойота в Европа са се ориентирали към пенсионери като мен . За младежи-състезатели си има Лексъс и Субаро .Airfan написа:За мен е голям негатив липсата на мощен мотор на Авенсис. Кара ми се сериозен турбо-бензин, но такъв при Авенсис няма, та ще видим...
Ммм как си представям един Авенсис с някакъв 3 литров дизелов двигател около 250 коня, предлагащ задвижване на 4-те колела.


Разход на дизелов автоматик ->

BOz
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от mitko007 » 25 Май 2015 23:37

mitko007
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от SFINKS » 26 Май 2015 11:11

S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от Airfan » 26 Май 2015 11:53
Не е така, тъй като цените им започват много над тези на Авенсис. И тук говорим за един по-мощен двигател само.SFINKS написа:Както много пъти е казвано, за тези които искат хубава Тойота си има Лексус
Airfan
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от BOz » 26 Май 2015 16:06
И кой Лексъс да си взема, който е с дизелов двигател, предлагащ задвижване на 4-те колела, в класа около Авенсиса?SFINKS написа:Както много пъти е казвано, за тези които искат хубава Тойота си има Лексус

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от mitko007 » 26 Май 2015 17:41
Абе ако ми беше по джоба щях много лесно да си го избера, макар и не 4х4 и дизел biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifBOz написа:И кой Лексъс да си взема, който е с дизелов двигател, предлагащ задвижване на 4-те колела, в класа около Авенсиса?
mitko007
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от Scott » 26 Май 2015 21:04
Е не е Лексъс и дизел, ама е точно по темата и вкуса ти. Че и на BMW GT приличаBOz написа:...кой Лексъс да си взема, който е с дизелов двигател, предлагащ задвижване на 4-те колела, в класа около Авенсиса?

http://www.autoexpress.co.uk/toyota/pri ... ius-shapes
Scott
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от BOz » 27 Май 2015 08:59
И според последните пиратски снимки, въобще няма да прилича на това купе. Виж как на тази илюстрация предния прозорец не се слива с предния капак, а на пиратските снимки из нета определено си личи, че се запазва линията на капак-прозорец в една равнина.
Отделно, че се споменава намаляване на разхода с 10%, а не с тия невероятни проценти, които са цитирани в статията.
Иначе да, с удоволствие бих карал един Приус, който може да бута и задните колела. Това определено ми липсва.

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от Владислав » 28 Май 2015 15:46
Например Avensis да е до 155 к.с.Или да няма вариант с 4х4 за този модел.Много (че и кадърни) специалисти мислят, изчисляват, пробват, проучват кое се търси на пазара, и предлагат най-добрият компромис.Ако има Avensis 220 к.с. съм убеден, че като обща бройка в продажбите на модела тази модификация ще е под 3%.Което обезсмисля започването на проект дори.Или че заради 25 000 продадени 4х4 модификации, не си струва да се разработва нова система на задвижване, защото няма да си избие парите.
А целта е да се печели.Че даже TMС се справя и доста добре в печеленето...
LC 150 ще е с по-малък мотор, за да покрие Евро 6 сертификат.Има различни мнения дали ще е 2.7 или 2.8, или дали мотора дали ще е на Тойота, или (по-вероятно) на BMW.Спецификации на бъдещият агрегат на са ми известни, но АКО е на баварците, нищо чудно да е около 240-250 к.с.
За LC 200 се чуват подобни неща.
За мен драма няма.Например настоящият модел LC 200 е с малко по-маломощен мотор от LC 200 от преди фейслифта през 2012.Но според много хора ускорява и се държи по-добре, заради софтуерни настройки на двигател и скоростна кутия.
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Владислав
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от memorex » 28 Май 2015 18:25
Вярно е това което казваш но,има и нещо друго,нито нов мотор/сполучлив/ нито пък 4х4 система също сполучлива се конструират и въвеждат в производство така лесно и бързо.А конкуренцията не изчаква.Между другото и Опела или GMC също имат проблем със моторите според мен .Има си начини да се покрие евро 6 ама и пипи трябва.Вече е доста рисковано да се крадат технологии ,само на китайците не им пукаВладислав написа:За да бъде Toyota най-скъпият автомобилен бранд, най-продаваната марка, и да създава продукт с високо качество, се налагат известни ограничения.
Например Avensis да е до 155 к.с.Или да няма вариант с 4х4 за този модел.Много (че и кадърни) специалисти мислят, изчисляват, пробват, проучват кое се търси на пазара, и предлагат най-добрият компромис.Ако има Avensis 220 к.с. съм убеден, че като обща бройка в продажбите на модела тази модификация ще е под 3%.Което обезсмисля започването на проект дори.Или че заради 25 000 продадени 4х4 модификации, не си струва да се разработва нова система на задвижване, защото няма да си избие парите.
А целта е да се печели.Че даже TMС се справя и доста добре в печеленето...
LC 150 ще е с по-малък мотор, за да покрие Евро 6 сертификат.Има различни мнения дали ще е 2.7 или 2.8, или дали мотора дали ще е на Тойота, или (по-вероятно) на BMW.Спецификации на бъдещият агрегат на са ми известни, но АКО е на баварците, нищо чудно да е около 240-250 к.с.
За LC 200 се чуват подобни неща.
За мен драма няма.Например настоящият модел LC 200 е с малко по-маломощен мотор от LC 200 от преди фейслифта през 2012.Но според много хора ускорява и се държи по-добре, заради софтуерни настройки на двигател и скоростна кутия.
memorex
- Akima
- Мнения: 7450
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от Akima » 28 Май 2015 22:22
Намаляването на мощността според мен е заради налозите/данъците на ЕС,както са задължени да влагат процент европейски части във вносните коли.
Схемата е отдавна е ясна:
- Toyota - за прилична,надеждна и достъпна кола.
- Subaru - за SAWD системите им.
- Lexus - за лукс и комфорт + големи бензинови агрегати.
- Daihatsu - за разнос на банички/вестници и бягане от Годзила в малките улички на Токио.
Кое не ви харесва?
По повод на пълноприводното задвижване проверете чия собственост са Haldex Traction AB и Torsen Traction LTD...
Akima
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от mitko007 » 28 Май 2015 23:38
Ами те понеже от другите компании не разчитат на специалисти и го карат на случайности. И за тях важи казантото но все пак имат такива модефикации при определени модели. Лично за мен това е недостатък и си мисля че при по-голямо разнообразие биха имали дори и по-добри продажби.Владислав написа: Например Avensis да е до 155 к.с.Или да няма вариант с 4х4 за този модел.Много (че и кадърни) специалисти мислят, изчисляват, пробват, проучват кое се търси на пазара, и предлагат най-добрият компромис.Ако има Avensis 220 к.с. съм убеден, че като обща бройка в продажбите на модела тази модификация ще е под 3%.Което обезсмисля започването на проект дори.Или че заради 25 000 продадени 4х4 модификации, не си струва да се разработва нова система на задвижване, защото няма да си избие парите.
mitko007
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от Scott » 29 Май 2015 00:32
Честно казано не разбирам защо аз трябва да приемам някакво компромисно решение, за да могат акционерите на Тойота да получат по-висока печалба. През оная работа ми е дали колата, която карам е направена от най-скъпия или най-евтиния автомобилен бранд, стига да е по вкуса ми. И определено Тойота са ме загубили като клиент точно поради тази причина.Владислав написа:За да бъде Toyota най-скъпият автомобилен бранд, най-продаваната марка, и да създава продукт с високо качество, се налагат известни ограничения.
Например Avensis да е до 155 к.с.Или да няма вариант с 4х4 за този модел.Много (че и кадърни) специалисти мислят, изчисляват, пробват, проучват кое се търси на пазара, и предлагат най-добрият компромис...
Scott
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Re: Avensis T27 срещу конкуренцията употребявани - лека диск
Мнение от baba_metca » 29 Май 2015 08:33
Наличие на 4x4 = голяма гърбица, която стои при не 4x4 моделите. И става така че заради някакъв наистина малък % покупки на 4x4 всички останали страдат.
Мощни двигатели няма. Не знам защо. Те поделението за тунинг какво го направиха? Може би имиджа на моделите Аурис и Авенсис не предполагат тунинг Или просто не им се занимава.
baba_metca
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 3 госта