Да колега така се получава и при мен смених всичко възможно, и изсипах една торба пари и забелязах че това се получава от горивния филтър. Точно на 1000 километра пак се появява проблема,сега мисля да пробвам с различни марки филтри и от германия мисля да поръчвам. Но проблема идва от самия филтър.rumenmitev написа:На първо време смени горивния филтър. На мен по същия начин се получи - на 1000 км.от смяна, наново смених филтъра, защото се беше запушил!
Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Avensis Verso 2.0 D4D
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
то тогава направо да свали резервара за почистване. 

-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Ха, оказва се, че съм пуснал нова тема
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=27425 Някой стигна ли до нещо съществено с този проблем? При мен е твърдо на 3000.
А, за колегата JapCar, Превията на пета е със 120 на 3000 оборота. Определено си и липсва шеста, въпреки, че ми е малко съмнителен резултата при два тона купе с това слабо двигателче.

А, за колегата JapCar, Превията на пета е със 120 на 3000 оборота. Определено си и липсва шеста, въпреки, че ми е малко съмнителен резултата при два тона купе с това слабо двигателче.
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Проблема явно идва от калпавото гориво , горивния филтър е по малъл точно на края и се получава водата която се събира да пречи на лесното навлизане на горивото, като сменя горивния филтър точно след 1000 километра се появява проблема отново.bigchicken написа:Ха, оказва се, че съм пуснал нова темаhttp://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=27425 Някой стигна ли до нещо съществено с този проблем? При мен е твърдо на 3000.
А, за колегата JapCar, Превията на пета е със 120 на 3000 оборота. Определено си и липсва шеста, въпреки, че ми е малко съмнителен резултата при два тона купе с това слабо двигателче.
Avensis Verso 2.0 D4D
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Здравейте колеги аз имам Авенсис 2000 D4D 110к.с. Колата ускорява над 3000 оборота но като куцо магаре сменил съм абсолютно всичко почистих и цедката в резервоара но проблема си остана ако някой може да помогне ще бъда много благодарен






Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Здравейте колеги. След дълго и мъчително лутане по майстори открих проблема. всичко стана като смених ангренажния ремък, просто като са го сменяли предния път не са дали ГНП-то на белег и колата нито работеше нито вървеше добре ,но сега е като куршум biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Здравейте колеги от ноември 2013 г. и аз се сдобих с AVENSIS verso 2.0 d4d.Както всеки автомобил задължително в сервиз и обслужване .И сега по темата,след 3000 може би 4000 км колата започна да забива на 5 предавка след 2800 -3000 оборота ,това го усетих по каране на магистрала без да светва чека на таблото ,пробвах да я настъпя повече от 140 не можах да вдигна .На другия ден я закачих на комп и не изписа никаква грешка ,(само да спомена че хората в сервиза са ми приятели) и се почна една проверка.Установи се че ми е счупено някакво филтърче на електрически клапан за вакума, намерих втора употреба и го смених същата работа.Последва едно дълго четене във форума и един колега беше писал за почистване на цедката която се намира в резервоара сваля се много лесно след като се надигне мокета под седалките,след това почистих EGR клапана и смених горивен филтър не зависимо че беше на 4000 км.Колата се управи нямаше го вече това забиване и проба на скоростта 182 км,разбира се на участък където не застрашавам никого.И така до началото на месец Декември след влючване на магистрала (3 предавка ускорение до 3000 оборота и забиване,4 предавка ускорение пак до 3000 оборота, 5 предавка) когато за първи път ми светна чека и колата остана на 1000 оборота в авариен режим без да мога да подавам газ,изгасих я и пак запали без проблем. Но на огледалата не се виждаше нищо от бял пушек за около 5-6 секунди и изчезна,а колата си работеше добре,тръгнах и на няколко пъти над 3000 на 5 забиване и пак стария проблем но вече ми светва чека.Този път на компа изписа грешка p1226 ,казах за предния проблем и ми каза да си изчистя пак системата и сменя филтъра изчисти ми грешката и колата пак си вървеше добре.Четох за тази грешка в нета и на всякъде пише за клапан за налягане на ГНП инжектори,а като видях и за какви цифри се пише
.Но този път не смених и не изчистих нищо и така до януари 2015 на вън -15 градуса колата си пали работи на място без грешка загрява форсира се на място до 4000-5000 оборота но като тръгна 1 ,2 светва чека и до там.Пак комп грешката същата но този път исках да ми проверят и инжектори и клапани на какво налягане работят каза ми че са добре но ме посъветва да си сменя филтъра и да сложа на манн защото тойотите биле капризни към нафта и филтър,колата пак си е добре върви.
Дано съм бил полезен на някои колега и се извинявам за дългото обяснение !!!

Дано съм бил полезен на някои колега и се извинявам за дългото обяснение !!!
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
Винаги си струва да се почисти и SCV клапана при подобни проблеми.
За този код един е сменил и инжектор, но си струва да се видят данните на инжекторите преди да се разглобява
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ode-p1226/
За този код един е сменил и инжектор, но си струва да се видят данните на инжекторите преди да се разглобява
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ode-p1226/
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
При мене излезе грешка при датчик на колянов вал от грешно зацепване при обслужването. В понеделник ще се коригира и да видим.До тогава ще си карам до 3000 оборота и така.
Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.
аз имах подобен проблем и ми беше леко сцепен един маркуч смених го и се оправи,маркуча е преди турбото,има лека видимост отстрани точно под кората се пада ако я отстраните се вижда по добре леко е крив и ако е спукан от задния край като моя нито се вижда нито се чува и колата както ускорява забива светва чека (не винаги) гасиш палиш чека загасва и така...едва ли при всички е така но просто споделям моя опит версо дизел 2003г
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта