Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

enen
Мнения: 3
Регистриран на: 02 Мар 2015 19:10

Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от enen » 02 Мар 2015 19:21

Здравейте,

От скоро се заглеждам по Тойота Корола Е12 бензин 1.4 или 1.6, което намеря. Интересно ми е какви са разликите в надеждността на автомобила при фейслифтовите модели? Визуални са горе-долу ясни: фарове, решетка, стопове, волан. Интересно ми е как е при надеждността - окачване, електроника и т.н.?

Също така искам да попитам за ГИ. Доколкото разбрах през около 60 хил. км. трябва да се прави реглаж на клапаните като при третата интервенция се сменят направо клапаните. На година ще карам около 15 хиляди км. Което значи че само с реглаж ще карам поне около 150 хиляди километра, което е около 10 години. А аз колата няма да я карам 10 години със сигурност. :whistle: Така че това не би трябвало да е проблем. Правилно ли мисля? Някакви други по-специфични за тези двигатели проблеми при слагане на ГИ? А колко струва горе-долу този реглаж?

Поздрави.
Последно промяна от Akima на 02 Мар 2015 19:53, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от ss_mitko » 02 Мар 2015 20:10

Колега, правилно си се ориентирал към модела.
До колкото знам аз, промени в надеждност, окачване и електроника няма. Ти си изброил основните промени в модела.
Колкото до газта. Ако ще правиш по 15к на година, според мен газ не ти трябва.

enen
Мнения: 3
Регистриран на: 02 Мар 2015 19:10

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от enen » 05 Мар 2015 10:42

А разлики според държавата, в която са произведени има ли? Доколкото разбрах са се правили в Турция, Япония, Англия, Южна Африка? Гледам основно седан, но не знам дали се е произвеждал и в четирите държави.

Усещам, че малко се отдалечавам от темата, но искам да попитам и за ESP-то (VSC при Тойота). Има ли осезаем ефект или не трябва да е решаващ фактор при покупка?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от Bass_Man » 05 Мар 2015 11:31

Я ми кажи тази небивалица за клапаните от къде я разбра, че аз за такова нещо не съм чувал!

enen
Мнения: 3
Регистриран на: 02 Мар 2015 19:10

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от enen » 05 Мар 2015 13:52

Bass_Man написа:Я ми кажи тази небивалица за клапаните от къде я разбра, че аз за такова нещо не съм чувал!
От форумите, колега. Нямам нито опит, нито познати с такава кола, та знанията ми са само от Интернет пространството. blush.gif Да уточня, че става въпрос за кола със сложен ГИ.

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от ss_mitko » 05 Мар 2015 21:22

enen написа:А разлики според държавата, в която са произведени има ли? Доколкото разбрах са се правили в Турция, Япония, Англия, Южна Африка? Гледам основно седан, но не знам дали се е произвеждал и в четирите държави.

Усещам, че малко се отдалечавам от темата, но искам да попитам и за ESP-то (VSC при Тойота). Има ли осезаем ефект или не трябва да е решаващ фактор при покупка?
Няма разлики. В Турция и Япония се сглобяват.
VSC-то не е решаващ фактор.
enen написа:
Bass_Man написа:Я ми кажи тази небивалица за клапаните от къде я разбра, че аз за такова нещо не съм чувал!
Да уточня, че става въпрос за кола със сложен ГИ.

Колкото до ГИ питай колегата Bass_Man той с това се занимава.

Аватар
saszone
Мнения: 26
Регистриран на: 03 Ное 2012 18:20
Местоположение: Бургас

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от saszone » 05 Мар 2015 22:50

Това , което съм чел е че разликите се изразяват в : наличие на странични въздушни възглавници,тракшън контрол,спирачен асистент, а на едно място пишеше също така,че производството след 2003 е изнесено изцяло в Япония,не знам ,обаче до каква степен е вярно това твърдение wink.gif
Yaris 1.3 Luna 2001г.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от Bass_Man » 07 Мар 2015 04:20

Е в кои форуми колега в този такива неща не съм виждал?
Всички Хюндай таксита в БГ се водят с "келяви" клапани като тази Тойота, не съм чул нито един случай на 150 000км да се сменяват клапани, легла, глави и тн поради ползване на газ! И не знам някъде да има някой който да е специализирал в тази работа понеже ако беше вярно щеше да има много работа!

Аватар
saho
Мнения: 379
Регистриран на: 19 Сеп 2010 07:45
Местоположение: гр. Петрич

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от saho » 07 Мар 2015 09:58

Това, че никой не се занимава да пише не значи, че нямат проблеми с клапаните. Лично се обучавах в София и присъствах на проблем с един хюндай с проблем уж в газовата а отиде за ремонт на глава. Единия цилиндър нямаше компресия, за да се стигне до това положение си е чиста немърливост от страна на шофьора, който е трябвало в тези незнайни километри поне да ги е регулирал тези клапани.
Моята е с фобос 1, вече 50 000 км. регулих и клапаните, имаше известно вкопаване на 2-3 изпускателни с 0,05мм. което си е в рамките на нормалното, но само в тези 50 000, защото преди газовата си бяха добре. Имам и омаслител, обаче 16 клапана не са като 8 клапана просто са си малки финни и си дават фира. Да сме живи и здрави другото се оправя. Аз съм честен и не лъжа, нямам и причина, газовата съм си я настроил повече от перфектно въпреки, че липсват изгъзици като ижектори от 300 лв.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от Bass_Man » 09 Мар 2015 01:21

Колега а защо не пита този Хюндай на колко километра е? И как така само на единия цилиндър няма компресия не са ли от един и същи материал? В момента аз знам за едно Поло доволно старо което на един цилиндър няма никой на тях как се процедира? Отделно съм виждал лично една Дачия на над 300 000км. след ремонт на главата с малката подробност че от 150 000км не беше правена профилактика на АГУ и смяна на филтрите.......... От такива случки да си правим генерални заключения.......
Сега може би ще издам поредната тайна!!! На всички автомобили клапаните се вкопават за това хората са им направили възможност за реглаж - дали ръчно, дали автоматично!!!
Иначе викаш качествените инжектори са изгъзица въпреки че има доволно качествени за около 200лв. но пък си си сложил омаслител който по твоите думи явно не действа :whistle: . Доста по-разумно щеше да е да имаш по-прецизно дозиране на сместта! При един автомобил разликата в разхода между Валтек блЯк боди и истински инжектори е 2 литра на 100 градско и извън градско.

Смешки много но реалността е че при добре направена АГУ автомобила има ПО-ГОЛЯМ ресурс заради по-чистото и горене с по-ниска температура! Защото иначе двигателите с АГУ трябваше да стват по-мощни ама те не са освен ако не са с течна фаза и там разликата е приблизително 10%.
BTW ако искаш мини някой път да я видя твоята кола как е станала :thumbsup: .

Иначе ти казваш не всеки пише пък човека е чел за много случаи все пак трябва да синхронизираме версиите може пък и аз нещо да не съм разбрал :thumbsup: !
Но 5 стотни можеш да ги отбележиш като тенденция ако след 50 000км има още поне 5 иначе съвсем спокойно може да са в грешката на измерване.

ПС: задай си въпрос защо обикновенно има проблем с изпускателните.

Аватар
mitko007
Мнения: 86
Регистриран на: 08 Сеп 2009 14:35
Местоположение: Austria

Re: Разлики преди и след фейслифта на Corolla Е12?

Мнение от mitko007 » 19 Мар 2015 13:42

Аз моята (1.4 vvt-i 2003г.) я карах от 30К до 100К и нищо не съм и правил по двигателя. Миналта есен като взех Авенсиса, я върнах в Тойота и пича който работи там го видях по-късно и ми каза че спирачките са оправили и са я продали. Оказа се че я е купил някакъв през две улици от мен. Гледам я всеки ден и си е все така перфектна!
Toyota RAV4 AWD Hybrid

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта