Avensis T22 2.0 D4D 110HP 2001 не пали

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от JapCar » 26 Юни 2014 23:35

lederman написа:ако те успокоява, и моя причуква drunk.gif
спира когато слагам добавка в горивото...
Не ме успокоява biggrin.gif
Слагал съм 2 пъти различни добавки, а и от най-скъпата нафта, може би имаше минимален ефект, но е бавен и недълготраен, а и не изчезва напълно чукането.
Единственото предимство на дизела е по-ниският разход. То ако ще го храня постоянно със скъпи добавки,каква е файдата mellow.gif
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от jim_beam » 10 Яну 2015 19:47

сега се сещам,че наскоро като се бях абонирал пробно за сервизните указания от тойота ми бяха пратили едно такова за тракащи инжектори вследствие температурно деформиране,точно така се казваше файла.за съжаление обаче може да се отвори само при наличност на активен абонамент,та не разбрах по какъв начин препоръчват да се действа.предполагам,че първите такива дюзи са засегнати от проблема,и при моята го има това почукване от самото начало,но не му обръщам внимание.
освен това наскоро открих,че кутията на възд.филтър на моменти вибрира ужасно и не съм сигурен дали оттам не се получава тракането.
някой да има идея как да се отстрани тази вибрация? имаше между другото и такова сервизно указание за няколко модела тойоти,но и това не се отваря. mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
iovkito
Мнения: 2987
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 95 пъти

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от iovkito » 10 Яну 2015 20:39

Подпъхваш парче от вътрешна гума (от колело примерно) между тръбата , през която постъпва засмукания въздух и филтърната кутия. Тракането ще спре завинаги.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от jim_beam » 10 Яну 2015 20:46

мерси ще го пробвам,в смисъл не трябва да се разглабя нищо или?
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
iovkito
Мнения: 2987
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 95 пъти

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от iovkito » 10 Яну 2015 20:53

Ако фабричният дефект е същият като на авенсис , само трябва да махнеш капака на кутията на въздушния филтър и да изкараш филтъра. Като погледнеш в кутията ще видиш тръбата , за която говоря. Все пак става по-лесно като свалиш и цялата филтърна кутия и напъхаш парчето гума докато я слагаш обратно.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от JapCar » 10 Яну 2015 22:42

jim_beam написа:мерси ще го пробвам,в смисъл не трябва да се разглабя нищо или?
Аз свалях кутията, не е трудно и е по-лесно и читаво. Тръбата фабрично е уплътнена с някаква гарнитура, която се спича и се получава шума. Аз изрязах друга гарнитура от някаква тънка пореста гума, която уплътнява добре.
Само, че причукването от двигателя при натоварване няма нищо общо с този шум. При мен беше бучене при преминаване през 1500-1800 об в двете посоки. При други може да е при различни обороти, но е резонанс на филтърната тръба, която се охлабва.
Това си е стара/известна болест на авенсиса, която е дискутирана многократно, но аз открих по трудния начин, преди да почета по въпроса...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от jim_beam » 10 Яну 2015 23:05

при мен си е направо тракане като се получи резонанс,сутрин студена го прави дори на празен ход.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от JapCar » 10 Яну 2015 23:49

jim_beam написа:при мен си е направо тракане като се получи резонанс,сутрин студена го прави дори на празен ход.
Лечението е лесно, действай,ако е това. Де да бяха всички проблеми така лесно решими...
Когато има шума, натисни тръбата която отива от филтъра зад акумулатора (за авенсис, при теб може да е по-различно) и ако спре е ясно.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

memorex

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от memorex » 11 Яну 2015 16:24

jim_beam написа:сега се сещам,че наскоро като се бях абонирал пробно за сервизните указания от тойота ми бяха пратили едно такова за тракащи инжектори вследствие температурно деформиране,точно така се казваше файла.за съжаление обаче може да се отвори само при наличност на активен абонамент,та не разбрах по какъв начин препоръчват да се действа.предполагам,че първите такива дюзи са засегнати от проблема,и при моята го има това почукване от самото начало,но не му обръщам внимание.
освен това наскоро открих,че кутията на възд.филтър на моменти вибрира ужасно и не съм сигурен дали оттам не се получава тракането.
някой да има идея как да се отстрани тази вибрация? имаше между другото и такова сервизно указание за няколко модела тойоти,но и това не се отваря. mad.gif
Понякога тази вибрация идва ако турбината върне въздух .Това съм го забелязвал при отнемане на газта.Причината за мен секрие в отлагания и запушване по генерацията и иска ръчно почистване или здраво ка ане на обороти.

Аватар
ffsolutions
Мнения: 261
Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
Местоположение: София

Re: АВЕНСИС D4D не пали

Мнение от ffsolutions » 11 Яну 2015 18:28

iovkito написа:Ако фабричният дефект е същият като на авенсис , само трябва да махнеш капака на кутията на въздушния филтър и да изкараш филтъра. Като погледнеш в кутията ще видиш тръбата , за която говоря. Все пак става по-лесно като свалиш и цялата филтърна кутия и напъхаш парчето гума докато я слагаш обратно.
Йовкито, ако обичаш ще споделиш ли малко по-подробно за този проблем? По-точно ме интересува дали това потракване би се чувало и на презен ход? Аз имам едно дразнещо потракване отпред, но само в движение и обикновено по неравна повърхност, при което има силни вибрации през купето. Например през паваж или кофти асфалт. Преди мислех, че е от пластмасовите кори, но в последствие установих че не е. А интересното е, че вече 6 хил км. си карам така без проблеми (минал съм и 2 прегледа меьдувременно). Трябва да кача някой майстор с мен и да минем 500 метра, че иначе няма как да го демонстрирам. boxed.gif
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел

Аватар
iovkito
Мнения: 2987
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 95 пъти

Re: Avensis 2001 D4D 110HP не пали

Мнение от iovkito » 11 Яну 2015 18:42

Не си спомням на колко оборота вибрираше ,защото го правих отдавна. Сещам се , че на празен ход вибрациите бяха най-силни от лещата на изпускателната система. Първо се раздрънча задната , след това и предната. И двете са излекувани с медна смазка.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

todor87
Мнения: 187
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

Re: Avensis 2001 D4D 110HP не пали

Мнение от todor87 » 14 Яну 2015 15:39

JapCar,относно причукването не мисля че има проблем,понеже моята от нова си е така.В момента съм на 116 000км.Може би проблема е в шумоизолацията.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Avensis 2001 D4D 110HP не пали

Мнение от JapCar » 14 Яну 2015 20:15

todor87 написа:JapCar,относно причукването не мисля че има проблем,понеже моята от нова си е така.В момента съм на 116 000км.Може би проблема е в шумоизолацията.
Не знам дали знаеш за какво причукване говоря, аз откакто съм я купил мрънкам за това в много теми, но не съм открил нищо, опитвал съм всичко известно като болежки на тоя двг. Разводнявам темата, ама хайде да помрънкам и тук...
Казваш, че го имаш от нова, но не ми изглежда да е нормално, защото при мен има моменти когато не го прави. Причукването е при претоварване на ниски обороти 1000-1300 при тръгване или на 2ра, но мога да го направя на коя да е скорост умишлено. Когато не го прави, не мога да го предизвикам умишлено...Не откривам връзка с външна или на двг. температура.
Чуй го на клиповете, на които бях заснел разшир. казанче по друг повод. На първият е около 18 и 38 сек, на вторият около 41сек. Не помня дали беше при тръгване от светофар:
https://www.youtube.com/watch?v=qF-lUt4d_bI
https://www.youtube.com/watch?v=xQHPhI_yp78
Хайде кажи и твоето ли е такова или е подобно, по-леко и при по-високи обороти 1700-1900?
Виждам, че си в час и с диагностиката с Techstream. Кажи ако имаш идея кои параметри да проверя в момента на това причукване, лошото е, че е кратко...
Дюзите са добре (само една има-0.6 като най-голямото отклонение, което съм виждал и на нови двг)
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: Avensis 2001 D4D 110HP не пали

Мнение от jim_beam » 14 Яну 2015 20:50

JapCar има сервизен бюлетин по този въпрос,казваше се нещо от рода тракане на дюзи вследствие топлинна деформация.но за да видиш как трябва да се процедира е нужно да платиш абонамента,забравих вече колко,към 3е за 1 час беше минимума.другия вариант да отидеш в тойота сервиз и да разпиташ майстора дали не е чувал нещо.
най-добре е да си караш така,позасили музиката и си готов.какво ли препоръчват,сигурно нови дюзи.ако е в гаранция ок,но иначе излишни разходи.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

todor87
Мнения: 187
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

Re: Avensis 2001 D4D 110HP не пали

Мнение от todor87 » 14 Яну 2015 21:06

JapCar написа:
todor87 написа:JapCar,относно причукването не мисля че има проблем,понеже моята от нова си е така.В момента съм на 116 000км.Може би проблема е в шумоизолацията.
Не знам дали знаеш за какво причукване говоря, аз откакто съм я купил мрънкам за това в много теми, но не съм открил нищо, опитвал съм всичко известно като болежки на тоя двг. Разводнявам темата, ама хайде да помрънкам и тук...
Казваш, че го имаш от нова, но не ми изглежда да е нормално, защото при мен има моменти когато не го прави. Причукването е при претоварване на ниски обороти 1000-1300 при тръгване или на 2ра, но мога да го направя на коя да е скорост умишлено. Когато не го прави, не мога да го предизвикам умишлено...Не откривам връзка с външна или на двг. температура.
Чуй го на клиповете, на които бях заснел разшир. казанче по друг повод. На първият е около 18 и 38 сек, на вторият около 41сек. Не помня дали беше при тръгване от светофар:
https://www.youtube.com/watch?v=qF-lUt4d_bI
https://www.youtube.com/watch?v=xQHPhI_yp78
Хайде кажи и твоето ли е такова или е подобно, по-леко и при по-високи обороти 1700-1900?
Виждам, че си в час и с диагностиката с Techstream. Кажи ако имаш идея кои параметри да проверя в момента на това причукване, лошото е, че е кратко...
Дюзите са добре (само една има-0.6 като най-голямото отклонение, което съм виждал и на нови двг)
Да,ами аз точно по клипа се ориентирах за какво става въпрос.И при мен е така към 1300об. ,затова си мисля че няма проблем.При мен ,,тракането,, изчезва от 2000 до 3200об. почти нацяло и след тези обороти пак чувам дюзите,но слабо и не така като в ниските.Точно като в клипчето ти.Затова си мисля че изолация му е майката.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта