Странен проблем, според мен БЕНЗИНА(ама май не е)
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Бегай далеч от тоя сервиз - те трябва да са големи галоши да я въртят на акумулатор без да проверят тоците първоначално...
Смени кондензатора.
След това завърти коляновия вал в положение чукчето да е залепено, но да е на границата на отлепяне (да отлепя като завъртиш палеца на ръка използвайки луфта на оста на делкото, и да затваря, когато върнеш оста в първото положение).
Превъртай коляновия вал при изключен контакт да не те изненада лошо.
Доближаваш централния високоволтов кабел от бобината до корпуса на двигателя (около 1мм).
Даваш контакт. Отлепяйки чукчето трябва да получаваш искра.
Ако не получаваш искра вземаш волтмер и започваш да търсиш къде се губят тоците. Ако всички тоци са на место остава бобина или кондензатор.
След това поставяш капачкатана делкото, изкарваш свещите и ги включваш с кабелите, като корпусите им ги допираш до маса (двигателя).
Превърташ коляновия вал (може пак на ръка) и гледаш дали всяка свещ дава добра искра, а също дали реда им е правилен. Ако капачката няма зъб или делкото е било демонтирано проверяваш да не е обърнато на 180градуса.
Ако някъде няма искра - проблем може да е палеца, капачка или кабели. Всичкото това се прави без да се използва стартера.
След това проверяваш първоначалната центровка. Трябва да виждаш искра на 1 и 4 цилиндър (редуващи се) - при преминаване на коляновия вал през белега за предварението (шайбата на коляновия вал има белег, който трябва да съвпадне с белега преди ГМТ).
Единствено ако всичко дотук е ОК - тогава вече монтираш свещите и пробваш да стартираш.
В противен случай опитите по принцип са обречени на неуспех...
Смени кондензатора.
След това завърти коляновия вал в положение чукчето да е залепено, но да е на границата на отлепяне (да отлепя като завъртиш палеца на ръка използвайки луфта на оста на делкото, и да затваря, когато върнеш оста в първото положение).
Превъртай коляновия вал при изключен контакт да не те изненада лошо.
Доближаваш централния високоволтов кабел от бобината до корпуса на двигателя (около 1мм).
Даваш контакт. Отлепяйки чукчето трябва да получаваш искра.
Ако не получаваш искра вземаш волтмер и започваш да търсиш къде се губят тоците. Ако всички тоци са на место остава бобина или кондензатор.
След това поставяш капачкатана делкото, изкарваш свещите и ги включваш с кабелите, като корпусите им ги допираш до маса (двигателя).
Превърташ коляновия вал (може пак на ръка) и гледаш дали всяка свещ дава добра искра, а също дали реда им е правилен. Ако капачката няма зъб или делкото е било демонтирано проверяваш да не е обърнато на 180градуса.
Ако някъде няма искра - проблем може да е палеца, капачка или кабели. Всичкото това се прави без да се използва стартера.
След това проверяваш първоначалната центровка. Трябва да виждаш искра на 1 и 4 цилиндър (редуващи се) - при преминаване на коляновия вал през белега за предварението (шайбата на коляновия вал има белег, който трябва да съвпадне с белега преди ГМТ).
Единствено ако всичко дотук е ОК - тогава вече монтираш свещите и пробваш да стартираш.
В противен случай опитите по принцип са обречени на неуспех...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Няма проблем.
Описанието е дълго, но диагностиката на тоците реално става за около 15 мин...
Като заредиш акумулатора и я запалиш напиши къде е бил проблема
Пък ако сме познали ще трябва да направиш една почерпка на форума да не се чупи колата :
Описанието е дълго, но диагностиката на тоците реално става за около 15 мин...
Като заредиш акумулатора и я запалиш напиши къде е бил проблема

Пък ако сме познали ще трябва да направиш една почерпка на форума да не се чупи колата :

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
ее колеги дилемата се разреши ,
днеска им виснах на главата и я направиха точно за 1 час
според мене порсто нищо не са пипнали през цялото време ...
в крайна сметка резултата е :
Капачка на Делкото
(аз си я смених преди да я закарам , щтото счупих графитената пъпка )
чукче\наковалня
кондензатор - от москвич
Чистене на карбуратор
Центровка
тотал :45 лв
И ми казаха че свещите- Данесто които си купих от ТМ Ауто не били на ред, препоръчаха ми да ги сменя ( нещо не било на както трябва разбрах точно кво )
днеска им виснах на главата и я направиха точно за 1 час

според мене порсто нищо не са пипнали през цялото време ...
в крайна сметка резултата е :
Капачка на Делкото
(аз си я смених преди да я закарам , щтото счупих графитената пъпка )
чукче\наковалня
кондензатор - от москвич
Чистене на карбуратор
Центровка
тотал :45 лв
И ми казаха че свещите- Данесто които си купих от ТМ Ауто не били на ред, препоръчаха ми да ги сменя ( нещо не било на както трябва разбрах точно кво )
Peugeot 306 Cabriov\ Impreza \ Yaris TS
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ами честито
Обаче ако в ТМ Ауто си им дал талона, за да видят точния двигател не вярвам да са направили някакъв номер със свещите...
По-добре си ги остави и гледай как върви колата, и вече ако е много належащо - чак тогава сменяй свещите...

Обаче ако в ТМ Ауто си им дал талона, за да видят точния двигател не вярвам да са направили някакъв номер със свещите...
По-добре си ги остави и гледай как върви колата, и вече ако е много належащо - чак тогава сменяй свещите...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
филъра го смених есента и ми се вижда чист ,LEXUS написа:Smeni si benzinovia filtar,che ot nego moje i da ti izgasne niakade.
а и все пак си сложих новичка бензинова помпа, току що !!!
60 левчета струва и за 5 мин я сложих..
ще вида днес как се държи дано да е ок вече
Peugeot 306 Cabriov\ Impreza \ Yaris TS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Виж сега,старата ми Корола го правеше същото-гаснеше по време на движение и на скорост,след това въртя,въртя и пали.Плашиха ме ,че бубината си заминава,най-некадърният майстор почна да ми развива теории как трябвало да сменя свещите,кабелите,капачка на делко и т.н..Изпсувах го в стил
,стана ми ясно,че нищо не разбира ,то и аз това сам мога да го кажа,без да ходя при него.В сервиза обаче хората излезнаха по-разумни и ми смениха само филтъра и заспа.Принцип е винаги да започваш от най-простото и евтиното ако не си сигурен точно какъв е проблемът!Ти правиш точно обратното-бенз.помпа,която е била здрава,а ти си я сменил безсмислено.
Бенз.филтър е левче май,дори да си го сменил скоро,не очаквай да видиш мръсотии отвън,той може да се запушва и да не го видиш външно.Моят беше перфектно чист на външен вид,но се запушваше. 



TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта