[quote="Stuky"]Здравей колега,
Имам същата корола е11 три врати с този двигател и затова си позволявам да ти пиша.
. На твое място много внимателно бих проверил за всякакви дори и минимални течове по охладителната и отоплителна (не забравяй проверка на радиаторчето за парното) системи. В допълнение ако можеш виж на газ анализатор какви са изгорелите газове (от там би трябвало и да видиш дали гори и масло до колкото знам).
Но 300 гр. на 6к.км. не е толкова много че да мислиш за ремонт на мотора според мен, дори и да ги изгаря
.Мисля, че този разход е нормален за такъв пробег, а и леко сълзи от капака за клапаните а уж сменяхме гарнитурата миналата година-ще питам майстора, който е сменя, може би малко натягане, което ТОЙ да прецени.
За хидравличната течност не мога да те посъветвам - аз за 6г. не съм сменял моята (за сега нямам проблем, но може би не съм прав - истината е че не знам дали и кога трябва да се сменя). И моят съд за хидравличната течност е леко зацапан отвътре, а за 6г. не е намаляла никак (въпреки че строго я следя).
Ще я сменя- Споделям напълно казаното от Акима.
Иначе, за гумите, аз лятото карам с Файърстоун Мултихоук и съм изключително доволен от тази гума.
Спокойно бих ти я препоръчал, при положение, че цената за размер 185/65/14 (който е максималният препоръчван 14" размер от Тойота за моя модел) , е около 100лв. за брой.) - разбираш че темата е безкрайна.
Максималният размер на гумите, които могат да се монтират, беше много важен за мен, за което горещо ти благодаря Stuky, ще стане малко по-висока, но няма да опира,НАЛИ?
Вероятно ще мина на еретичната схема ; Файъстоун на предния мост, а на задния дебица,корморан или тигър, ако не мога да сколасам с парите и да я обуя леге артис.
В заключение, както вече си разбрал си си купил много здрава и надеждна японска кола, която ако навреме поддържаш ще ти се отплати с плашеща вярност.
Дай Боже, да си прав-колата много ми харесва.
Благодаря за съветите на озовалите се и пожелавам безавариен пробег докато се радвате на емоционално изкарано лято.
