Заден Мост - RearSubFrame
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ako s nqkakva kiselina ne gi nakisne6vtezi poltove nqma li da poddadat?
T.e. ne6to po himi4eski na4in da gi porbva6? TAm PAKETA-ta 6te iznameri nqkoi him. sustav, 4e da gi izlujete.
Drugo, ako pruesne6 te4en azot nema li da gi s4upi6/sreje6 po-lesno?
Ili taka riskuva6 da s4upi6 vsi4ko okolo tqh?!? laugh.gif
T.e. ne6to po himi4eski na4in da gi porbva6? TAm PAKETA-ta 6te iznameri nqkoi him. sustav, 4e da gi izlujete.
Drugo, ako pruesne6 te4en azot nema li da gi s4upi6/sreje6 po-lesno?
Ili taka riskuva6 da s4upi6 vsi4ko okolo tqh?!? laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Малко Новости.
Със Ракетов както бех писал са хванахме и свалихме моста от Супарата (мерси пак Митак!) - ма тва беше преди поне 1 месец. От тогаз все немах време ,сега са е появи малко.
Натоварих го на камиона и право във сервиза ,от там го разкостих до желязо. Сега имам 2 моста от които само железа са останали ,ша е много интересно как ша ги събирам:)
Както и да е ,във момента съм на фаза подсилване на моста.
Нека припомня ,проблемът при сериозни истрелвания със цел гонене на 1.6сек на 60-чката ,или след около 600НМ на колелата задниа SubFrame става на ето това:


След ровене по форумите ,намерих един дето казват е правил наи-сносното подсилване:



Човека е маниак и изпипва всичко.
Струва ми са обаче ,че ламаринките дето ползва са малко тънки?:

Сега въпроса е какви ПРОФИЛИ да използвам.
Първо от какъв мат'риал да са направени. Ша ги пазарувам от onlinemetals ,явно ша са Steel - избора изглежда да е е между 1018 и A36 Mild Steel (http://onlinemetals.com/steelguide.cfm)...
Са въпроса за дебелинита ,може да взема от около 0.3см до 1см - колко мислите ,че ша е добра идея? Аз мисля не повече от 0.5см за тънкото парче (понеже ша требе да го огъна по повърхостта) и може би едно 0.9-1см за П образната планка ,понеже там почти нема да има огъване (само ша се изкрива да режа ,ма тва го умеем:))
Със Ракетов както бех писал са хванахме и свалихме моста от Супарата (мерси пак Митак!) - ма тва беше преди поне 1 месец. От тогаз все немах време ,сега са е появи малко.
Натоварих го на камиона и право във сервиза ,от там го разкостих до желязо. Сега имам 2 моста от които само железа са останали ,ша е много интересно как ша ги събирам:)
Както и да е ,във момента съм на фаза подсилване на моста.
Нека припомня ,проблемът при сериозни истрелвания със цел гонене на 1.6сек на 60-чката ,или след около 600НМ на колелата задниа SubFrame става на ето това:


След ровене по форумите ,намерих един дето казват е правил наи-сносното подсилване:
Човека е маниак и изпипва всичко.
Струва ми са обаче ,че ламаринките дето ползва са малко тънки?:
Сега въпроса е какви ПРОФИЛИ да използвам.
Първо от какъв мат'риал да са направени. Ша ги пазарувам от onlinemetals ,явно ша са Steel - избора изглежда да е е между 1018 и A36 Mild Steel (http://onlinemetals.com/steelguide.cfm)...
Са въпроса за дебелинита ,може да взема от около 0.3см до 1см - колко мислите ,че ша е добра идея? Аз мисля не повече от 0.5см за тънкото парче (понеже ша требе да го огъна по повърхостта) и може би едно 0.9-1см за П образната планка ,понеже там почти нема да има огъване (само ша се изкрива да режа ,ма тва го умеем:))

-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
hmm, ami sando vij nemojesh li sashko ili roskata ili vlado da ti pomognat v izbora na stomana? ti sigurno si se setil da gi pitash ama pak da kaja, puk za riazaneto ti ne se pritesniavai, sha pomagame, sha se smeniame....drugoto e koi shte ti go zavari? ili sha se doverish na nacista, MARTI (KORD) ??
btw, kakvo stana s bushingite?
btw, kakvo stana s bushingite?

-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Staik0000000000000000:) de sa gubis bredel_sol_fen написа:hmm, ami sando vij nemojesh li sashko ili roskata ili vlado da ti pomognat v izbora na stomana? ti sigurno si se setil da gi pitash ama pak da kaja, puk za riazaneto ti ne se pritesniavai, sha pomagame, sha se smeniame....drugoto e koi shte ti go zavari? ili sha se doverish na nacista, MARTI (KORD) ??
btw, kakvo stana s bushingite?
Stefan izrazi golqmo zelanie da gi zavari ,mashinkata mu za zavarki e skromna (SnapOn za pone $3k) ,i opita mu e bledneest (30+ godini) ,taka che sym daleche ot misli che zavarkite sha sa problem!
A Vlado i Roskata sha mi izpiqt zapasite ot Piene predi da pocnat da davat BezCenni ,InzeNerni Syveti

Bushingite sa tuka ,stoqt vyv kashona. Teq kopelenca ot Machine Shop-a tam do vas (na Palatine i ElmHurst) ,me motaqt veche 45+ dena sys izbivaneto na starite bushingi. Mislq da idem da si priberq nosachite ,i taka mezdu drugoto da im obera polovinata Machine Shop



- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Нямаш си предестава колко много са 5мм дебелина за ламарина и колко тя не може да се обработва без сериозни машини. Според мен, за подобно укрепване, ламарина над 2мм е излишна. Ако ще правиш само кръпка на спуканото място, тогава е нужно по-дебело парче, но за (почти) пълно обшиване, определено ламарината трябва да е тънка.
-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
ili ako tolkova mnogo iskash da e debelo moje dva puti da go napravish sus tunka...hmm neznam ....ama shte go izmislim de....
dokolkoto tezi v palatine hodi da im se razvikash ama izchakai 3-4 dena ne se brusni i napravo na miasto shte ti gi napraviat za bez pari !!! :P
dokolkoto tezi v palatine hodi da im se razvikash ama izchakai 3-4 dena ne se brusni i napravo na miasto shte ti gi napraviat za bez pari !!! :P
-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
UpDate
Ето малко новости:)
След много месечно мотане ,опити да си правя сам Алуминиеви слава богу един Ко-Сектант измъдри НаиЛонови Bushings за задния SubFrame ,на снимките Заводския до дялания от NyLon:


Пълен Bushings set ,без тез които ша станат твърди връзки и 4-те които са по Hub(s):

Болтове ,Гайки - всичко ново от Тойота що от старото нищо не стаа:

Пълен комлект A1racing щанги ,сплави от леки метали - много по-леки и безкраино по-здрави от заводските (до които са снимани). Абслоютно същите щанги ги ползват за 1.5 на 60-ка стартове без никакви WheelHops и огъвания


Единсвените оргинални ,гумени ,ToyoBushings за hub-овете (няма пластмасови аналози ,пак и от другата страна ша са твърдите връзки така ,че ако изкам да се кара колата на пътя се примирих да ползвам 4 гумени):

Печката е подгрята ,фризера изтудява на 6 и носачите са погтовени:) само гресиорни накраиници чакам и ги почвам :

И една Супра дето сигурно ша лети ,оти не може да се търкаля по пътя :wink :

И още една дето нема да се търкулне нивка повече....
:( :

След много месечно мотане ,опити да си правя сам Алуминиеви слава богу един Ко-Сектант измъдри НаиЛонови Bushings за задния SubFrame ,на снимките Заводския до дялания от NyLon:


Пълен Bushings set ,без тез които ша станат твърди връзки и 4-те които са по Hub(s):

Болтове ,Гайки - всичко ново от Тойота що от старото нищо не стаа:

Пълен комлект A1racing щанги ,сплави от леки метали - много по-леки и безкраино по-здрави от заводските (до които са снимани). Абслоютно същите щанги ги ползват за 1.5 на 60-ка стартове без никакви WheelHops и огъвания



Единсвените оргинални ,гумени ,ToyoBushings за hub-овете (няма пластмасови аналози ,пак и от другата страна ша са твърдите връзки така ,че ако изкам да се кара колата на пътя се примирих да ползвам 4 гумени):

Печката е подгрята ,фризера изтудява на 6 и носачите са погтовени:) само гресиорни накраиници чакам и ги почвам :

И една Супра дето сигурно ша лети ,оти не може да се търкаля по пътя :wink :

И още една дето нема да се търкулне нивка повече....
:( :


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
TUPAN-TECHNO-ENGINEEEEERING - 15kila stomana nakichihme po toz most... ma mislq che stana mnogo zdravo:




Galeria:
http://supra.stalx.com/Project/RearSubF ... G_5387.htm
Visoko Kachestvo:
http://supra.stalx.com/index.asp?path=/ ... 3/FullSize




Galeria:
http://supra.stalx.com/Project/RearSubF ... G_5387.htm
Visoko Kachestvo:
http://supra.stalx.com/index.asp?path=/ ... 3/FullSize

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта