Странен проблем, според мен БЕНЗИНА(ама май не е)
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 25 Сеп 2006 21:23
Бегай далеч от тоя сервиз - те трябва да са големи галоши да я въртят на акумулатор без да проверят тоците първоначално...
Смени кондензатора.
След това завърти коляновия вал в положение чукчето да е залепено, но да е на границата на отлепяне (да отлепя като завъртиш палеца на ръка използвайки луфта на оста на делкото, и да затваря, когато върнеш оста в първото положение).
Превъртай коляновия вал при изключен контакт да не те изненада лошо.
Доближаваш централния високоволтов кабел от бобината до корпуса на двигателя (около 1мм).
Даваш контакт. Отлепяйки чукчето трябва да получаваш искра.
Ако не получаваш искра вземаш волтмер и започваш да търсиш къде се губят тоците. Ако всички тоци са на место остава бобина или кондензатор.
След това поставяш капачкатана делкото, изкарваш свещите и ги включваш с кабелите, като корпусите им ги допираш до маса (двигателя).
Превърташ коляновия вал (може пак на ръка) и гледаш дали всяка свещ дава добра искра, а също дали реда им е правилен. Ако капачката няма зъб или делкото е било демонтирано проверяваш да не е обърнато на 180градуса.
Ако някъде няма искра - проблем може да е палеца, капачка или кабели. Всичкото това се прави без да се използва стартера.
След това проверяваш първоначалната центровка. Трябва да виждаш искра на 1 и 4 цилиндър (редуващи се) - при преминаване на коляновия вал през белега за предварението (шайбата на коляновия вал има белег, който трябва да съвпадне с белега преди ГМТ).
Единствено ако всичко дотук е ОК - тогава вече монтираш свещите и пробваш да стартираш.
В противен случай опитите по принцип са обречени на неуспех...
Смени кондензатора.
След това завърти коляновия вал в положение чукчето да е залепено, но да е на границата на отлепяне (да отлепя като завъртиш палеца на ръка използвайки луфта на оста на делкото, и да затваря, когато върнеш оста в първото положение).
Превъртай коляновия вал при изключен контакт да не те изненада лошо.
Доближаваш централния високоволтов кабел от бобината до корпуса на двигателя (около 1мм).
Даваш контакт. Отлепяйки чукчето трябва да получаваш искра.
Ако не получаваш искра вземаш волтмер и започваш да търсиш къде се губят тоците. Ако всички тоци са на место остава бобина или кондензатор.
След това поставяш капачкатана делкото, изкарваш свещите и ги включваш с кабелите, като корпусите им ги допираш до маса (двигателя).
Превърташ коляновия вал (може пак на ръка) и гледаш дали всяка свещ дава добра искра, а също дали реда им е правилен. Ако капачката няма зъб или делкото е било демонтирано проверяваш да не е обърнато на 180градуса.
Ако някъде няма искра - проблем може да е палеца, капачка или кабели. Всичкото това се прави без да се използва стартера.
След това проверяваш първоначалната центровка. Трябва да виждаш искра на 1 и 4 цилиндър (редуващи се) - при преминаване на коляновия вал през белега за предварението (шайбата на коляновия вал има белег, който трябва да съвпадне с белега преди ГМТ).
Единствено ако всичко дотук е ОК - тогава вече монтираш свещите и пробваш да стартираш.
В противен случай опитите по принцип са обречени на неуспех...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
starlet
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 26 Сеп 2006 17:55
Няма проблем.
Описанието е дълго, но диагностиката на тоците реално става за около 15 мин...
Като заредиш акумулатора и я запалиш напиши къде е бил проблема
Пък ако сме познали ще трябва да направиш една почерпка на форума да не се чупи колата :
Описанието е дълго, но диагностиката на тоците реално става за около 15 мин...
Като заредиш акумулатора и я запалиш напиши къде е бил проблема

Пък ако сме познали ще трябва да направиш една почерпка на форума да не се чупи колата :

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
max-2
Мнение от starlet » 27 Сеп 2006 15:45
ее колеги дилемата се разреши ,
днеска им виснах на главата и я направиха точно за 1 час
според мене порсто нищо не са пипнали през цялото време ...
в крайна сметка резултата е :
Капачка на Делкото
(аз си я смених преди да я закарам , щтото счупих графитената пъпка )
чукче\наковалня
кондензатор - от москвич
Чистене на карбуратор
Центровка
тотал :45 лв
И ми казаха че свещите- Данесто които си купих от ТМ Ауто не били на ред, препоръчаха ми да ги сменя ( нещо не било на както трябва разбрах точно кво )
днеска им виснах на главата и я направиха точно за 1 час

според мене порсто нищо не са пипнали през цялото време ...
в крайна сметка резултата е :
Капачка на Делкото
(аз си я смених преди да я закарам , щтото счупих графитената пъпка )
чукче\наковалня
кондензатор - от москвич
Чистене на карбуратор
Центровка
тотал :45 лв
И ми казаха че свещите- Данесто които си купих от ТМ Ауто не били на ред, препоръчаха ми да ги сменя ( нещо не било на както трябва разбрах точно кво )
Peugeot 306 Cabriov\ Impreza \ Yaris TS
starlet
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 27 Сеп 2006 18:01
Ами честито
Обаче ако в ТМ Ауто си им дал талона, за да видят точния двигател не вярвам да са направили някакъв номер със свещите...
По-добре си ги остави и гледай как върви колата, и вече ако е много належащо - чак тогава сменяй свещите...

Обаче ако в ТМ Ауто си им дал талона, за да видят точния двигател не вярвам да са направили някакъв номер със свещите...
По-добре си ги остави и гледай как върви колата, и вече ако е много належащо - чак тогава сменяй свещите...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
starlet
LEXUS
Мнение от starlet » 20 Яну 2007 10:34
филъра го смених есента и ми се вижда чист ,LEXUS написа:Smeni si benzinovia filtar,che ot nego moje i da ti izgasne niakade.
а и все пак си сложих новичка бензинова помпа, току що !!!
60 левчета струва и за 5 мин я сложих..
ще вида днес как се държи дано да е ок вече
Peugeot 306 Cabriov\ Impreza \ Yaris TS
starlet
starlet
max-2
starlet
starlet
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 02 Фев 2007 19:35
Виж сега,старата ми Корола го правеше същото-гаснеше по време на движение и на скорост,след това въртя,въртя и пали.Плашиха ме ,че бубината си заминава,най-некадърният майстор почна да ми развива теории как трябвало да сменя свещите,кабелите,капачка на делко и т.н..Изпсувах го в стил
,стана ми ясно,че нищо не разбира ,то и аз това сам мога да го кажа,без да ходя при него.В сервиза обаче хората излезнаха по-разумни и ми смениха само филтъра и заспа.Принцип е винаги да започваш от най-простото и евтиното ако не си сигурен точно какъв е проблемът!Ти правиш точно обратното-бенз.помпа,която е била здрава,а ти си я сменил безсмислено.
Бенз.филтър е левче май,дори да си го сменил скоро,не очаквай да видиш мръсотии отвън,той може да се запушва и да не го видиш външно.Моят беше перфектно чист на външен вид,но се запушваше. 



TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 02 Фев 2007 20:36
От 5 месеца не е открита причината.
Защо?
Няма ли механици с усет?
Диагностиката ли е недостъпна или Старлетката е твърде сложна?
Защо?
Няма ли механици с усет?
Диагностиката ли е недостъпна или Старлетката е твърде сложна?
sluchaen_fen
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 8 госта